ארץ לא נודעת – פברואר 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

נושא התקשור הוא אודות גילויה של ארץ חדשה, וזוהי מטפורה שברצוני שתבחנו אותה.

המטפורה אינה מעשית ומציאותית, מכיוון שכדור הארץ הזה כבר עבר מיפוי פעם אחר פעם, ואין באמת שטחי אדמה שהם נסתרים, וגם אם תתקשו להאמין למטפורה הזו, אני מבקש שתמשיכו עם דברי…

אם אתם היסטוריונים או ארכיאולוגים שהייתם מגלים משהו חדש בארצכם, הפתעה שטרם נראתה לפני כן, הרי שהגילוי היה עדיין ניתן להבנה, מכיוון שזה היה ממשיך את התרבות והחוקים של הטבע בארצכם, הייתם מוצאים שם בעלי חיים שהייתם מזהים, או אולי תרבות קדומה שלא ידעתם אודותיה – זו היתה תגלית חדשה, אולם בארצכם שלכם!

אולם מה אם במטפורה הזו הייתם מגלים יבשת חדשה, שהיתה שם כל הזמן אולם הוסתרה בדרך מסוימת?

והייתם מבינים שלתפישות של היבשת החדשה הזו אין כל היצמדות ליבשות האחרות – יהיו שם בעלי חיים שטרם פגשתם לפני כן, אולי בני אדם עם טבע אנושי אחר מכיוון שהם מעולם לא פגשו אתכם או יצרו קשר עם בני אדם אחרים במהלך ההיסטוריה – זה יהיה כאילו גילוי של פלנטה אחרת, אולם למעשה זה משהו שנמצא כאן, ממש לפניכם..

הייתם מתייחסים בזהירות לארץ החדשה הזו, מכיוון שהתפישות במקום ההוא יהיו שונות ממה שאי פעם ראיתם.

 

הארץ הזו היא 'האדם החדש', מכיוון שטרם ראיתם את התפישות האלו, שאתם עומדים לראותן, לשוחח עליהן, לגלות אותן, ולחיות לפיהן.

המטפורה לגבי בעלי החיים שיהיו שונים, הם כל אותם דברים שתפגשו באנרגיות שלא חשבתם מעולם שתפגשו בהם. וזוהי, יקרים, היא תגלית חדשה שמתחילה להופיע כתודעה חדשה על הפלנטה.

תודעה חדשה זו לא תימסר ותועבר רק עבור אלה שיאמינו בדרך מסוימת, מכיוון שהתודעה היא כלל עולמית, זו הדרך בה אנשים חושבים, וזה עומד להתרחש בכל מקום על הפלנטה.

אט אט יתגלה שקיים יותר ממה שאתם חושבים. בגילוי הזה מתחולל אור, ובתוכו תודעה חדשה יוצרת אנרגיה שטרם נראתה.

תודעה חדשה יוצרת סוג של חמלה שעד כה הועברה רק למעטים על הפלנטה, ועכשיו היא מתחילה להתפשט להמונים. זוהי חמלה עבור כל הסובב אתכם, עבור כל דבר שתראו בעיניכם, תשמעו באוזניכם.

אתם תקבלו סוג שונה של מסר ותשנו את התגובה שנהגתם להגיב בעבר.

 

ואם יש לכם משהו חדש בתודעה, האם קיים דבר מה נוסף שעליכם לצפות לו?

שותפי (לי קרול, ת.ג.) מנסה פעמים רבות להוכיח לכם באופן מדעי (באמצעות ניסויים שנערכים באוניברסיטת פרינסטון ובמכון למתמטיקת הלב, ת.ג.), את מה שכדור הארץ מבין עכשיו – תודעה היא אנרגיה. מדענים מתחילים להסכים שלתודעה יש סממנים ומאפיינים מסוימים, מכיוון שהיא משפיעה על הפיסיקה, ואם תודעה משפיעה על הפיסיקה, יש לכן להחשיב אותה כאנרגיה בשדה הפיסיקה על הפלנטה הזו!

 

כאשר אתם משנים את התודעה, מתרחשת התפתחותה של אנרגיה חדשה. זה אינו צפוי, וזה יהיה 'מידבק' באופן טוב, נדיב וחיובי, מעבר למה שציפיתם לו..

 

יהיו אלה שיקראו את הדברים האלה ויאמרו שהמתקשר אינו אחראי ורואה רק טובות, בעוד שרק מעטים מעורבים במסר הזה ומלבדם קיימים עוד 7 מיליארד בני אדם נוספים…

הם אינם יודעים אודות האנרגיה החדשה שתיצור התודעה החדשה.

התודעה החדשה הזו תיצור אנרגיה שאנשים יראו אותה, יעריכו אותה, יאהבו אותה, וירצו להיות חלק ממנה…

זה עתיד לשנות את הכל – את העסקים, הפוליטיקה, המדע, והאנרגיה תדחוף הכל באופן אקספוננציאלי, מכיוון שזה טבעה (באופן מעריכי, שגדל מהר מאוד וללא שליטה, ת.ג.), והיא מבוססת על אהבה..

לא תאלצו לחכות בתפישה ישנה, כפי שקורה עכשיו, בה אנשים מתעוררים לדברים מסוימים, ודורות חולפים לפני שמגיעה התובנה שעל הדברים להשתנות. זה לא יקרה כך יותר.

השינוי כבר באויר, החמלה היא 'הנהגת' שמובילה ותיצור אנרגיה חדשה, משהו שטרם ראיתם בעבר, בסופו של דבר תכנו אותו בשם כלשהו, וזה משהו שיתפשט..

דחיפה מלאת חמלה עשויה לגרום לאנשים לעצור לרגע, לנתח מחדש את דבריהם ומעשיהם, ולחוות הרגשה חדשה של שייכות למשהו שהוא יפהפה! מטרה חדשה!

 

כאשר תראו אור שטרם ראיתם לפני כן, תעריכו מחדש את החשכה.

זוהי האנרגיה החדשה שאני מדבר עליה, זוהי הארץ הלא נודעת שטרם נתגלתה.

הארץ החדשה הזו, התודעה החדשה הזו פוסעת באופן קליל פנימה, מכיוון שבאמת אינכם יודעים כיצד היא פועלת, אולם תגלו זאת בסופו של דבר.

היא יפהפיה, היא חדשה, ותגלו גם בסופו של דבר שההיסטוריה שוב לא תחזור על עצמה, בזכות מה שאתם עושים עכשיו. השינוי מסביבכם יהיה בלתי רגיל וראוי לציון באופן שלא ציפיתם לו, כזה שידחוף את כל מה שאי פעם חשבתם שיכול להיות בתרבות הזו, שחשבתם שאתם מכירים אותה היטב..

 

זהו העתיד, והוא יתרחש בקצב מהיר או איטי, על פי בחירתכם ורצונכם, אולם הוא כבר נמצא כאן! כדור השלג כבר החל להתגלגל…[ קריון צוחק..]

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

 

פגישה עם נשמתכם – פברואר 2019

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

קיים אור מעבר לזכוכית החשוכה שאתם מביטים דרכה, מעבר למעטה/צעיף, ולאור הזה יש מסרים עבורכם:

מה לו הייתם יכולים להיות בקשר עם נשמתכם?

מה לו זה היה אפשרי, רק לרגע, בדמיונכם? מדוע שלא תעשו זאת יחד אתי? ובאמצעות מעט ניסים של הרגע, רק להרף עין, תמחו את כל הדברים שנמצאים בין הרטטים שלכם כבני אדם ובין נשמתכם – והחלק המעניין הוא שלמעשה אתם מביטים בעצמכם…

 

נשמתכם, יקרים, היתה אתכם יחידת חיים לאחר יחידת חיים, נשמתכם היא 'אתם'.

נשמתכם היא הליבה שלכם, לא דעתכם, ואפילו לא הרשומות האקאשיות שלכם. והנשמה הופכת להיות 'העצמי הגבוה' שלכם, הנשמה הזו היא 'החלון' להמשך הסיפור.

ובואו נאמר לרגע, שאתם יכולים ליצור אתה קשר, להיות אתה, ו'לצנוח' אל תוך עצמכם בדרך שלא עשיתם מעולם בעבר.

 

אם תבחרו לעשות זאת עכשיו יחד אתי, זה יהיה כאילו שהאור יידלק, וכל מה שחשבתם אודות האור פשוט יעלם, מכיוון שהאור הזה שיידלק הוא כה בוהק עד שכמעט ולא ניתן להתקיים בנוכחותו.

באור הזה קיימת אהבה, אמת, והתגלות.

והדבר הראשון שתבחינו בו הוא הברית, מכיוון שהנשמה אינה נפרדת, היא חלק מקבוצת נשמות המכונה, האל. היא מגדירה מחדש את כל מה שנאמר לכם אודות אל מרכזי, במיקום מסוים, ובעל תודעה נפרדת מזו שלכם – ואתם מבינים שזה אינו כך.

 

ואתם מציצים רק לרגע אל תוך הקופסה הזו שהיא נשמתכם – רק לרגע – ומבינים שלא רק שקיים שם אור, אלא שהאור הזה הוא 'אתם', שמכם נמצא שם, אתם מזהים את המוסיקה שמתנגנת – זו המוסיקה של האור!

ואתם מבינים שאתם חלק מהמערכת של האל. זה מי שהנכם!

ובו בזמן אתם מבינים גם דבר נוסף, – שכל מה שנאמר לכם ושהשפיל, ביזה, והנמיך אתכם, זה בעצם לא נכון, מזויף. הדברים נבעו מהאנושות שהביטה מבעד לזכוכית הכהה וראתה את האל רק במעומעם, מבלי להבין כלל את מה שמראה לכם כעת התפתחותה של התודעה.

 

אתם מפוארים! ומספיק אם תקבלו רק את זאת מההצצה הקטנה הזו אל תוך נשמתכם, מכיוון שברצוני לראות חיוך על פניכם לאחר שתחזרו עכשיו לביולוגיה של גופכם .. יתכן שכל החשכה שסיפרו לכם שנמצאת סביבכם ומהווה חלק מכם, מתנפצת ומתפרקת עתה, ונעלמת, ואתם חווים צמרמורת מהתובנה שקיבלתם לפני רגע.

בשעה שאתם צועדים על פני הפלנטה הזו, נשמתכם, מי שהנכם, קרובה יותר לאל הרבה יותר מכפי שחשבתם, ולמעשה נשמתכם היא חלק מהמקור היוצר הבורא, והיא אהבה.

כל מי שהנכם וכל מה שאתם מתנסים בו בעודכם נמצאים כאן על הפלנטה, אתם יכולים לעבור אותו לבדכם. אינכם זקוקים לקישוטים ועיטורים של כל אלה מסביבכם, שיורו לכם מה לעשות, לאן ללכת או לפנות, מכיוון שאתם נשמתכם שלכם ואתם יכולים לבחור בכל עת ללכת ולבקר את התפארת שהנכם!

 

ואם תצעדו בהמשך עוד צעד אחד קדימה, תגלו את היופי באלגנטיות שבכל זה, כאשר אתם מתחילים לשלב ולהתחבר לאחרים העושים בדיוק אותו הדבר.

ואם מספיק מכם יעשו זאת, יהיה בקרוב מאוד שלום על פני האדמה. וזהו הדבר האמיתי ביותר שסיפרתי לכם אי פעם – אתם יותר ממפוארים, הנכם העתיד של הפלנטה!

 

עזבו את המקום הזה כשאתם זוכרים את המילים האלו, ויתכן שבזמן שקט תרצו לחזור על כך, רק לרגע, ותבקשו מהרוח שתאפשר לכם רק הצצה, כך שתראו מהו אותו 'עצמי גבוה', הישות הזו הזהובה שהיא 'אתם'…

הרוח – עם רגל אחת בצד הזה של המעטה/צעיף, ורגל שניה בצד השני – מתחננת לאחוז בידכם ולהזמין אתכם להצטרף אליה, מכיוון שיש לה משהו להראות לכם…[ קריון צוחק..]

נוחו בזרועותיו של האל ודעו מי הנכם…

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר