עוררות ה'עצמי' המושלם שלכם – יולי 2017
'הקבוצה' באמצעות סטיב רות'ר

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות, יקרים, אני 'אלרה' מהשירות הקצבי.

 

למען האמת, לא פניתי אליכם בזמן האחרון, רבים מכם היו רציניים מדי.

ובכן, הגיע הזמן לצחוק מעט ולהביא קצת אנרגיה בחזרה, כך שתוכלו לראות את הדברים מנקודת מבט שונה.

כן, אנחנו יודעים, עליכם לעבור את תהליך האבל שלכם. לעתים קרובות כאשר אתם מגלים משהו חדש, זה לוקח מעט זמן להתאים לא רק את דעתכם, אלא גם את לבכם.

אתם מעורבים בכך כבר מאז ההתחלה, אולם עכשיו יש לנו הזדמנות לקחת אתכם מעט הלאה, יותר מאשר אי פעם בעבר.

התחילו לצעוד אל תוך ה'עצמי' המושלם שלכם. דעו שזהו אחד החלקים החשובים ביותר שכל אחד יכול להתחיל לעבוד אתו עכשיו.

 

ה'עצמי' המושלם שלכם

 

מכיוון שאתם חיים על הפלנטה הזו של חוסר המושלמות, היה עליכם להתחלק ל 11 קרניים שונות על מנת לשרוד. אולי זה יעזור לכם לחשוב על כך כמו על אור הפוגע במנסרה, שלאחר מכן יש על פני השטח צללים שונים ושברי אור. ובכן, אתם עושים אותו הדבר.

לגבינו, אתם ישויות מושלמות. אתם מסתירים את הפגמים שלכם, כך שתוכלו לשחק את המשחק הזה של העמדת הפנים שאתם אנושיים.

היזכרו בזאת מחדש מכיוון שזה מאוד חשוב. אה, כן, אנחנו יודעים שרבים מכם חושבים שזה לא ממש משחק. זה נראה רציני מדי מכדי להיות משחק, אבל רק חכו עד שתחזרו 'הביתה'. אתם תחוו את הצחוק של החיים שלכם, וייקח לכם שבועות על גבי שבועות להפסיק לצחוק.

מדוע? מכיוון שזה כל כך יפה להפליא, וכך גם אתם, כאשר אתם מבקרים מחדש את האנרגיה המקודשת והיפה של הצחוק. למען האמת, אני עומד לכתוב ספר שהכותרת שלו תהיה, 'חייכו כל הדרך הביתה'. כן, זה באמת האופן בו זה מתחיל עבור כולכם ואנחנו מקווים שאתם תיזכרו מחדש בצעד הזה קדימה.

 

מה עם הדבר הזה של חוסר המושלמות? איש מכם אינו מרגיש חוסר מושלמות, לפחות לא בהיבט הרוחני. בודאי, כאשר אתם מביטים במראה אתם יכולים לראות כל מיני פגמים פיזיים. כאשר אתם מסתכלים לאחור, אתם חושבים לפעמים שעכשיו אתם פחות מושלמים ממה שחשבתם… אלו הן רק הסחות דעת, יקרים, מכיוון שלכולכם יש את טביעות ה'עצמי' המושלם. כאשר אתם מתחילים לצעוד לעבר זה, אתם יכולים להרפות ולשחרר הרבה מהמציאויות התלת ממדיות שאוחזות בכם כרוכים בתוך העולם המאוד מאתגר הזה.

 

סיפרנו לכם שיגיעו השנה ארבעה גלים עיקריים של אנרגיה. אה כן, הרגשתם את כולם ועכשיו אתם מתחילים להרגיש עוד יותר מכיוון שהאחרון יגיע בקרוב. אלו הן הזדמנויות לצעוד לתוך ה'עצמי' המושלם הזה.

אם תתחילו לראות זאת מנקודת המבט הזו, במקום לראות זאת כגל שיהמם אתכם לחלוטין – הרי שבקרוב תגלשו על גבי הגל הזה, ותשתמשו בו על מנת להגיע לרמות הבאות של עצמכם.

כולכם צעדתם לעבר המימד החמישי ועכשיו אתם בתוכו. הבעיה היא שאינכם מבינים זאת, כך שהרבה אנשים עדיין מנסים להשתמש בכללים התלת ממדיים במימד החמישי, וזה פשוט לא עובד. איני מדבר על המימדים שאתם חילקתם את עצמכם, אלא על המציאויות הממדיות שבה יש לכל בני האדם הזדמנות לחיות ולשתף.

כאשר מישהו עובר למציאות מימדית, זה לוקח בדרך כלל כמה מאות שנים כדי להתעדכן, אולם אתם עומדים לעשות זאת הרבה יותר מהר, עקב ההיסטוריה שלכם.

אתה אוחזים בפתרון!

 

אתם עלולים להרגיש עכשיו במתח רב על הפלנטה, מכיוון שכל כך הרבה אנרגיה נמעכת יחד על מנת לתת מרחב לכל מה שמגיע. כן, אנשים רבים מגיבים בצורה מוגזמת ומתנהגים באופן שלילי מכיוון שהם אינם יודעים מה לעשות.

היזכרו שאתם אוחזים במפתח להרבה מכך. אתם בעצם לוקחים הרבה מהאנרגיה הזו, מעבירים אותה דרככם ומסננים אותה החוצה.

רבים מכם נושאים את המתח הזה בתוך עצמכם. כמובן, אתם אנושיים ואתם עומדים להרגיש את חוסר העקביות באנרגיה ולחשוב שזו איכשהו אשמתכם. אולם זו אינה אשמתכם, יקרים – חשוב שאתם אוחזים בפתרון.

 

לפני שתפיצו זאת בכל מקום, ברצוננו שתמצאו בכם את המושלמות הזו – את טביעות ה'עצמי' המושלם שלכם בכם. אינכם יכולים לשכוח או לאבד את זה, למרות שאתם מוקפים בכל הראיות שאינכם מושלמים. דעו שזה באמת אינו משנה, מכיוון שאתם עדיין אוחזים במושלמות היפהפיה עמוק בתוך רוחכם. אנחנו עובדים על מנת להביא את האנשים להיות בקשר עם זה.

במהלך החודשים הקרובים במיוחד, ברצוננו שתתחילו להרגיש זאת עם כל נשימה שאתם נושמים. בכל פעם שתפקחו את העיניים ותראו יופי, הביטו יותר מקרוב מסביב על מנת לגלות אלו אנרגיות ישנן סביבכם. אתם יכולים להתחיל לעבוד על חלק מזה בתוך עצמכם, על מנת לחזור ולהיזכר במושלמות שאתם באמת.

 

ברצוני לשתף אתכם עכשיו מעט בכמה משחקים שעומדים להיות נפרשים במהלך זמנים אלה של המעבר.

כמה מהמלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו נמצאים במקום המושלם על מנת לעשות את המעברים האלה הרבה יותר קלים ממה שאתם יכולים להבין. איננו יכולים להיות גאים יותר מהעבודה שאתם עושים.

ראשית, דעו שאינכם לבד, לעולם! אנחנו מקווים שמדי פעם תפנו לעצמכם את הזמן כדי לצחוק מעט, כדי להאיר את יומכם וגם את יומו של כל אחד אחר סביבכם. האמינו שאתם אהובים מעבר לכל יכולת תיאור; פתחו את הלב וקבלו את האנרגיה עכשיו. דעו שאני שולח לכם את זה במקצבים מוזרים שכאלה, מכיוון שכך זה עובד – אתם תגלו על כך הרבה יותר וכיצד להשתמש בזה בעצמכם בימים הקרובים.

לעת עתה, המשיכו לחייך. דעו שאתם נזכרים מחדש בדרך 'הביתה', וכי עמוק בתוככם נמצא ה'עצמי' המושלם שלכם שאתם עומדים להביא אותו קדימה עכשיו. זה הזמן, ומעבר לכל, תיהנו מהמסע…

 

עם הכבוד הגדול ביותר אנחנו מבקשים מכם להתייחס זה לזה בכבוד. לטפח האחד את השני בכל הזדמנות אפשרית, ולשחק את המשחק יפה ביחד.

 

אספאבו, יקרים.

 

אני 'אלרה' מהשירות הקצבי.

 

 

 

ברכות, יקרים.

 

אני 'שומר הזמן' ובאתי להצטרף אליכם ברגע זה. האם תוכלו לדמיין רק לזמן קצר שיש לכם מטרה? גם אלה מכם שעשו עבודת ריפוי, ונכנסתם לתוך ההוראה והיכולות שלכם, אתם עשויים שלא לדעת כמה עומד להגיע… לכולכם יש עכשיו הזדמנויות לקרקע את האור שלכם בדרך חדשה, וזה פשוט קשור בנכונות לעמוד שם.

האם פירושו של דבר שעליכם לעמוד בפינת הרחוב ולצעוק את האמת שלכם בקול רם, קול רם יותר מאשר האדם שלידכם? לא, זה מעולם לא עבד.

במקום זאת, תוכלו למשוך ולזמן את האור ולשתפו עם אלה שרוצים ללמוד כיצד להיות חלק מהאנרגיה החדשה. יש כל כך הרבה עכשיו שצריך לעבור הלאה ולהיות מסונן לרמות השונות של האנושות. אתם רוחב פס של האנושות, יקרים. דיברנו על כך פעמים רבות, שכולכם תתעלו כאיש אחד, למעט אלה שיבחרו באופן מודע להישאר.

בבקשה אל תשפטו, מכיוון שיהיו רבים אשר יבחרו שלא להתעלות, אלה שאינם זזים מהר כמוכם. זה אינו אומר שעליכם להגיע לכל אדם על הפלנטה שלכם, זה פשוט אומר שאתם אור בהיר ובוהק מאוד.

 

צעדו קדימה על מנת להיות האור

 

לפעמים האור הבהיר הזה יפחיד אחרים; אין זה משנה בין אם אתם עומדים שם כמקור אור או כמחזיר אור. יש לכם יכולות, אחרת לא הייתם כאן עכשיו קוראים מילים אלו.

חלק מכם מודעים מאוד לכך ויכולים לראות את הראיות לכך בעבודה שאתם עושים כעת. עם זאת, ישנם אחרים שאינם יכולים לראות זאת.

במהלך החודשים הקרובים תראו שהצעיף יוסט הצידה בדרכים שונות.

הגל הרביעי יתחיל להגיע לפלנטה ארץ, שהיתה ביתכם בשעה ששיחקתם את משחק העמדת הפנים של נפרדות. עכשיו אתם צועדים קדימה על מנת להיות האור, כך שגם אם הגשם ירד סביבכם, גם אם הבניינים יתחילו להתפורר מסיבה כלשהי, דעו שאתם תהיו בטוחים, ובתוך כל זה.

ישנה סיבה לכך, מכיוון שבחרתם לשאת אור לכדור הארץ; האור הוא האהבה והיא ההפך של הפחד. זכרו, פחד הוא חלק מהגל, יקרים.

בשעה שגל של אהבה מגיע ושוטף את הפלנטה שלכם, הגל הנסוג שפגע לפני כן, מלא בפחד. אולם אתם אוחזים בתשובות לכך, מכיוון שאתם יכולים לעמוד שם ולהיות האור עבור רבים בתוך כל התוהו ובוהו. אתם הם אלה שבחרו להיכנס לזה!

 

להיות צבע כתום בעולם אפור

 

לפני שנים רבות, העברנו תקשור בשם 'להיות צבע כתום בעולם אפור'…

האם אתם מוכנים להיות שונים, לעקוב אחר מה שאתם יודעים בלבכם למרות שאתם שומעים כל כך הרבה דברים שנראים מנוגדים לכך?

האם אתם זקוקים לביטחון הזה על מנת לדעת שאתם צודקים על מנת להביא לביטוי את הערוץ שלכם ואת אנרגית הלב שלכם?

עכשיו אתם יכולים להביא זאת קדימה בדרכים חדשות, למרות שזה לא יישמע על ידי כולם שכן לא כולם יבחרו להקשיב.

אנא אל תשפטו את עצמכם לפי מספר האנשים שאתם מגיעים אליהם, או על ידי הדרכים המסורתיות בהן נהגתם להביט על עצמכם ועל האנושות. דעו שלכולכם יש מטרה קדושה מאוד. מה שמתרחש, יקרים, הוא שבסופו של דבר רוב הקשיים הם באופן כלשהו מחוץ לדרכם של רבים מכם. אה, כן, אנחנו יודעים, לחלק יש עדיין הרבה מה לעשות. אולם אל תדאגו בקשר לכך מכיוון שאלה אינם הקשיים שלכם. הם פשוט אתגרים ששמתם עבורכם בדרככם על מנת ללמוד משהו.

קחו את הצעד הבא, קבלו את הביטחון לצעוד קדימה והסתכלו על כך באור אחר. זה מה שעתיד להתרחש. בחרתם למקם את עצמכם בזמני המעבר האלה מכיוון שאתם אוחזים בתשובות, בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לאו. אלה הם הזמנים שבהם אתם יכולים להתחיל להיפגש יחד ולשתף את התשובות עם אחרים, על מנת להיות מסוגלים להשיג את הביטחון של מי שהנכם באמת!

אתם יכולים לצעוד קדימה בידיעה שאתם יוצרים את הנתיב ממש לפני שרגלכם פוגעת באדמה.

ובכן, זה לא ממש קל. מבחינה אנושית אתם רוצים לראות את הנתיב מונח בדיוק לפניכם, לפני שאתם עושים את הצעד הראשון. זאת היתה הדרך הישנה, כך ידעתם שאתם בדרך הנכונה…

אולם אין דרך נכונה, ישנה אנרגיה אחת שכולכם תעסקו בה מעת לעת, בין אם זה שלכם או של מישהו אחר – גל הפחד. כל האנרגיות המגיעות יכולות גם ליצור צפיפות ודחיסות. אתם מרגישים את הצפיפות הזו, בה האנרגיה החדשה דוחסת זמן ומרחב, ואתם מקבלים יותר אנרגיה לתוך גופכם במהלך זמן של שבועיים או שלושה שבועות, לעומת מה שהייתם עושים בדרך כלל במהלך חיים שלמים!!

 

אתם אוחזים בתשובה לגל הנסוג של הפחד

 

הגל החדש של האנרגיות יתחיל להגיע ולנחות על כדור הארץ בחודש הבא. אל תפחדו ממנו, קבלו אותו בברכה. זכרו, הביטו על הפחד מראש מכיוון שזהו החלק הנסוג של הגל. זהו החלק שיוצא ומגיע לפני הגל הגדול, ומפנה לו מקום להגיע.

לפעמים אנשים מסתפקים בחשיבה שזה הכול אודותיהם, אולם זה אינו כך. זוהי הרגשה טבעית ולכן אל תשפטו את עצמכם. אם אתם הופכים להיות חרדים או פוחדים, דעו שלא רק שאתם אוחזים בתשובות לגבי עצמכם, אלא גם עבור רבים אחרים.

יש לכם את היכולת להביא את אורכם לתוך כדור הארץ, כך שאחרים יוכלו לחוות זאת, גם אם הם אינם רואים או מדברים איתכם. אתם יוצרים את האנרגיה כך שכולם יכולים לחיות בנוחות, ולאחר מכן זה יאפשר להם לעבור לשלב הבא.

עכשיו זה הזמן להשיג את הביטחון הזה. תרגלו וצעדו קדימה באנרגיה הזו מכיוון שיש הרבה עבודה לעשות. גלי הפחד שימשו בעבר בדרכים שלא הייתם מעלים על דעתכם. קחו בחשבון שזה לא תמיד מעשה הטרור עצמו שיוצר את הבעיה, אלא תגובת היתר המוגזמת של הניסיון להגן על עצמכם מפני זה.

זה יכול לעכב אנשים רבים על ידי יצירת בלבול בקרבם בשעה שהם צועדים קדימה אל האור של מי שהינם באמת.

דעו שאתם אוחזים גם בתשובות האלו, ועם קצת מסע אתם יכולים להביא אותם אל האור.

 

מומחים של המעבר בין העולמות

 

יקרים, פעמים רבות אנשים הגיבו יתר על המידה לגלי פחד. אנחנו צופים, יקרים, ואינכם צריכים לאבד שום דבר. אתם לא רק בטוחים, אלא אתם נמצאים על כביש יפהפה.

אה, כן, אתם יכולים להביט על הצד הקשה של זה ועל כמה מהאתגרים שעשויים להיות שם. ודאי, אתם יכולים להוציא זאת מכל פרופורציה ולחשוב שאתם שרויים בסכנה.

אולם אתם בטוחים, מכיוון שעשיתם זאת קודם. יקרים, עליכם רק להיזכר מחדש ואתם תתחילו להשתמש באנרגיה בדרך חדשה לגמרי. אתם המלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו על כדור הארץ או בכל מקום אחר. אתם קולקטיב של מומחים למעברים: לא מדובר רק במעבר של לידה ומוות, אלא במעבר בין עולמות וצורות חיים.

אתם כאן צופים בשעה שהמעברים הגדולים יתחילו להתרחש בצורה חדשה. אתם חלק בלתי נפרד מכך!

 

דעו שככל שהימים מתקדמים, לכולכם יהיו הזדמנויות למצוא את הביטחון הזה בתוך עצמכם, של מי שהינכם, ועם מה עליכם לעבוד. אתם יכולים להשתמש בזה ואז לתת זאת למישהו אחר, לשתף איתו את היכולת לראות את עצמו בצורה שתיתן לו את הביטחון לדבר את האמת שלו. זה בטוח. אתם נמצאים בעולם חדש, שבו ניתן לראות את האור מן 'הבית' בצורה חדשה לחלוטין. אלה הם הזמנים הקסומים שחזיתם אותם בכל כך הרבה דרכים.

אה, כן, יש כל מיני כתבים על הזמנים שלקראת סופו של כדור הארץ וכל האתגרים שאנשים יחוו. אולם אינכם צריכים לחוות את כל זה; אתם יכולים לצאת החוצה, כמו שאתם מתאמנים ומתרגלים עכשיו. אתם לומדים את הכלים כיצד להיכנס למציאות מימדית חדשה.

תוכלו ללמד את הכלים האלה לכל אלה שיהיו מוכנים לשמוע. אל תשפטו את אלה שלא יהיו מוכנים לשמוע, שכן השיפוט הוא שמביא את הקשיים לרוח שמעמידה פנים שהיא אדם. דעו שיש לכם מגוון רחב של מידע שיכול לעזור לאנשים רבים בהיבטים שונים של החיים.

העבודה שלכם נוגעת בנשמותיהם של אלפי הוויות, ואין זה משנה מי אתם. בטחו בכך וסמכו על כך. דעו שיש לכם כל כך הרבה יותר לתת. אתם המלאכים הגדולים ביותר שחיו אי פעם ואתם אוחזים בתשובות לגל של הפחד, שיכול לגרום נזק רב על כדור הארץ. אתם יודעים זאת.

 

העניקו את האהבה הזו בחופשיות. כבני אדם אתם תעברו עליות ומורדות, הרגשות שלכם, הפחדים, האהבה, אולם אל תשפטו גם את זה. זה חלק מהחוויה האנושית שרציתם לעבור. דעו שאתם נמצאים כאן מתוך בחירה, יקרים, ואתם יכולים לחקור זאת אפילו עוד יותר.

במהלך החודשים הקרובים, ראו כיצד דלתות מתחילות להיפתח, דלתות שלא ידעתם שהיו שם. סוף השנה הזו יביא עמו פתיחה עבור רבים שיחגגו אותה. היו שם. האמינו בכך ואפשרו לעצמכם רק להיות.

 

עם הכבוד הגדול ביותר אנחנו פונים אליכם בדרכים אלו. דעו שניתן לראות את אורכם מ'הבית' ואנחנו מעריצים אותו. התייחסו זה לזה בכבוד, טפחו האחד את השני ושחקו את המשחק החדש היטב יחד.

 

אספבו, יקרים.

 

אני 'שומר הזמן'.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר