ימי רביעי של ריפוי – דברים מעשיים רגילים 3 – יולי 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

העברנו לכם סדרה של מסרים ומעט עצות, והמסרים היום הם שונים מהמסרים לפני 10 שנים. הסיבה היא שהאנרגיה על הפלנטה הזו עבורכם, ושמקיפה אתכם – השתנתה. שינוי האנרגיה הזו עורר משהו אצל הנשמות העתיקות. התבוננו באלה הצופים בתכנית הזו. לתכנית כזו לפני שנים רבות לא היה קהל צופים, וזו עובדה. שותפי (לי קרול, ת.ג.) אפילו ניסה דברים וחשב שיתכן ורבים יתעניינו בצפייה בתקשורים, במסרים ובכל זה – ורק מעטים התעניינו.

אני נמצא כאן על מנת לספר לכם שהתהליך הזה עצמו של הצפייה, כפי שאתם עושים כעת במדיה שאתם משתמשים בה כעת – הוא חדש. מה שחדש באמת הוא שמספרם של אלה המתעניינים גדל כמעט באופן מעריכי בהשוואה למספרם לפני 20 שנה. משהו קורה על מנת לעורר את אלה עם השאלה, האם זה אמיתי? האם יש עוד משהו כאן? מדוע אנחנו מרגישים משהו כאשר אנחנו שומעים את המילים או אפילו את הקול? זו השאלה אפילו כיום, אפילו בתכנית הזו היום.

 

התעוררות היא יותר מאשר רק ידע. אתם מתעוררים, יתכן לאור חדש וכיצד תאמרו זאת? אתם תאמרו, 'אתמול לא היה לי כל כך הרבה אור, והיום יש לי יותר אור' – אולם זה לא מה שבאמת מתרחש. מה שמתרחש הוא שאתם יכולים לראות יותר! אין מדובר באור אלא אודות התפישה לגבי מה שביכולתכם לראות כעת בזכות האור. ומה אתם רואים כעת בזכות האור הוא שונה מאשר, נניח, מה שראיתם לפני 10 או 20 שנים? התשובה היא שישנה מודעות. אתם רואים הרבה יותר מאשר ראיתם אי פעם, הרבה יותר מאשר סיפרו לכם אי פעם. אתם עשויים לומר שזה כמו שאתם מביטים בחדר רחב, שלפתע הוא יותר מואר, ואתם אומרים לעצמכם שהחדר הזה הרבה יותר רחב מאשר סיפרו לכם, ומביטים בפינת החדר, ומשהו נע שם, ואתם תוהים מה זה יכול להיות..

חלק יקומו ויגשו לפינה, וחלק יאמרו שעליכם להיזהר מכיוון שזה מפחיד, ושלא תגשו לשם. הם יאמרו שעד כה זה הצליח עבורכם, ואם כך מדוע לגשת לשם – בעוד האחרים יאמרו שעליהם לדעת, עליהם לדעת, עליהם לדעת.. והם יגשו לשם, יראו את התנועה בפינה – לקריון יש אפילו משל אודות זה – והם יגלו אמת גדולה יותר, יותר מעצמם, יתכן דלת נוספת למקום אחר.

זה מה שמתרחש כרגע, כך שזה משנה אתכם. זה משנה את תפישתכם, זה משנה את מודעותכם, וזה גם משנה את מה שאתם אוהבים, ובכך אני מתכוון שבני אדם רבים, כולל עצמכם, כולל שותפי, מודרכים ומעוצבים על פי מה שהם נהנים או שאינם נהנים ממנו. בשלב מוקדם בחייכם אתם מותחים קווים של מה שאתם אוהבים, מה שאינכם אוהבים. הם משנים את עצמם כאשר אתם גדלים, ואתם הופכים לבוגרים האומרים שאתם עושים את 'זה' ואתם עושים את 'זה', הנה מה שאתם אוהבים והנה מה שאינכם אוהבים.

אם החדר גָּדֵל, יש יותר דברים לאהוב אותם, יתכן ויש יותר דברים לבחון, כך שתוכלו לומר שהם לא נועדו עבורכם. וגם זה מתרחש. ישנם אלה המתעוררים עכשיו ואומרים שאינם רוצים עוד לעשות את 'זה' או לקחת חלק ב'זה', וברצונם לעשות את 'זה' או את 'זה', מכיוון שהתודעה מתרוממת וכך גם אתם. ומה שאתם אוהבים ושאינכם אוהבים שונים.

 

הסדרה המסוימת הזו של המסרים היא אודות עובדי האור העושים דברים רגילים ומתמודדים עם האנרגיות על הפלנטה. והמסר הזה הוא אודות ההליכה לעבודה. הוא שונה מהמסר הקודם, שונה ממערכת יחסים עם המשפחה ומה שיש לעשות שם, הוא שונה מרק הליכה עם אנשים מסביב ומה שמתרחש שם. כיסינו שניים מאלה, ועתה זה המסר השלישי. אם כך הבה נדבר על כך.

הנחת היסוד, פעם נוספת – מדוע אתם נמצאים כאן? זה ייראה מאוד מאוד פשוט. נשמות עתיקות יקרות הנמצאות על הפלנטה הזו בזמנים האלה, שבתם והתגלגלתם מתוך מטרה, ונולדתם עבור הזמנים האלה. תכליתכם היא להראות ולשקף את פני האל, את פני ה'רוח', פני הבורא היוצר, של נשמתכם – לשקף זאת במימד השלישי, בשעה שאתם מהלכים ממקום למקום, להראות לאלה מסביבכם כיצד זה כאשר ישנה חוכמה, כיצד זה כאשר ישנה נדיבות ואדיבות, במקום כל שאר הדברים שיתכן והם רגילים לראות מאנשים ברחבי הפלנטה.

בני אדם רבים כל כך מושקעים בלהיות קורבנות, בהרס והאבדון של הכל, בכך שאין תקווה. הם ציניים לחלוטין לגבי כל דבר וכל אחד – וזה אינו מפתיע. מכיוון שאם אתם צופים באמצעי התקשורת שלכם, במדיה, הם מכשירים ומאמנים לכך. במילים אחרות – הכל אינו כשורה עם כל דבר וכך אתם הופכים להיות. אולם לנשמות עתיקות יש בחירה לשנות זאת, ובכך אנחנו דנים, ובכך עסקו שתי הפגישות האחרונות, וכעת אנחנו מגיעים לשלישית – מקום העבודה.

 

מקום העבודה מלא במצבים, כמעט אינסופיים. אתם מתייצבים במקום שיתכן ויש בו אנשים אחרים שעובדים בעבודת צוות אתכם, במתחמים שונים, במשרדים שונים, או מפעלים שונים, שאתם המתייצבים במקום שכזה לא בחרתם בהם. אתם עשויים לומר שאין טעויות או מקריות אולם באמת לא בחרתם בהם. אין מקריות שהם נמצאים שם במקום העבודה, אולם לא בחרתם בהם בצידו האחר של המעטה. הם נמצאים שם עבורכם כתרחיש שתוכלו לפעול בו וליצור יחסי גומלין עם דברים, אולם באופן בסיסי, אתם מתייצבים במקומות האלה לצורך הישרדות. ושאלה לאחר שאלה 'מה עלי לעשות בנוגע ל'זה או ל'זה', ורבות מן השאלות האלו נוגעות לסמכות: 'מה לעשות בנוגע לבוס שלי?'

הייתי רוצה שזה יהיה שונה יקרים, אולם פעמים רבות סמכות אינה חכמה. למעשה קיים חוסר תפקוד באישיות, והוא נהנה להיות הבוס. והמשמעות של 'להיות בוס' הוא להורות לאנשים סביבם, או אפילו גרוע מכך – 'להיות בוס' הוא לספר לאנשים מה אינו כשורה איתם. במילים אחרות, אני מספר לכם שהם בריונים – לא כולם. יתכן ויש לכם בוס נפלא, מהמם, חכם, שאתם אוהבים אותו, מישהו שהוא בעמדת סמכות אולם אפילו לא תכנו אותו בוס. תכנו אותו רק כאחד שאתם מתייצבים ומדווחים לו, ואתם אוהבים זאת. אולם לעיתים קרובות המצב אינו כך.

 

יתכן והוא נמצא בעמדה הזו בעקבות יכולותיו ותודעתו במקום העבודה שיש לו. הוא יודע יותר, הוא היה שם זמן ארוך יותר, ולכן הוא הבוס. אולם דבר לא הכשיר אותו לחוכמה הנדרשת על מנת להדריך אחרים, והוא הופך לבריון. זה דבר מאוד שכיח. הבריון הוא זה שמתענג להיות אחראי על מישהו ולספר לאותו אדם שהוא אינו טוב, או שעליו להשתפר, או לזמן אותו ולגעור ולגדף אותו בדרך כלשהי על מנת לגרום לו להרגיש רע, ואם הבוס הזה יכול לגרום לאדם להרגיש רע, באופן כלשהו זה ממלא באנרגיה את הבריון הזה. אתם ראיתם זאת.

לא כל הבוסים במקום העבודה הם כאלה. אני עשוי לדבר עם בוס – האם אתם עושים זאת? קרוב לודאי שלא. נשמות עתיקות נוטים להיות הרבה יותר מעודנים והרבה יותר חכמים. אולם כאן מדובר בנשמות עתיקות במקום עבודה שאינו כך. הוא אינו חכם יותר. כך שעל רבים מכם להתייצב במקומות כאלה, והנה מסר עבורכם:

הרגע סיפרתי לכם ממה ניזונים אנשים מהסוג הזה שהם בעמדת סמכות, כלומר מה גורם להם להמשיך, מה גורם לבריונות שלהם להיראות בדעתם אפילו טוב יותר – אם הם יכולים לגרום לכם להגיב להם. הם מזמנים מישהו למשרד שלהם, אומרים לו שעליו להשתפר ולעשות את 'זה' או את 'זה', או שהוא אינו טוב במה שהוא עושה ושעליו להיזהר מכיוון שהוא עלול לאבד את עבודתו, או כל דבר מן הסוג הזה, או שפשוט על בסיס קבוע הם מקיימים פגישה וגורמים לכם להרגיש רע [קריון מצחקק בהנאה..] האם זה נשמע מוכר למי מכם? זה, די הלכה למעשה, בריון.

 

מה תוכלו לעשות בקשר לכך במקום העבודה, כך שלא תצטרכו לסבול ולהחזיק מעמד במה שאתם עשויים לכנות פעולה של תודעה נמוכה מאנרגיה ישנה? הנה התשובה: קל יותר לומר זאת מאשר לעשות זאת, אולם לכן אתם נשמות עתיקות. והנה התשובה: אל תגיבו! פשוט הביטו בהם. הם עשויים שלא לאהוב זאת ויבקשו את תגובתכם. ואם יהיה עליכם להגיב – הגיבו בדרך חיובית, חשבו על משהו לומר, משהו לומר כמו 'זה בסדר, אני אשתדל לפעול טוב יותר'. גם אם אתם מפייסים ומְרַצִּים אותם, גם אם אתם יודעים שזה לא מה שהם רוצים לשמוע – הם רוצים לשמוע אתכם זוחלים ומתרפסים מעט, אולם אינכם עומדים לעשות זאת.

אם לא תגיבו לדברים האלה, אספר לכם מה יקרה – הם יתעייפו ויתכן ויפנו למישהו אחר, או משהו כזה, אולם זה כבר לא יהיו אתם. ומה שמתרחש בהמשך הוא כה מעניין. אם אתם נמצאים בקבוצה של אנשים שיש להם דמות של בוס שעושה זאת על בסיס קבוע מסביב לשולחן, ולפתע אינכם מגיבים כמו כולם, אינכם זועפים אינכם בוכים, אינכם מרגישים רע, אינכם חוזרים לאחר מכן ומתלוננים – אחרים יבואו אליכם וישאלו מה קורה, מה קרה לכם שאתם יוצרים משהו שאתם מרגישים 'בסדר' עם זה? ותוכלו לענות להם שאיש אינו יכול להרגיש 'בסדר' עם זה, 'הבנתי שזו הבעיה של הבוס ולא הבעיה שלי… רק מכיוון שהוא יכול להצביע עלי עם אצבעו ולכנות אותי בשמות, או ירצה לעשות משהו – זה אינו מה שמתרחש למעשה. אני יודע מי שאני, כך שאיני מגיב. אני מאפשר לו לעבור דרך התקפי הזעם שלו ושאר הדברים שהוא עושה [קריון מצחקק בהנאה…] שמעצימים את הבריונות שלו, אולם איני מגיב.. האם אתם רואים מה זה יוצר? זה גורם לאחרים להביט בכם..

 

מה אני מספר לכם? מדוע אתם נמצאים כאן? על מנת לשקף את פניו של הבורא היוצר, לשקף את פני הבורא היוצר, וחמלה, וכל הדברים האלה. כל מה שאתם עושים ייצור מתח מכיוון שישנו שם אור, ישנו שם רטט גבוה יותר. זהו רק אחד מדברים רבים שיהיה עלי לספר לכם, נשמות עתיקות, שעליכם להתייצב ולעבוד במקום עם אנשים שמעולם לא הייתם בוחרים אותם, ועליכם לסבול את אישיותם. אל תגיבו! אחזו את מה שיש לכם – הידע אודות התפארת שלכם – וצעדו בהתאם. אל תגרמו לאחרים להרגיש שאינם בסדר, פשוט אחזו בתפארת שלכם.

 

זהו מסר שקשה יותר לבצעו מאשר כמה מן האחרים. אולם ביכולתכם לעשות זאת. זו אחת הסיבות שאתם נמצאים כאן.

האם תוכלו לשקף את פניו של האל אפילו כשעומד מולכם בריון? אני חושב שאתם יכולים לעשות זאת.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **
ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר