ימי רביעי של ריפוי 4 – ארבעת הפנים של הפחד – חלק 4 – ינואר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

זהו התקשור הרביעי והאחרון בו נדון על 'הפנים של הפחד'.

שוב אפשרו לי לומר שאני מודע לכך שזה מועבר היום עבור אלה שהם חלק מתכנית מנויים של 'מעגל ה 12', שבחרתם להיות חלק ממנה. אולם התקשור עצמו יהיה זמין מאוחר יותר לכל אלה שיבחרו לשמוע את המסר. לא נגביל או נסגור מידע חשוב או מסרים רק למעטים. כך היו פני הדברים, וכך הם ימשיכו להיות. כך שאם תגיעו למסר הזה ותגלו שהוא הרביעי מתוך ארבעה, ותרצו לדעת היכן כל שאר השלושה, הם יהיו ממש היכן שמצאתם את התקשור הזה. ואם זה אינו שם, ניתן למצוא אותו בקלות מכיוון שכולם הוקלטו והוצגו.

 

אנחנו מדברים אודות פחד, ועשינו זאת במשך שנים רבות. את הפחד הזה במיוחד שמרתי לתקשור האחרון. הוא בודאי המורכב ביותר וגם אחד שהכי הרבה שנוי במחלוקת. מכיוון שיהיו אלה שיאמרו שהם אינם מאמינים שמשם הגיע הפחד.

 

עלי לספר לכם סיפור. בשעה שאתם יושבים שם ומקשיבים, צופים – דעתכם, תודעתכם, נשמתכם, כל מה שמרכיב אתכם הוא יותר ממי שהנכם. ישנה השפעה עצומה של השושלת שלכם. זה הכל בכל גופכם. אם תתבוננו בכך רק מבחינה כימית, יש לכם מה שמדענים מבינים כירושה. יתכן ואתם יורשים תכונות מסוימות מהוריכם, באמצעות השושלת באמצעות השילוב שיוצר את הדנ"א שלכם, וזה הולך לאחור מרחק די גדול – הסבים שלכם, אלה שלפניהם, ואלה שלפניהם – כל זה נמצא שם. וחלק מכם יביטו בזה ויאמרו שזו הסיבה שהאצבעות שלהם נראות כפי שהן נראות, או פניהם, או שיערם, ותתחילו לומר שזה מסתכם בכך. אולם זה אינו כך, מכיוון שישנה גם תודעה, כשרונות, דברים שקרו שהשפיעו על חייהם של האבות ושאתם נושאים אותם.

האם זה אפשרי, למשל, שהיתה לכם סבתא של סבתא של סבתא, ואולי אפילו לפני כן, והיו בעיות עם האשה הזו לגבי לידה – משהו שחשוב מאוד לאשה. האם זה אפשרי שניתן לשאת זאת, ולשאת, ולשאת, עד שיש לכם בחייכם אותה הבעיה? מכיוון שאתם עשויים לומר שקיימת שארית מכיוון שזו היתה בעיה כה גדולה.

וזו כימיה.

 

ראשית, התשובה לשאלה הזו היא 'כן'. אתם שילוב של כולם. ולא שיש לכם את כל התכונות שלהם, או את הפחדים שלהם, או את הכשרונות שלהם. יש לכם את אלה שהועברו שהיתה להם ההשפעה הגדולה ביותר, ויתכן אלה עם התפישה הגבוהה ביותר שהיתה להם. זה נמצא שם, כל זה. לפעמים זה אינו מראה את עצמו עד שדברים מסוימים אחרים קורים, ואז אתם אפילו מפתיעים את עצמכם, כמו לגלות למשל שיש לכם כשרון לעשות משהו שמעולם לא ניסיתם לפני כן. ולאחר אתם מגלים שגם לסבתא של סבתא היה כשרון באותו הדבר.

אולם שוב, זו כימיה.

 

הבה נשים מעל זה את מה ששנוי במחלוקת – יחידות חיים קודמות.

האם זה אפשרי שהנשמות שלכם עצמכם נמצאות במסע בחברות על הפלנטה, נושאות עמן גם דברים שקרו בעבר שנשאתם ישר לאחר זה, אתם כעת, ועתידכם. יתכן וזה מגיע לפעמים הרבות שהייתם עשויים להיות מלחים, ואתם מתעוררים כעת ומבינים שאתם עדיין רוצים להיות מלחים – ומדובר בעיקר בגברים. זה קורה באופן קבוע ותמצאו זאת אפילו כיום בבחורים, ששוטרים הופכים להיות שוטרים והופכים להיות שוטרים, וכבאים, והם אפילו גרים יחד ואומרים שאביהם עשה זאת כך שגם הם עושים זאת..

מה אם זה היה מוטבע בכם ביחידות חיים קודמות, מכיוון שלפני שתיים או שלוש יחידות חיים גם אתם עשיתם זאת? כך שזה היה טבעי לגמרי עבורכם.. זה משהו שאתם רוצים לעשות מכיוון שאתם אומרים שזה מצוי בדמכם. מה אם עשיתם זאת בעבר?

 

התחילו לשפר זאת. מה אם חוויתם טביעה ביחידת החיים המיידית בעברכם? כיום אתם מוצאים את עצמכם אפילו לא רוצים להיות בקרבת מים. יקרים, אלה פחדים המבוססים על העבר. ופחדים אלה אמיתיים באופן יוצא מן הכלל. הם מונעים מכם לעשות דברים שיתכן והייתם באמת רוצים לעשות. ודברים אלה שנמנעים מכם לעשותם עשויים להיות דברים נפלאים. לפעמים נמנעים מכם בני זוג שהקשר איתם יצליח מכיוון שפעם אחת ביחידת חיים כלשהי מן העבר למדתם משהו שהוא תהליך או תכונה שאתם נושאים אותה ושהופכת את השותפות לקשה כל כך. ישנם חלק שהחליטו שברצונם שיהיו להם 100 ילדים מכיוון [קריון מצחקק בהנאה..] שזה מה שהם תמיד רצו לעשות. יתכן שבשתיים או שלוש יחידות החיים האחרונות הם לא יכלו להביא ילדים. ויתכן ותגיעו ותאמרו שאינכם באמת רוצים ילדים [קריון מצחקק בהנאה..] – יתכן והיו לכם הרבה ילדים ביחידות החיים הקודמות.

כך שאתם רואים, אין מדובר רק בפחד, אולם ישנן השפעות. והפחדים והפנים של הפחד, זה שאנחנו מדברים עליו כעת הוא פחד מחוויות קודמות של עצמכם או של אבותיכם שנישאים לתוך נפשכם כיום.

 

דיברנו על כך בתקשור אחרי תקשור, ואתם עשויים לומר, בסדר, שאתם יודעים שזה אמיתי. תאמרו שאינכם יודעים איזה פחדים יש לכם, אולם שאני צודק, מכיוון שאתם רואים במבט שישנם דברים שאתם מתחמקים מלעשותם, אינכם אוהבים עימותים. ולעומת זאת ישנם אחרים, אגב, שאוהבים זאת. אתם עשויים לומר שישנם דברים מסוג מסוים שתעשו או שלא תעשו, ותוסיפו ותאמרו שמעולם לא הבנתם מדוע קיים ההיסוס… זו הסיבה.

 

אתם עשויים לכנותם חותמים, והם מן העבר. ומה שברצוני לספר לכם הוא שלכולכם יש אותם. ברצוני שוב, להראות גוון של זה. אם את אם, ויש לך יותר מילד אחד, במיוחד נניח שהם מאותו המגדר, נניח שיש לך שני בנים. אותם הורים, יתכן והם אפילו אפילו קרובים יותר, אותם אם ואב, יתכן והם קרובים יחד בגיל, והם שונים במידה ניכרת. ואת עשוייה לשאול כיצד זה קורה – האחד פוחד מהצל של עצמו, והשני בעל הישגים. ותאמרי שהם מאותו מאגר גנים, של בעלך ושלך..

יקרים, אתם מתבוננים במגוון החותמים מהאבות ויחידות החיים הקודמות שלהם. הם מנסים כעת להשלים ולפצות על דברים שלא קרו, או להרגיע דברים שקרו בעבר. הם עדיין לומדים. זהו, הייתי אומר, זרז עבורכם להבין את חלק מהפחדים שיש לכם, שאחרת לא ניתן להבין אותם.

 

אמרתי זאת לפני כן, ואומר זאת שוב:

כל חותם שיש לכם, כמו זה, בהתבסס על האבות שלכם, בהתבסס על יחידות החיים הקודמות שלכם, או השושלת שלכם ניתן לשכתב מחדש כל אחד מהם. שום דבר אינו חרות באבן. זה פשוט מקום התחלה, רק מקום התחלה. זו הזמנה עבורכם לגלות מה הם, לנתח אותם ומה שהם, ולאחר לשנות אותם…ולא רק זה, זוהי במה להתעוררות לדברים שלא ידעתם שיש לכם.

שותפי (לי קרול, ת.ג.) בשנות ה 40 שלו, נתקל במה שהוא כיום, קריון. לשותפי לא היה כל נסיון בהרצאות, הוא פחד מקהל, לא רצה בהכרח לעמוד מעולם על במה. האיש פחד. והפחד היה קבלה, כמו רבים מכם שאינם רוצים לדבר בפומבי. כשכל העיניים נשואות אליכם, זו אינה הרגשה נוחה עבור רבים. ועבור חלק – הם משתוקקים לכך.

וכאשר הוא פנה אלי ושאל מה יעשה בנוגע לפחד הזה, סיפר לי שהוא פוחד להיות לפני אנשים, שאינו מצליח לעקוב, שהוא מגמגם, שאינו יכול לחשוב על מה שהוא עושה, הוא אינו רגוע, ואנשים מיד רואים זאת והמסר אינו טוב בעקבות זאת. ואז אני סיפרתי לו, והוא כבר סיפר לרבים את הסיפור. ביקשתי ממנו שיחזור ליוון, שם היה נואם על במה, ואנשים ישבו והאזינו לשירה שלו. הם אהבו את החוכמה שהיתה לו, את המשפטים בהם השתמש. ביקשתי ממנו לחזור לשם ולכרות זאת, כמו שכורה חופר באדמה על מנת למצוא את הזהב והגוש. סיפרתי לו שאלה הזהב והגוש שנמצאים בעברו, ושהוא יכול כעת למשוך קדימה לעבר ההווה שלו.

זה עשוי לעבוד בשני הכיוונים. עשויים להיות לכם פחדים שצצים מיחידת חיים מן העבר, ועשויים להיות לכם יחידות חיים אחרות מן העבר בהן הכל היה מתון וקל והכל היה יפה.

וזה מה שהוא עשה. התוצאות הן מה שאתם רואים, שהוא יכול לעלות על במה כאשר אלפים מביטים בו ולהיות רגוע לגמרי ולחלוטין. זה לקח זמן, אולם בכל פעם שעשה זאת הוא אמר לעצמו "אני הנואם" ולאחר היה יוצא לבמה. זה היה הוא. הוא לא העמיד פנים, הוא לא שיחק בתפקיד מסוים, מכיוון שזה היה שייך לו.

 

כל הדברים שחוויתם ביחידות החיים הקודמות שלכם, הם עדיין 'אתם' במידה מסוימת. זה מאפשר לכם לשכתב אותם מחדש, לפענח ולפתור את החידה ולעבוד על הדברים שעשויים להטריד אתכם. אולם בנוסף לכך, זכרו, שקיימים גם כשרונות וגילויים. אמרתי זאת לכם בעבר, ואומר זאת שוב, שהמשמעות של ההתעוררות שלכם לאמיתות האלו היום, היא שכאשר תיוולדו מחדש – לאחר שתעברו מבעד למעטה, לאחר שתעברו את כל יחידת החיים הזו – כאשר תשובו, ההתעוררות הזו היום תישאר אתכם. לעולם לא תצטרכו לעשות זאת שוב.

 

זה חלק מן האנרגיה החדשה. הו, יש עוד כל כך הרבה..

עלי להעביר שוב תקשור לגבי התכונות של האנרגיה החדשה שמשנות לחלוטין כל דבר שחשבתם שידעתם. במיוחד לגבי יחידות חיים קודמות ויחידות חיים עתידיות. ישנה תקוה כה רבה, זכרו זאת – מה שאתם לומדים היום, תזכרו בפעם הבאה.

מה למדתם היום?

אל תפחדו מן העבר, הוא אינו שולט בכם, לא באמת,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר