חלקכם בפרידה לשלום – אפריל 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

בדרך כלל בסיומו של אירוע מסוג זה ישנם מאות היושבים יחד באולם על מנת לחגוג ולהיפרד לשלום, חושבים על אלה שנפגשתם איתם, אולי מנסים להבין את הסינכרונים שארעו בשעה שהייתם באולם הזה – אולם היום זה שונה.

אתם משתתפים במפגש מבתיכם שלכם (עקב מגבלות המפגשים בימים אלה, זה התקיים אונליין, ת.ג.), ולמרות שיתכן שנכחו מאות מביניכם, הרי שלא באמת נפגשתם ולא הבטתם אלה בעיניהם של אלה. לא היתה לכם הזדמנות ללחוץ את ידו של האדם שלידכם או לחבק אותו.

התרחש משהו על הפלנטה הזו ואנחנו זקוקים לעזרתכם. זהו הזמן שלכם. והנשמות העתיקות הבוגרות יבינו בדיוק את מה שאני מבקש מכם. הגיע הזמן לפעולה חומלת.

 

בשבועות האחרונים האלה, אנשים רבים נפרדו מהפלנטה הזו, יקרים. את חלקם אתם מכירים ואת חלקם אינכם מכירים.

חלקכם המשתתפים בארועי ספורט יכולים אולי לדמיין אצטדיונים המלאים ב 70,000 בני אדם, או יותר. אני מבקש אתכם להכפיל ולשלש את המספר הזה – אלה הם אלה שעזבו, אלה הם אלה שאיבדתם בשבועות האחרונים האלה … ולכל אחד מאלה ישנם בני משפחה הזקוקים כעת לעזרתכם על מנת להיפרד. ונשמות עתיקות בוגרות – זהו הזמן לתרגל פעולה חומלת.

זוהי אנרגיה שתבצע גיבוי מעצמה, וככל שתזרימו אותה יותר לכל אלה הזקוקים לה – שאפילו אינכם מכירים אותם או את שמותיהם – כך זה ישתקף בחזרה אליכם, ובכך חייכם יתחילו להיות מושפעים. זהו תהליך שישנם כאלה שאפילו העניקו לכך שם – ככל שתעניקו חמלה זה למעשה יכפיל את עצמו בדברים שמסביבכם, יורגש סביבכם, הדברים שמסביבכם יתחילו להסתדר מכיוון שהזרמתם את ליבכם ואת עצמכם לאנשים שאינכם מכירים ברחבי העולם במצב החרום העולמי הזה.

ישנם רבים כל כך הכואבים ופגועים כעת. הם אינם יודעים מה לעשות או למי לפנות, הם אינם נוטלים חלק בפגישות מסוג זה, מעולם לא קראו ספר של קריון – והם אינם אפילו חייבים לעשות זאת. הפעולה החומלת של אותו אחד שידליק את הגפרור בחדר החשוך יגרום לאלה הסובלים כעת להתחיל להרגיש אתכם באופן כלשהו.

 

ברחבי הפלנטה, יתכן ואנשים יתעוררו יום אחד ויאמרו בשפות רבות לבני/בנות זוגם שהם מרגישים לגבי האובדן טוב יותר באותו היום, שהם מרגישים שיוכלו לנוע טוב יותר קדימה ביחס למוות הבלתי הולם הזה שהיה טרם זמנו בעקבות הדברים המתרחשים כיום על פני כדור הארץ… הם יאמרו שאינם יכולים להבין זאת אולם שבדרך כלשהי הם מרגישים שקיבלו מעט עזרה ממעל..

ו'העזרה ממעל' היתה … אתם… זה באמת 'ממעל', זהו רטט גבוה שלכם, המזרימים לעברם אנרגיה – לא אמפתיה, לא הרגשה של השתתפות בצערם, אלא חמלה בוגרת ושלוה, המציבה אתכם במקום בו אתם יותר שלווים מאשר הייתם אי פעם בחייכם, מקום בו אתם ניצבים זקופים, בבגרות, ויש לכם שלווה מעבר לכל הבנה ואתם שולחים אותה אליהם. לא מכיוון שאתם מרגישים צער כלפיהם, מרגישים אמפתיה ובוכים עבורם, אלא מכיוון שאתם מעוז ומבצר של חוזק על הפלנטה שהוא מלא שלוה ואתם יכולים לשדר זאת להמונים.

זה מי שהנכם! הבגרות היא שלכם, נשמות עתיקות.

 

זה חדש, כך מעטים משפיעים על רבים בדרך חיובית כל כך, בדרך חומלת כל כך, בדרך שמשנה עולם. זו הסיבה שהמפגש האחרון הזה נקרא 'ריטריט של תקשור ברחבי העולם' (מפגש של תהליך רוחני של התמקדות פנימה תוך נסיגה והתנתקות מהיומיום, ת.ג.) מכיוון שמדובר בכם שיש לכם השפעה על אלה הזקוקים לכם כעת.

אלה שמתו ימשיכו להשאיר שביל של יגון וצער ופרידות.

אל תאפשרו ליום הזה להישכח, לדברים האלה שאני אומר, מכיוון שעליכם לעשות את הדברים האלה מדי בוקר או לילה, במידה ותוכלו לחשוב על כך ולזכור את המילים האלו, אולי לקחת רק רגע, לנשום, ולשלוח שלווה בוגרת.

 

תמיד יהיו אלה שיטילו ספק בכך שזה בכלל עושה משהו, עד שיום אחד המחקר בנוגע לכך יהיה יותר יציב. למעשה זה יציב כבר עכשיו, ישנם אלה המודדים את ה'שדה', את החמלה, מודדים את העקביות/לכידות וקוראים לכולם להביט במה שמראים התרשימים שלהם – המראים שתודעה היא אנרגיה ושאתם יכולים לשלוח אותה מכיוון שהיא רב מימדית, ואכן הם צודקים.

ועם זאת יהיו מתנגדים ושוללים את הדברים האלה, הם עדיין אינם נשמות עתיקות. יום אחד גם הם יהיו נשמות עתיקות, לאחר שהם יהיו בוגרים ויהיה להם את הידע שיש לכם, שמה שאתם עושים כאן כעת יכול לשנות חיים ולהעניק נחמה ושלווה לאלה שלעולם לא ידעו את שמכם … הם לעולם לא יכירו את האדם שהדליק את הגפרור בחדר החשוך ועזר להם לראות משהו שהם לא ראו מעולם לפני כן – לראות דרך מסביב ליגון ולצער, דרך בה הם יכולים לראות את השמש העולה, דרך בה הם ידעו שהם יכולים לצחוק למחרת או ביום שלאחריו, בעוד שיתכן שהם אפילו אינם חושבים כעת שהם יוכלו לעשות זאת…

 

זה מה שאתם עושים, זה מי שהנכם, וזה מה שאנחנו מבקשים מכם לעשות.

גם כאשר המפגש הזה מסתיים, עם כל ההוראה והתקשור, וכל העזרה העצמית שהיתה כאן, כאשר אנחנו מסיימים כעת אנחנו אומרים לכם שזוהי המשימה בהישג יד, בוגרים, שולחי השלווה, אלה המבינים כל כך הרבה יותר מאשר אני אפילו יכול לומר כעת.

עשו את הדברים האלה מכיוון שאתם יודעים שאתם פיסה של האל ויכולים לגרום להבדל ושינוי לאלה הזקוקים לכם כעת. אפשרו לכך שהשמש תצא ותזרח עבורם מחר, ממש כפי שהיא תזרח עבורכם. הם יראו את האור וידעו שקיימת תקוה, שהם יוכלו לעבור את הצער והיגון האלה.

ישנם כה רבים כאלה, כה רבים…

 

זהו הזמן לכך, ואומר זאת שוב – זוהי הסיבה שהגעתם לכאן, אולי אתם נמצאים כאן עבור היום הזה, כך שתוכלו לזרוח את האור, כך שאיש לא יוכל לעולם לומר שאין לכם אותו. יש לכם אותו!

הפעולה הזו תעזור לחבר אתכם. ישנם אלה ששאלו כיצד הם יכולים להתחבר ולעשות את זה או את זה… בכך שתעניקו את כל הדברים האלה לפלנטה ולאחרים, אתם למעשה מוחים את הגבולות לעצמכם.

זהו הכלי עבור האנרגיה החדשה – פעולה חומלת המשנה את הכל מסביבכם ובמיוחד את אלה להם אתם שולחים אותה.

 

תודה יקרים, תודה יקרים, תודה יקרים, על שאתם נמצאים כאן, על שאתם כה מפוארים, על כך שאתם מקשיבים לנו במקום של התכנסות שחלק יאמרו שהוא מגוחך, מטופש ו'מגלגל עיניים'.. ואתם יודעים שזה שונה, זה אמיתי, זה משנה חיים, אין לזה כל סדר יום, איש אינו מבקש מכם להצטרף למשהו, לעשות משהו או להיות כל דבר אחר מעבר לבני אדם מפוארים המוכנים עכשיו לעזור לאחרים השרויים בצרות. וזהו אינו סדר יום.

 

אסיים עם הרעיון הזה,

יהיו רבים שיתקשרו, יהיו פגישות רבות כאלו, אולם כרגע, בתאריך הזה על הפלנטה, אנחנו זקוקים לכולכם.

אפשרו למעטים להשפיע על הרבים בפלנטה הזו בדרך שאתם תדעו אודותיה, הם ידעו אודותיה, ואולי בעתיד יהיו אלה ש'יגרדו' את ראשם, יחשבו ויאמרו שהם אינם יודעים מה עזר להם להצליח ולהשתפר לאחר תקופה כה קשה, אולם הם יודעים שמישהו התפלל בעבורם, משהו קרה להם והם עברו את זה… ואתם תחייכו ותדעו שאלה הייתם … אתם …

זוהי העוצמה שיש לכם כעת. מעולם לא היו זמנים כאלה על הפלנטה בו כולכם הייתם יחד בדבר כמו הדבר הזה. כך שאפשרו לעקביות/לכידות של המחשבה הזו להניע אתכם לעבר הידע שמה שאתם עושים כעת נישא ל'שדה' ממש כעת, עבור אלה הזקוקים לכך.

זהו התהליך של פעולה חומלת.

 

אני עוזב אתכם לכך, בוגרים עתיקים של אהבה, אתם הם אלה שיכולים לגרום כעת לשינוי ולהבדל על הפלנטה הזו, לרבים הזקוקים לכך.

אנחנו מברכים אתכם, אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו תמיד נמצאים כאן על מנת להמשיך ולאהוב אתכם, איננו נפרדים כאן לשלום..

 

 

וכך הוא הדבר, וכך הוא הדבר (כן, קריון אמר זאת פעמיים… ת.ג.)

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר