שינוי בלתי צפוי – מרץ 2017
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

בכל פעם שהמסר מתחיל ישנן כמה דקות של התאמה – התאמה עבור שותפי (לי קרול, ת.ג.), עבור הנוכחים בחדר, עבור המאזינים והקוראים מאוחר יותר, מכיוון שבאמת המסרים נמסרים כמעט במימד אחר…

זהו המימד של האמונה, עבור בני האדם, על מנת שבאמת תוכלו להחליף מהלך, ושהשכל שלכם יפסיק להאזין לבן אדם ובמקום זאת יאזין למסר רב מימדי המגיע מהצד השני.

מה שאני אספר לכם היום יהיה אולי אפילו מעט שונה ממה שהיה לפני כן.

 

אתחיל בביטול עבור בני האדם מכיוון ששלפתם זאת, ומשמעותו בשפה מדוברת 'באמת עשיתם זאת'!! כמעט ברגע האחרון, העיתוי הביא אתכם לסופו של מחזור, ועשיתם זאת ללא מלחמה נוספת.

עברתם מבעד זה ללא עימות – ועדיין אינכם יודעים מה עשיתם…

 

אתם מוצאים את עצמכם באנרגיה חדשה לגמרי, ומאז שנת 2012 לא רק אתם משתנים, אלא דברים רבים מגיבים ומשתנים, וברצוני לדבר על כך.

 

נתחיל עם אחד מהדברים הבסיסיים – ה'רשת הקריסטלית' של הפלנטה הזו.

דיברתי אודותיה, תקשרתי אודותיה, סיפרתי לכם שזו רשת שזוכרת, פעילה ומופעלת באמצעות הרגשות והחמלה של בני האדם.

זו רשת של מסלול מהיר, וכאשר היא משתנה, בני האדם שממוקמים עליה ירגישו בשינוי הזה.

עד לזמן הזה, היה לה רק מהדברים השליליים… מכיוון שבני אדם מגיבים לכך, ואם אינכם מאמינים לי – צפו בחדשות שלכם.

נראה שזה מה שמושך את בני האדם ומעניין אותם – האימה, השליליות, הדרמה – זהו הטבע האנושי שמשתנה כעת, והרשת הזו הגיבה עד עתה למה שאתם הגבתם לו.

 

ועכשיו, באנרגיה החדשה, יקרים, נראה כאילו ה'רשת הקריסטלית' עברה אתחול מחדש! הדברים שהיא זכרה בעבר, שהיו שליליים ודרמטיים במקומות שזכרו אותם, יתחילו להיות מופחתים עד שיעלמו.

כמו שהעיתוי יצר פיסיקה אחרת לגמרי עבורכם ועבור הפלנטה – זוהי רשת של מסלול מהיר, כלומר, אתם מטביעים בה עכשיו חותם של דברים חדשים ורעננים.

כאשר מבצעים אתחול מחדש, כל מה שהיה שם קודם נעלם, הכל מתחיל שוב מחדש, וזה בעצם מה שמתרחש כעת.

 

התחלתי באופן פשוט, מכיוון שה'רשת הקריסטלית' היא רק דוגמא, ודי לינארית, על מנת שתוכלו להבין זאת.

שאלתם שאלות אזוטריות אודות הזמן – וזה יהיה קשה להבנה לאלה שלא נכחו בסמינר, שם הוסבר הידע אודות המחזוריות של הזמן.

אינכם מרגישים אותו, מכיוון שעבורכם הזמן הוא קו ישר של עבר, הווה ועתיד. אולם הזמן הוא פרקטלי ונע במעגל, ותוכלו לומר במידה מסוימת, שכאשר מתרחשים דברים, הם יוצרים מהמורות בכביש, כך שכאשר אתם נעים שוב במעגל, אתם חשים במהמורות אלו, או רואים אותן מגיעות, מרגישים שמשהו עומד לקרות ולעיתים קרובות הדבר הזה כשלעצמו יוצר את מה שקורה שוב.

זהו זמן פרקטלי, למדו על כך, זה הוצג, ישנה פיסיקה שתומכת בכך..

 

מה קורה לפרקטלים? מה קורה לאירועים בעבר לאורך ציר הזמן, שעשויים לגרום להתחלת פעולה בעתיד?

ציר הזמן כולו, כל הפרקטלים, למעשה הכל מתחיל לעבור אתחול מחדש! וכאשר הם נעלמים, הזמן עצמו מתחיל להשתנות, מכיוון שהתודעה האנושית היא חלק מזה.

אתחול מחדש של זמן פרקטלי גורם לכך שהדברים מן העבר לא ישפיעו עליכם יותר היום, מחר, או בעתיד, כפי שהשפיעו באנרגיה הישנה יותר, כאשר נתקלתם בהם שוב ושוב, הם הגיעו שוב ושוב, והיו לכם מלחמות אחר מלחמות – מכיוון שזה מה שציפיתם לו, וזה היה הטבע האנושי.

אם עיתוי הדברים מתחיל להיות שונה,הרי שאתם כותבים ציר זמן חדש! אתם יוצרים מהמורות חדשות שעשויות להיות חיוביות ולא בהכרח שליליות.

 

פרקטלים יגיבו לכל מה שתעשו, אולם הפרקטלים הישנים באנרגיה הישנה לא יהיו כאן יותר, מכיוון שניקיתם אותם.

 

זה שנוי במחלוקת בפיסיקה, מכיוון שזמן הוא זמן, ואין זה משנה מה קורה, תמיד תהיה נטיה לחשוב עליו ולתפוס אותו כמשהו שהוא תמיד אותו הדבר – התהליך הוא אותו הדבר, עידנים הם אותו הדבר, ולפתע אני מספר לכם שכל זה השתנה..

והתודעה היתה הזרז לכל זה.

 

הבה וניקח צעד אחד קדימה:

אם הפרקטלים השתנו, האם זה ישפיע על תגובתם של בני האדם לגבי העבר?

אההה, התשובה היא 'כן' בגדול…

זה עשוי להיות ההתחלה וזריעת הזרעים לשלום בין אלה שהיו פעם אויבים.

אתם יכולים לראות זאת על פני הפלנטה במזרח התיכון, באופן מעמיק ביותר.

אנשי המזרח התיכון, התרבויות שם, אינם מצפים למה שאני עומד לומר לכם.

הייתי באולם תיאטרון גדול (בתל אביב, בשנת 2015, ת.ג.) שותפי לקח אותי לשם, ישב לבדו על הבמה עם האורות, לפני אלף ישראלים שנכחו שם על מנת לשמוע מסר מקריון, מקווים שיאמר משהו על ארצם – הם לא ידעו מה קריון יאמר…

אמרתי להם שהם נבחרו להביא את השלום על פני האדמה, שיש להם משימה להביא את השלום על פני האדמה, ושהם היחידים שיכולים לעשות זאת, שזה לא יגיע מבחוץ, מהעולם המערבי, אלא רק מתוכם!

התגובה שקיבלתי, התודעה שיכולתי להרגיש בעקבות המחשבה שהם חשבו היתה, כיצד לעשות זאת, לאחר שהם רצו זאת כבר במשך עידנים..

לאחר שנות ה 40 של המאה הקודמת, כאשר ניתנה רשות לחזור וליצור את ארצם, זה רק הלך ונהיה גרוע יותר.

והשאלה נשאלה שוב, כיצד? האם בעזרת מתג של קסם הם יוכלו לפתע לחוות שלום בארץ הזו?

ותשובתי היתה שלא, שהם כבר עשו זאת ב 21 לדצמבר שנת 2012.

האתחול מחדש החל לגבי התפיסה של העבר מכיוון שהפרקטלים נעלמו או שוכתבו מחדש..

יוולדו ילדים שישאלו את הוריהם מדוע הם אמורים לשנוא את בני העם האחר, מכיוון שהם לא באמת יצליחו להבין זאת, ומדוע מה שארע בעבר אמור להשפיע עליהם, מדוע לא ניתן למחות את כל האנשים שכבר מתו ואינם עוד, ואת כל מעשיהם, מדוע לא ניתן להביא זאת לזמן עכשיו ולהתחיל עכשיו, להביט בעיניהם ולנסות לפתור את זה..

זה יקרה בשני הצדדים, ויהיה הרבה פחות דגש על מי שעשה מה, ולמי, מדוע, ומתי.

במקום זאת תהיה תודעה של רשת נקייה, התחלה חדשה, ורעיון שיתכן וכמה תודעות יכולות להיפגש ללא העבר שיכתיב מי אמור לשנוא את מי..

איזה מושג!

זהו הזרז לשלום במזרח התיכון. וזה לא היה מתרחש לולא חציתם את הסמן הזה.

 

יש עוד…

האור והחשכה על פני הפלנטה מתחילים לארגן את עצמם, וזה יצור 'קלפים משוגעים' נוספים.

'קלפים משוגעים' בצורה של בני אדם שגורמים לשינוי בדרכים ובמקומות שאינכם מצפים להם.

אחד הדברים שאינכם מצפים לו ושהוא כבר די מוגזם, הוא האו"ם בניו יורק ארה"ב, שזהו ארגון ישן בעל רעיונות נפלאים כיצד לעזור לפלנטה אולם תקוע בפוליטיקה שלו.

אם לא תראו הרבה פעילות שם, הוא עשוי להפסיק לתפקד.

יתכן וארגון האו"ם שאמור ליצור שלום על פני האדמה יצא מתפקוד ויעלם – או, שיגיע 'קלף משוגע' ויבנה אותו מחדש, תוך חילוקי דעות גדולים וכמעט ללא מימון [ קריון צוחק..]..

זה מה שעושים 'קלפים משוגעים'.

 

תוכלו לראות רעיונות חדשים, מהפכניים ביותר, שלא נוסו לפני כן בעסקים, בבנקאות – צפו לדברים האלה. אולם הם יהיו חייבים לצמוח מתוככם, כך שיתכן ויהיו מספר התחלות ועצירות, יהיו כאלה שרק יזרעו את הזרעים אולם לא יצליחו לממשם עד שיגיעו אחרים לאחר שהזרעים יתחילו לגדול, כלומר, יהיו רעיונות שלא היו מקובלים אתמול אולם יהיו מקובלים מאוחר יותר, מאחר שתתפתחו ותראו את החוכמה הטמונה בהם.

 

זה הכל חלק מתהליך הגדילה לאורך זמן, ואתם נמצאים בתחילתו של תהליך הגדילה הזה, עם רשת חדשה, עם מעט מאוד פרקטלים שיש לבטלם, עם משטח חלק, ועם זמן שאין לגביו שום נבואה כתובה.. אפס… אין זקנים או מתקשרים בשום מקום הנותנים לכם נבואה טובה ומוצקה לגבי הבאות, מכיוון שעברתם דרך המנהרה של האנרגיה הישנה והנבואות הישנות, ואם אינכם יודעים על מה אני מדבר, לכו וקראו אותן.

על פי הנבואות הישנות הייתם אמורים להיות מתים עכשיו. וכדור הארץ היה אמור להיות רדיואקטיבי כך שאיש לא היה אמור לחיות כאן יותר על הפלנטה הזו. הנבואות האלו אמרו שכל הרעיון של החיים לאחר אחרית הימים של כדור ארץ הוא הזיה, משהו שהוא פרי הדמיון, מכיוון שאיש אינו יכול לחיות כאן עם קרינה כה רבה שמשפיעה על הכל, על האויר, על האוקינוסים, אלפי התפוצצויות אטומיות היו אמורות להפיח באויר את האבק שהיה סובב את הכל וחוסם את אור השמש. הן אמרו שתהיה חשכה ולא יהיו כאן יותר חיים – אולם זוהי אחרית הימים שלא התרחשה כלל.

במקום זאת אתם נמצאים כאן עם ילדיכם בפלנטה חדשה מלאת תקווה.

 

אינכם יודעים זאת עדיין, אולם בעוד דור או שניים אנשים יצביעו ויאמרו שלא היו יכולים שלא לשים לב שהם שונים [ קריון צוחק…] – דור או שניים, זה הזמן שיקח, במיוחד לשכתב את התודעה הישנה לגבי הציפיה לאבדון.

בני האדם לפעמים עקשנים, יתכן שיעברו שני דורות לפני שמישהו יצביע ויאמר שהשמש זורחת, ושזה שונה.

 

יש לכם עתה דרך חדשה לצעוד עליה.

חלק מהמהות של המטאפיסיקה משתנה, התהליכים, ההליכים, האופן בו אתם מתפללים, עושים מדיטציה, ההרגשה של זה, משך הזמן – צפו שהדברים האלה ינועו מכיוון שאתם יושבים עתה באנרגיה חדשה ורעננה.

אולם זה אינו רענן מספיק, מכיוון שכאשר כדור הארץ ירענן את עצמו – גם באמצעות שינויי מזג האויר – עדיין על התודעה לברוח מהציפיה לאבדון. וזה הצעד הבא.

 

נשמות עתיקות יקרות, משימתכם לזמן זה היא לעודד את אלה שמסביבכם.

כאשר תשמעו אותם מתלוננים שהם אינם יכולים להתקדם, שהדברים על הפלנטה הם נוראים ואיומים, או על מה שדיברו בחדשות ביום שעבר – תוכלו לומר בעיתוי מדויק, בדרך אוהבת וחיובית, שאינכם מתעסקים בכך ושאתם מרגישים שמגיע זמן טוב ושהדברים משתנים. שאלו אותם האם אינם יכולים להרגיש בשינוי הזה, ועודדו אותם להיות סבלניים ולחכות לעתיד מזהיר יותר.

יתכן והם יצחקו לכם בפנים, אולם לזריעת הזרעים שלכם יש סקירה כללית חומלת שדבקה בתודעה שלהם, וזה מושך..

יתכן והם ישובו אליכם וישאלו מדוע אמרתם את אשר אמרתם ומדוע אתם מרגישים כפי שאתם מרגישים – ואז תוכלו לספר להם קצת יותר על נקיפת הצירים, על מה שאמרו הקדמונים, מעט על ההיסטוריה של הפלנטה שאינה ידועה לכאורה בתרבות המערב.

אתם יכולים לעודד אותם לערוך מחקר בעצמם, הניעו אותם, שתלו את הזרעים.

 

גם אנשים צעירים יגיעו אליכם, מבולבלים ממה ששמעו מהוריהם אודות העתיד, ויתכן שתהיו היחידים שתאמרו להם שזה צפוי להיות הרבה יותר בהיר ממה שהוריהם יודעים…

 

ישבתי לפני אלף ישראלים, לבדי על הבמה, עם שותפי וסיפרתי להם שהצבע מגיע לישראל של שחור ולבן.

הרעיון כולו היה זר להם, מכיוון שזה לא היה שם אף פעם, זו תמיד היתה ישראל של שחור ולבן..

אמרתי להם שזה תלוי בהם..

עכשיו אני מספר לכם מדוע יש לדברים האלה נטיה להשתנות באנרגיה החדשה והפוטנציאל בשל לקראת השינוי הזה.

העיתוי של זה תלוי בבני האדם, לרוח אין שליטה על הבחירה החופשית.

משך הזמן תלוי בהם, בכם, בתודעה האנושית ואם כל מי ששומע או קורא את המסר הזה, יאמין בו..

האם תחלקו אותו לחלקים, תדונו בו ביוטיוב ותגיבו בתגובות טפשיות – ואם תנהגו כך, הרי זה מעיד על אדם שטרם ברח עדיין מהרעיון של האבדון.

מהו הדבר שאתם מצפים לו? זה ישוכתב בתחילה.

 

נשמות עתיקות יקרות, ברצוני שתעזבו את המקום הזה עם השאלה הזו – מה אתם באמת מצפים לו?

ואם אתם מצפים שהשמש תזרח, שהאנרגיה תנצח כאן באור, אם אתם מצפים לדבר שאינו צפוי במזרח התיכון, אם תוכלו לראות מה עושים ה'קלפים המשוגעים', ולא להיות מודאגים ומפוחדים – אם אתם נמצאים במקום הזה, הרי שזהו הצעד הראשן להבין מה באמת עומד להתרחש כאן, פלנטה חדשה, תודעה חדשה, דרכים חדשות מתחילות לגדול. סיומה של מלחמה ומגיעה תחילתו של משהו שאינכם אפילו מצפים לו – הצבע מגיע!

 

זהו המסר, הדברים מסביבכם משתנים על מנת לתמוך בכם – זוהי הרשת, זה הזמן, אלה הפרקטלים, ואולי אפילו הפיסיקה בעצמה. כאשר השדה יתחיל לסנכרן את הדברים ולהביא אותם להרמוניה אפילו יותר.

 

זהו מסר נפלא – האם אתם מאמינים בו? [ קריון צוחק..]

בחירה חופשית, חלק מהנשמות העתיקות מרגישות זאת.

אל תתבלבלו מכיוון שחייכם האישיים אינם בדיוק עולים בקנה אחד עם מה שאמרתי. העיתוי של ההתעוררות שלכם, השינוי, והכיול מחדש הוא ייחודי לכם.

אין קבוצה של נשמות עתיקות שכולן נוטלות אותה הגלולה. כל אחד מכם שהוא כל כך ייחודי, כל כך שונה, ויתעורר ויתפתח בזמנים שונים, מסיבות שונות.

לפעמים הסינכרון של מה שעתיד להגיע לא יאפשר זאת עדיין, ואתם תקפצו מעלה ומטה ותשאלו מדוע אינכם מקבלים זאת. רק כאשר הרכבת תגיע, תוכלו לעלות עליה, אולם אם תתעוררו מוקדם מדי ותלכו לתחנת הרכבת, אתם עלולים להיות מיואשים מפני שהרכבת לא תהיה שם.

אפשרו לסנכרון לעבוד עבורכם, לא נגדכם. היו סבלניים לגבי כל הדברים..

 

מה אתם עושים כאשר אתם מחכים?

מדוע שלא תשבו ותודו לאל על כך שהוא אוהב אתכם? [ קריון צוחק..] מדוע שלא תקבלו את האל שבפנים? מדוע שלא תחשבו על הדברים היפים בחייכם? על איזה שינוי חיובי אתם יכולים לעשות בעודכם מחכים?

זה מתחיל לנקות את הפחד, החרדה, וכל הדברים שאינם יפים וחומלים.

 

האשימו אותי שאני מתקשר רק דברים אופטימיים, ואני מודה בכך… מכיוון שאני יודע מה עתיד להגיע – כבר ראיתי זאת לפני כן.

אתם יכולים לעשות ככל שתחפצו עם הבחירה החופשית, אולם כבר ראיתי זאת, ואני יודע לאן זה עתיד ללכת, אתם נמצאים בדרך הנכונה אולם רק התחלתם, זוהי ההתחלה.

 

זה מספיק לעת עתה.

מה תעשו עם כל המסר הזה? חלק אינם מסוגלים עדיין לעכל אותו, אולם הם יבינו אותו מאוחר יותר. השאר מבינים אותו כבר עכשיו.

כולכם נמצאים בנתיבים שונים, הרוח יודעת מי הנכם, את שמכם, ואינכם שרויים בחשכה, אינכם ללא תמיכה – כיצד אתם מרגישים עתה?

 

לפני 28 שנים, ממש בתחילת התקשורים שלי, סיפרתי לכם על המטפורה ואתגרתי אתכם להיכנס לארון, לסגור אותו ולכבות את האור [ קריון צוחק…] אולם כל המלאכים שהגיעו אתכם, עדיין נמצאים אתכם – אינכם יכולים להיפטר מאיתנו.

זהו האל שבתוככם, מוקף במופלאות של צדו השני של הצעיף, העצמי הגבוה, החוכמה הפנימית המולדת שאתם נושאים אתכם ומעמידים פנים שאתם לבדכם..

אולם אם תרצו בכך, הרי שבחירה חופשית יכולה להשאיר אתכם לבדכם..

 

אני קריון, המאוהב באנושות,

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר