יותר ממה שאתם חושבים – מאי 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

המסר הזה לא יהיה מלא בהוראה ומידע חדש, אלא יהיה יותר מעין ברכה עם סיכום ותזכורות לדברים שאמרנו.

ישנם אלה השואלים מי אני, כאילו והייתי בן אדם לינארי. אני מדבר באמצעות בן אדם לינארי אולם אם תשאלו אותו כיצד זה היה כאשר הוא תקשר בנקודה זו בחייו לאחר 31 שנים של תקשור, הוא היה אומר לכם שרק פיסה מכל השיחה היא לינארית. הוא יספר לכם שמתלווים דימויים רבים ומסרים רבים לכל מה שהוא מתקשר – וזה נכון. הוא מודע לריבוי האנרגיות שמוצגות במקום הזה כעת באופן הזה, הוא מודע לכך שבמצב רב מימדי המרחק אינו משנה. אין דבר כזה כמו 'חוק ריבוע ההפכים' כמו במתמטיקה המדבר על המרחק שמשפיע על הנפח ועל כל דבר אחר שמשודר, אפילו אור.

הוא מודע לכך שאלה המושפעים ושהדברים נוגעים בהם יכולים להיות במרחק של 'עולם' ממנו, הוא מודע שניתנים ריבוי מסרים ויהיו כאלה שייראו כאילו והם נוטים להירדם במהלך התקשור ולמעשה הם מקבלים את המסרים האחרים.

הוא מודע לכל הדברים האלה מכיוון שהוא כבר עושה זאת זמן רב, ובתוך המודעות הזו הוא גם יודע על הלא יאמן, על ההזנה והנדיבות של האל.

 

לפני ימים אחדים העברתי לו מסר שהוא לא חלק עם איש. ביקשתי ממנו לחזור מדי יום שוב ושוב על המילה 'נדיב, נדיב, נדיב'. ביקשתי ממנו שאלו יהיו המילים הראשונות שיצאו מפיו ושיאמר בבוקר לאחר שהוא מתעורר – 'נדיב, נדיב נדיב'… הגישה שלו, הדבר שניתן לפעולה במשך היום, הרעיון כיצד הוא יחשוב במשך היום, כך שהוא יבין כיצד זה פועל וכיצד ללמד זאת.

כל אדם יכול להתעורר מדי יום – ואין זה משנה מה – ולומר "יש לי את נדיבותו של הבורא היוצר כהדרכה עבורי להגיע לדרך החבויה, לגשר הנעלם – אחד מהמשלים הראשונים של קריון. כנשמות עתיקות, זוהי המורשת שלכם, זה מי שהנכם ויכולים להפוך ולהיות במידה ואינכם חשים בנוח עם מה שנראה שמתרחש כרגע בחייכם.

 

שוב אני אחזור לאחור עבור האדם האחד, או השניים או השלושה שקוראים את הדברים האלה ברחבי הפלנטה והנמצאים במצוקה, שליבם כואב כעת מסיבות שונות, לאלה שהיה עליהם להיפרד מיקיריהם, יתכן והמבוגרים. לאלה הדואגים לגבי השפע למחייתם, לאלה שפשוט שרויים בחרדה בעקבות מה שמתרחש בזמן הזה – אלה דברים לינאריים ומובנים, אולם קבוצת המשפחה שלכם עדיין אוחזת בנרות הדלוקים עם שמכם עליהם וזוהי האמת, זהו דימוי ומטפורה לאנרגיה היוצרת של החמלה והאהבה עבור כל אחד מכם.

ההבדל בין זה להליכה לכנסיה, הסגידה, ההרגשה של משהו, שירת המזמורים וכריעת הברך, והחזרה לביתכם הוא, שזה לעולם אינו עוזב אתכם! אינכם מדליקים ומכבים זאת, אינכם מתלבשים בבגדים מיוחדים לכבוד זה – אלה אתם, ומערכת היחסים הזו היא לנצח! ואחזור על משהו שסיפרתי לכם בעבר, שהוא כל כך משמעותי עד שעליכם לשמוע זאת שוב:

כל דבר שתעשו ביחידת החיים הזו שהוא צעד לקראת התפתחותה של הרוחניות שלכם – לו יכולתם לכבוש זאת כעת ולצאת מן הדיכאון, לו יכולתם לצעוד כעת את הצעד הבא, לו יכולתם להרגיש את הדברים האלה כעת, אם יש לכם מודעות וביכולתכם להגדיל את אחוזי פעילות הדנ"א שלכם – אם תעשו משהו מן הדברים האלה ביחידת החיים הנוכחית שלכם, הרי שכאשר תתעוררו ביחידת החיים הבאה שלכם כל זה יגיע במרוצה ויהיה חלק מכם. לא תצטרכו לעולם לחזור ולעשות זאת פעם נוספת! לא תצטרכו לעולם לעבור אותם דברים שעברתם בפעם הזו.

 

זוהי ההבטחה של בגרות המתחילה להתפתח והנשמות העתיקות, שהיו על הפלנטה הזו פעם אחר פעם אחר פעם במשך מאות בשנים. אתם הם אלה שקוראים זאת כעת, האינכם מרגישים זאת? יתכן והוזמנתם למפגש הזה מבלי לדעת מה הוא עומד להיות, טרם החלטתם אם נהניתם או שלא נהניתם ממנו, ואתם נמצאים שם. ולאחר ישנו רגע מוזר בו עליכם לספר לאנשים מי הזמין אתכם [קריון מצחקק בהנאה..].

אתן לכם את המילים להסביר להם. בעודכם מביטים בהם, אמרו 'מאוד מעניין' וזה יכסה את הכל…אולם אספר לכם שיתכן ונזרע זרע, נדיבות בתוככם, משהו להתבונן ולחשוב עליו, אולי אתם יותר ממה שחשבתם שהנכם. ורק אם זה מה שקבלתם – הרי שזה בעל ערך כה רב, מכיוון שהזרע הזה יתחיל לצמוח ותתחילו לשאול את עצמכם האם ישנה סיבה להימצאותכם כאן, האם משמעות החיים היא רק להגיע ולעזוב, האם קיימת המשכיות פוטנציאלית של נשמתכם על הפלנטה הזו, ואם זה כך מה קורה בפעם הבאה, האם תתחילו מחדש? והתשובה היא, לא, לא עוד.

המורשת של הנשמות העתיקות היא לשוב חזרה שונים, שכל יום יהיה שונה באופן פוטנציאלי מהיום שקדם לו בבגרות, הבנה, נדיבות, אהבה.

זהו הפוטנציאל, ונתיבכם שלכם הוא אודות כיצד תגשימו את הפוטנציאל הזה, עד כמה תתקדמו מהר. מרפאים ששאלו האם הריפוי שלהם יגדל, הרי שהתשובה חיובית – אני יודע שאתם שם וששאלתם את השאלה הזו….כאשר תגיעו בפעם הבאה, יהיו לכם יכולות ריפוי אם תבחרו בכך ברוח הלידה, יקרים, כמו האומנים המציירים בכל יחידת חיים, או כמו מוסיקאים החוזרים וזוכרים לנגן על הכלי שלהם באופן כה אינטימי כבר כאשר הם ילדים, וכך הם גם הדברים אצל המרפאים – הם נולדים עם הידיעה שהם מרפאים.

 

הדברים האלה מתחילים לשנות את המארג של הדברים המטאפיסיים, את החוקים המטאפיסיים ואת הדברים שאפילו סיפרו לכם המורים הרוחניים מהרמה הגבוהה ביותר. מכיוון שהרמה הזו, ואין זה משנה מה חשבתם אודותיה, נעה כלפי מעלה ואתם מוזמנים לנוע איתה כלפי מעלה.

אני מוסר לכם מידע שהוא גם בסיסי וגם מתקדם, כך שהנשמות העתיקות ידעו שזה לא הסתיים, ומה שמתרחש כעת ממשיך וחוזר, ולא יהיה עליכם לעולם לשוב ולחזור על הכל – מה שתשיגו כעת, ימשיך…

 

שותפי (לי קרול, ת.ג.) שואל אותי האם יתקשר כאשר ישוב ויחזור לכאן [קריון מצחקק בהנאה..] והתשובה היא לחברי היקר, שהוא יעשה זאת רק אם יבחר לעשות זאת… אולם הזכרתי שבעתיד תהליך התקשור יהיה שונה לגמרי.

כאשר תתבוננו בזמנים עברו בהם נהגתם לשבת לפני אנשים שתקשרו והקשבתם להם, בין אם זה היה בבית לפני טלביזיה, או על במה, והם העניקו לכם מסרים… הרי שזה עומד להיפסק, די במהרה, אולי בתוך מאה שנים. דיברתי תמיד על התקשור האינטואיטיבי שיחליף את הצורה הנוכחית של התקשור – אתם תקבלו זאת בעצמכם, באופן ברור.

ואתם תשאלו האם המשמעות היא שאחרים יתקשרו עבורכם באמצעות צורה מסוימת של אינטרנט אישי שיגיע לאינטואיציה שלכם [ קריון מצחקק בהנאה…] ואומר לכם שזה מאוד מוזר ויוצא דופן מצדכם אפילו לחשוב שיהיה קיים אינטרנט…

אני בעצם מספר לכם ש'העצמי הגבוה' שלכם והדנ"א שלכם יעבדו ברמה כזו שהתקשור יגיע אליכם מעצמכם, מנשמתכם, מצידו השני של המעטה/צעיף, ויהיו לכם חוויות כאלו באופן אישי. לשם מועדות פניהם של הדברים, אם נדבר על העתידנים, התכונות הרוחניות של מי שהנכם יתחילו גם הן להתפתח ולהתרומם.

 

אתם מבינים שבהתבססות על מה שאירע בגלקסיה הזו, ועל אלה שזרעו אתכם ואלה שסיפרו לכם על כך שמעורבים באחוות הנשים – שכאשר הדנ"א שלכם יתפתח ואחוז הפעילות שלו יעלה יותר ויהיה גבוה יותר, תגיעו למקום בו כולכם תהיו סוג מסוים של מאסטרים, והפלנטה הזו תהפוך לפלנטה נעלה.

איני מתכוון להרחיב על כך אולם זה כבר קרה לפני כן עם אמהות הכוכב שלכם. זה מה שמאפשר להן להגיע ולעזוב ובאופן בסיסי להגיע על פי רצונן.

זה מעבר למה שביכולתכם לדמיין, זה מעבר למה שארחיב על כך, מכיוון שכאשר אנחנו מגיעים לדברים האלה אתם 'מגלגלים' את עיניכם ואומרים שאינכם מבינים. זוהי פיסיקה בסיסית. חכו עד שתגלו עד כמה ממי שהנכם מעורב, ומה שהבורא היוצר של היקום הזה העניק לכם, ושמתקבל על הדעת, שזה מדע העוקב אחר חוקים פיסיקליים אפילו של התעלות. כלומר במילים אחרות, הרוחניות שלכם היא מחוברת ובת ברית עם המקורות הבוראים היוצרים של הפלנטה הזו, של היקום הזה, של הגלקסיה הזו, שהעניקו לכם את חוקי הפיסיקה.

הבורא היוצר הוא המאסטר של הבריאה של כל הדברים. מאסטר פיסיקאי.

אל תתפלאו שניתן להסביר כמה דברים – לא באופן שהיה נהוג לפני כן. האל פועל בדרכים מסתוריות בכל פעם שאתם רואים דבר מה מוזר – מה אם במקום זאת זו היתה הגשמה של שליטה על פיסיקה? זה חייב להתקבל על הדעת, וכך זה יהיה.

וכל זה על מנת לומר שטרם סיימתם.

 

ברצוני שתעזבו את המקום הזה כאשר דברים נוספו לכם היום, וכאשר תקומו מן הכסאות בהם התיישבתם בתחילת המפגש, אתם תהיו 'יותר'…

ואם תשאלו במה דברים אמורים, וכמה 'יותר', אענה לעם שזה כה לינארי, ומדוע שלא תודו במקום זאת "תודה לך רוח על הדברים האלה שנוספו אלי, הם כה משמעותיים ועמוקים ואיני יכול/ה להבין אותם, אולם הו, אני יכול/ה להרגיש אותם, והו, אני יכול/ה להשתמש בהם"

ולאחר תבינו את הבגרות שמגיעה עדיכם כנשמות עתיקות.

 

זה לעת עתה,

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר