משפחה רוחנית מקורית – פברואר 2022
'הקבוצה' באמצעות סטיב רות'ר

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

ברכות יקרים.

 

אני 'שומר הזמן'. אני מצטרף אליכם היום בשמחה גדולה על מנת להתבונן בכולכם על פני כדור הארץ. כאשר אתם אוחזים ידיים בצורה כזו, אתם ממקדים את הכוונה היצירתית שלכם להתאחד, על מנת לעשות משהו מדהים לחלוטין. האנרגיה והאור שלכם מתחילים לגדול על פני פלנטה ארץ. ישנם דברים רבים שמגיעים עם התהליך הזה.

 

שתילת זרעים של אור בלב הקולקטיבי

 

הבה נתחיל בשתילת זרעים של אור במקומות של מתח על פני כדור הארץ. אתם יכולים לשתול זרעים באוקראינה, רוסיה וארה"ב, או בכל מקום שההדרכה שלכם מושכת אתכם לעשות זאת. אתם יכולים לשתול זרעים בלבבות האנושות כולה בכל מקום, אפילו בלי לדבר על נושא מסוים. שיהיה ברור, שאינכם משתמשים בזרעים האלה על מנת להשפיע על אנשים לעבר נקודת מבט אחת. ברטטים הגבוהים יותר אין שחור או לבן, מכיוון שהכל בגוונים משתנים של אפור. במקום זאת, הזרעים אמורים לקחת את אלה שרואים אותם לרמה גבוהה יותר, שבה כולכם מחוברים. באותה רמה גבוהה יותר אתם יכולים לראות את הרוח, זה של זה, וישנם מעט מאוד הבדלים.

 

מצאו את המרכז שלכם, והתחברו

 

כדי להתחיל, שחררו את הצורך לאזן הכל. שחררו ודעו שאינכם אמורים להחליט לגבי הנושאים האלה, שכן הזרעים שאתם שותלים כאן מביאים אור ומודעות. העזו להוריד את 'חליפת הגוף' שלכם והצטרפו אלינו כ'רוחות'. תוכלו להחזיר אותו אליכם בעוד כמה רגעים, יקרים.

 

אפשר לעשות זאת בדרכים רבות יותר ממה שאתם מודעים להן. ולמרות שיש לכך השפעה מיידית, ההשפעה האמיתית מורגשת למעשה במשך 72 שעות. זה עשוי להיראות כאילו הדברים מחמירים או פונים 'לכיוון הלא נכון'. אל תשפטו את התגובה הראשונה, יקרים. זו פשוט התגובה הראשונה. במהלך הזמן הזה, המצב 'יתנדנד' קדימה ואחורה. פשוט משכו את המצב הזה לתוך ליבכם, לתוך מודעותכם, רק לרגע. אינכם צריכים לשפוט זאת כטוב או רע, נכון או לא נכון. פשוט דעו שיש כאן מתח רב ואנרגיה רבה מאוד. חיי אדם בהחלט יהיו על כף המאזניים ברמות רבות ואתם יכולים לגרום לשינוי כבר עכשיו. אז, הביאו את השמחה הזאת, את האור הזה שבליבכם, את התקווה הזו, את החלום הזה עבור האנושות שיש לכם, ושתלו אותו בקו הזמן העתידי שלכם, ממש בנתיבכם. אתם צועדים בכיוון הזה, ובעוד שלושה צעדים מעכשיו תעברו אותו. מושלם. זה יוצר את ההזדמנויות עבורכם לשאת את האור הזה אפילו יותר מעבר ל-72 השעות הראשונות. כאשר אתם שמים משהו בדרך זו בנתיבכם, זה נראה גם על ידי אחרים, וזוהי צורת תקשורת המשמשת לעתים קרובות את ה'רוח' כדי למשוך את תשומת ליבכם.

 

אם מספיק אנשים אחרים יראו את זרעי האור האלה, זה ישנה באופן אוטומטי את הלב הקולקטיבי ואת הרטט של האנושות באופן כללי. כן, זה זמן מדהים להיות על כדור הארץ ויש לכם עוד מזה לפניכם. קחו נשימה עמוקה, יקרים, ופשוט שחררו זאת על הפלנטה. ואז, הישויות על פני פלנטה ארץ יוכלו כולן להרגיש את האהבה הזו רק לכמה רגעים.

 

נוסעים בזמן 300 שנה מהעתיד

 

זו הסיבה שרבים מכם הגיעו וחלקם למעשה חזרו לכאן דרך זמן-מרחב. כן, המקום שממנו הגעתם עם חוזים הוא כ 300 שנים בעתיד, על מנת להביא אור למשחק המתחולל על פני כדור הארץ. רבים ירצו לדעת כיצד הם החיים בעוד 300 שנה בעתיד, אולם זו לא הייתה כוונת המסע שלכם. במקום זאת, זה היה על מנת לשתול זרעים של אור במקומות קריטיים, להפוך את המעבר למצב הגבוה הבא, קל יותר ועם פחות פחד. מעטים מאוד מודעים מבחינה מנטלית למשימתם או למסע בזמן שלהם, ועם זאת הם נושאים קצב לב מיוחד השותל את זרעי האור האלה שאנחנו מדברים עליהם. הם כבר הביאו אור למצבים קריטיים רבים, למרות שרובם עדיין אינם מודעים למתנותיהם.

 

כמה מהנוסעים בזמן חיכו כאן על מנת להבין מדוע הם כאן ומה הם אמורים לעשות. ההשפעה שלהם עמוקה, למרות שהם אינם תמיד מרגישים זאת בעצמם.

רבים אספו את זרעי האור שהם שתלו רק על ידי היותם כאן והשפיעו על הקולקטיב. אז כרגע, מה שהיינו רוצים שתעשו זה לקחת נשימה עמוקה ולהכניס את אור האהבה לליבכם. ואז הקרינו אותו אל העתיד בנתיבכם שלכם, ובאופן מודע שתלו זרעים של אור, של אהבה. אלה הדברים שיזכירו לכם מדוע אתם כאן ומה בעצם התחלתם להפעיל – מצב הרטט הגבוה יותר עבור האנושות כולה.

 

ובכן, יקרים, חזרתם 300 שנה מהעתיד. זה לא היה מסע קל, ובכל זאת אתם כאן. אה, כן, מעט מאוד מכם מזהים זאת או אפילו יודעים זאת עמוק בתוך ליבכם. למרות שזה מהדהד כאמת, אין לכם את כל ההוכחות. אתם אוהבים לקבל ראיות מדעיות, אולם עכשיו רק דעו שאתם במקום המושלם בזמן המושלם. נמנעתם ממלחמת עולם שלישית, ארבע פעמים רק בשמונה השנים האחרונות וזה כשלעצמו עמוק. כל הכבוד, יקרים.

אלה זמנים גדולים על פני כדור הארץ. הכיסא שלכם היה שמור, חיכה שתשובו כ 300 שנה מן העתיד. הצלחתם, יקרים, ברוכים הבאים הביתה.

 

אנחנו מברכים אתכם כך ומבקשים מכם לנהוג בכבוד האחד בשני. זה אינו קל להביט בעיני האל, אולם אתם עושים זאת בכל פעם שאתם יוצרים קשר עין. טפחו האחד את השני בכל הזדמנות, ואחזו את הדלתות הללו פתוחות עבור כל אחד. שחקו היטב ביחד.

 

אני 'שומר הזמן'.

אספבו

 

 

 

 

ברכות יקרים. אני 'המשקיף'.

 

אני מצטרף אליכם היום עם חזון יפהפה של פלנטה ארץ. אתם עוברים לאנרגיה מדהימה. אנחנו יודעים שדברים קשים שם. אתם כנראה נתקלים ביותר אתגרים מאשר סימני שלווה בימים אלה. ועם זאת הכל מתחבר מכיוון שאתם נעים בצעדי ענק. אתם משיגים הרבה יותר מאשר אתם מבינים. אפילו דרך הקשיים, אתם מתחילים ללמוד יותר על האמת שלכם וכיצד דברים מתפתחים עבורכם. לא רק באופן אישי, אלא כקולקטיב.

ובכן, היום אנחנו נדבר אודות היבט אחד במיוחד, שמתחיל לקרות לכולם על פלנטה ארץ. באופן מעניין למדי, מעטים מאוד יידעו אפילו שזה מתרחש. ואנחנו רוצים להביא זאת לתשומת ליבכם ולשתף עוד על מה שקורה. שינויים רבים מתרחשים על הפלנטה בדרכים שונות, שוב ושוב. ועם זאת האנשים המושלמים נמצאים במקומם כדי לוודא שהאור הזה מתבסס, מתקרקע, גדל ומתפתח.

 

אתם עובדי האור של פלנטה ארץ שהגעתם לשנות הכל. כפי שאמר 'שומר הזמן', חלקכם נמצאים כאן בפעם השנייה. נסעתם 'לאחור' בזמן כ 300 שנה או יותר, רק כדי להיות כאן בתקופה מאוד ייחודית זו. ובכן, ישנו היבט נוסף שנמצא כאן כדי לעזור לכם – המשפחה הרוחנית שלכם.

תנו לנו להסביר. כאשר אתם נמצאים ב'בית', אתם חלק מהכל ואין שום דבר שאתם בנפרד ממנו. אתם חושבים על משהו ופתאום הוא מופיע מולכם, מכיוון שזה בעצם חלק מכם, חלק מהחיבור של מי שאתם. וכאשר אתם חושבים ברטט הזה, זה כמעט כאילו אתם מכבדים מרחב והוא פשוט מגיע היישר אליכם. אינכם באמת בנפרד מכלום, מכיוון שהכל קשור למטריקס גדול של חיים. כאשר המשפחה הרוחנית שלכם מגיחה ומופיעה, יתכן שאתם פשוט חיים את יומכם ולפתע אתם מביטים בזווית העין ומבחינים במישהו מסתכל עליכם והוא נראה ממש מוכר.

אולי תשמעו אותו מדבר וזה כמעט כאילו אתם מכירים את קולו. אתם יודעים עליו יותר ממה שודאי הבנתם. אתם מנסים להיזכר מהיכן אתם מכירים אותו, אולם ללא הועיל. ובכן, יקרים, הכרתם אותו מ'הבית' ולא מהגלגול הזה. ויתרה מכך, ישנם כאלה שאתם קרובים אליהם במיוחד ב'בית', כמו כאן על כדור הארץ. יש לכם את כל האנשים היפים האלה שאתם יכולים לשחק איתם, ולהנות מכל יום בחייכם. ועם זאת אתם נוטים להישאר בקבוצות קטנות. אתם מקיפים את עצמכם באנשים שגורמים לכם להרגיש טוב ומביאים את האור הזה, אולם קבוצות נבחרות קטנות.

כאשר אתם ב'בית', הקבוצות האלו די גדולות. אין הגבלות, וגם לא הוצאות והשקעות אנרגיה, על מנת לנסות וליצור את החיבורים האלה, מכיוון שזה בסדר שם. זה מתחיל להתרחש על פני כדור הארץ, אולם יקח קצת זמן לקרקע זאת. זה מה שאתם עושים בחסד ואדיבות רבה. יקח קצת זמן לעגן מציאות חדשה על כדור הארץ שלכם. בינתיים, יש היבט אחד שאתם עומדים לראות שוב ושוב, וברצוננו לגרום לכם להיות מודעים אליו.

 

השולחן הגדול

 

ברצוננו לגרום לכם להיות מודעים שלפני שהגעתם, ישבתם סביב 'השולחן הגדול'. הבאתם את כל חבריכם, את כל ההוויות שאתם מכירים, לפעמים אפילו אלפים מהם. לכן אנחנו מכנים זאת 'שולחן גדול', זה המקום שבו אתם עושים את הקשרים והחוזים האלה. אתם אומרים שאתם עומדים להיות על כדור הארץ, וגם הם יהיו שם, ולכן שתעשו זאת ביחד. ניסיתם זאת בפעם הקודמת, ולמרות שהייתם ביחד לא הצלחתם לעשות זאת. וכעת, תנסו לעשות את הצעד הבא הזה. אתם מציעים לערוך חוזה להתכנס ולעשות היבט אחד. ואתם עושים את כל החוזים היפים האלה.

באופן מפתיע, רוב האנשים שיושבים סביב השולחן הזה אינם רואים אתכם על כדור הארץ. רבים מהם נמצאים שם רק כדי לשתול את זרעי האור. הם נעשים על פי חוזה. אלה 'רוחות' קרובות מאוד שאתם מכירים היטב. הם הסכימו לחצות את נתיבכם לזמן קצר, אם התנאים יתאימו, על מנת לשתול זרעים של אור על נתיבכם. רבים מהם נמצאים שם כדי להזכיר לכם, ולתמוך בכם, מכיוון שאתם חלק מהמשפחה הפנימית שלהם. אנחנו מכנים זאת 'המשפחה הרוחנית המקורית' שלכם, מכיוון שהכרתם אותם היטב לפני שהגעתם לכדור הארץ. אלה כל האנשים שאמרו לכם, קדימה, היכנסו לכדור הארץ, אתם תאהבו זאת! ולאחר הם צחקו מאחורי גבכם, מכיוון שהם ידעו מה מגיע.

 

ובכן, מתרחש כעת משהו מעניין מאוד. האנרגיה הזו של אחדות חוזרת אל הפלנטה, אולם החשש הוא שהיא לא תתקרקע. החשש הוא שהיא תזרום לחלוטין על פני הפלנטה, תעשה את ההבדל, אולם שזה לא יישאר. כל הישויות האלו מסביב לשולחן החליטו שהם עומדים למשוך את תשומת ליבכם בדרך כלשהי. למרות שזה יימשך די הרבה זמן, הגל הפותח שבו תתחברו לאנשים יתרחש במהלך ששת החודשים הקרובים. כיצד זה ייראה לכם? ובכן, קשה לתאר עכשיו מכיוון שרגשותיכם על פני כדור הארץ מוגבלים עם כל הטירוף שמתרחש. אינכם באמת יכולים לראות הרבה אנשים מחוץ למעגלים החברתיים הרגילים שלכם כרגע. למרות זאת, לפעמים תזהו את האדם האחד הזה ולא תדעו את שמו. אתם לא תבינו אותו, אולם תראו אותו מחייך ותזהו את רוחו. קשרים אלה עשויים להיות ידידות חדשה שתתחילו. או שזה אפילו יכול להיות מבט חולף בקרון עמוס ברכבת תחתית, שבו למרות שלא נפגשתם מעולם אתם תשתנו לנצח על ידי הקשר הרגעי. כאשר תביטו למעלה ולפתע תראו חיוך מחבר את ליבכם, מבקש להגיע לרוחכם, הרשו לו להיכנס. ייתכן שזה אחד מהחוזים המיוחדים האלה.

זו המשפחה הרוחנית המקורית שלכם. כולם מגיעים להזכיר לכם את הגדולה שלכם, את כל האור והאנרגיה שיש לכם מאחוריכם. הכנתם את רוב זה מסביב לשולחן הגדול הזה. אולם גם אם הם אינם מתחברים אליכם באופן מודע, הם יופיעו בעולמכם על מנת לשתול זרעים ולהזכיר לכם מי אתם באמת והיכן התחלתם את המסע שלכם. יש לכך השפעה מדהימה של קרקוע.

 

טיול מהיר 'הביתה'

 

יום אחד 'השומר' ישב ליד שולחנו ולקחנו אותו למסע מהיר. זו הייתה הפעם הראשונה שהראנו לו את 'הבית'. הוא מצא את עצמו הולך ברחוב ארוך. ממש כמו שהייתם רואים בסרטים ישנים יותר, מערבונים, מקום ישן מאוד עם רחובות מאובקים ומבנים עשויים מעץ. הוא הלך ברחוב והבחין בדמות צועדת לעברו מרחוק. ככל שהוא התקרב אליה הוא התרגש יותר. כאשר הדמות החלה להיראות, הוא נעשה מודע לכך שהוא אינו מכיר אותה. מוחו של 'השומר' לא הצליח למצוא שום תיעוד או זיכרון של הישות, אולם ליבו בער כשלפתע עלה שם על שפתיו והוא אמר: 'אילרה'. באותו רגע חזרו כל הזכרונות והמעטה הוסר, והוא נזכר כיצד כינה את חברו הקרוב ביותר. הם בילו יחד הרבה יחידות חיים, אולם בגלגול הזה 'אילרה' עמד לצפות מ'הבית'. הם התחבקו עמוק, זכרו עד כמה הם באמת חלק האחד מהשני. ולאחר באותו רגע 'השומר' חזר להיות ער וחזר לשבת ליד שולחנו. הוא חשב שזה חלום נפלא.

בימים שלאחר מכן קרו דברים מוזרים שגרמו לו לחשוב על החוויה הזו ועל 'אילרה'. מישהו היה מביט בדרכו או אומר משהו טיפשי, וזה היה מעורר זיכרון נפלא שאבד לפני כן בעבר. לאורך יחידות חיים רבות יחד, 'אילרה' היה תמיד האנרגטי, תמיד צחק והזכיר ל'שומר' שהכל היה משחק. באותו היום 'אילרה' נטע זרעי אור והוא בהחלט היה משפחה רוחנית מקורית. כפי שהתברר, בסופו של דבר 'השומר' יצר קשר ישירות עם 'אילרה' וכעת מתקשר אותו ישירות. אולם זה מעט יוצא דופן עבור סוג כזה של חוזה.

 

מה עם האנשים האלה שמופיעים פתאום? האם זה אומר שעליכם לשנות את חייכם ולהביא את האנשים האלה לעולמכם, ולהיות קרובים אליהם מעתה ואילך? לא, זו אינה הדרך שבה זה יקרה עבור רובכם. בדרך כלל, בני המשפחה הרוחנית המקורית יגיעו מעת לעת. הם עשויים לעבור על פניכם ברחוב, אתם תסתובבו ותביטו בהם. כאשר תיצרו קשר עין, תזהו את הרוח. אולי לא תזהו את האדם, אולם אתם תזהו את הרוח. אתם יכולים לנסות להבין מי הם או מדוע אתם מזהים אותם, אולם ברגע, הם ייעלמו מיד שוב. יתכן ולא תחשבו על כך עד שהם יופיעו בחלומותיכם באותו לילה.

 

רוח יכולה גם ליצור קשרים רגעיים באמצעות אנשים אחרים ואפילו בעלי חיים, באישורו של 'העצמי הגבוה' של המארח. זה מעולם אינו מפריע לחייו של המארח, בשום צורה, ובמקרה הזה זה רק מבט רגעי, ואנחנו קוראים לזה 'הדלקת יתר של הרוח'. למעשה, זה קורה הרבה יותר עם בעלי חיים מאשר עם בני אדם אחרים.

באותו הרגע שבו אתם מקבלים את המבט או החיוך, קיבלתם את אחת המתנות הגדולות ביותר מכיוון שהם נטעו בכם את זרע האור הזה. זרע של זיכרון, החלק שהשארתם כאשר נכנסתם למעטה. וכאשר התחלקתם ל 11 מימדים שונים של זמן-מרחב, כל הזיכרונות האלה נותרו מאחור. בעזרת העזרה של המשפחה הרוחנית המקורית, אתם יכולים לראות אותם מתחילים לחזור. אתם עומדים לראות אותם מגיעים לעולמכם, גם אם רק לרגע, רק כדי לשתול את הזרע הזה. ואז תפקידכם מנקודה זו יהיה לקחת את הזרעים האלה, לגדל ולטפח אותם.

 

מבט על גן עדן

 

יקרים, לאנושות יש מבט של גן עדן ועולם הרוח שהוא מעט נטוי. 'הבית', כפי שאנחנו מכנים אותו, נתפש בדרך כלל כשקט מאוד עם מוזיקת ​​אווירה, ניגון בנבל ומלאכים מתעופפים מסביב. ובכן, צפויה לכם הפתעה! 'הבית' מגוון יותר ממה שבני אדם יכולים לדמיין. איננו יכולים לחכות לברך אתכם ב'בית', ולראות את ההלם שיהיה לכם. הבינו, שכאשר הרוחות הן ב'בית', אף אחת לעולם לא תרצה או תגרום נזק לאחרת, מכיוון שכולן חלק מהשני. הם מרגישים האחד את כאבו של השני ללא פיגור או פער בזמן. אולם זה אינו אומר שכולם אותו הדבר, ואפילו סביב השולחן הגדול יתכן ויש לכם דמות ראשית או שתיים אוהבות. כאשר ישבתם סביב 'השולחן הגדול', יתכן וחלק אמרו לכם, קדימה, לכו לכדור הארץ. אתם תהנו מזה, זה נפלא! וכל הזמן הם גיחכו מאחורי גבכם, וידעו מצוין במה שאתם בוחרים. אם הדמויות הראשיות האוהבות האלו הן חלק מהמשפחה שלכם ב'בית', ייתכן מאוד שהן הישויות האלו שאתם רואים שותלים את הזרעים האלה בציר הזמן שלכם. אם כן, בדרך כלל יש להן חיוך גדול.

 

למרות שאין לכם התייחסות אליהם כרגע, הם יופיעו במהלך ששת החודשים הבאים. יהיה לכם זרם קבוע של אנשים שיחזרו פנימה על מנת להזכיר לכם את אורכם שלכם. כדי לעזור לשקף את היופי שלכם ואת התפארת שלכם בעולם, תתחילו לראות מסביבכם לאן הכל הולך וכיצד זה פועל. אתם קוסמים על לוח המשחק. כולכם הוויות יצירתיות, כל מה שאתם מאזנים בין ליבכם לראשכם יתגשם. אולם רבות מהתכונות שאינכם מכירים בזמן שאתם צועדים, הפכו לרטטים הגבוהים יותר. קחו נשימה, יקרים, ומצאו את המרכז שלכם רק לרגע.

תפקידכם הוא לקבל את זרעי האור האלה. הו, אולי אינכם מסכימים עם חלקם בהתחלה. מכיוון שסביב 'השולחן הגדול' לא תמיד הסכמתם עם כולם. זו הסיבה שהשולחן היה לכם מלכתחילה, רציתם מגוון רחב של השקפות ותפישות. ועכשיו אתם מקבלים אותם שוב. עדיין יש לכם בחירה חופשית, אולם הם רק מציגים אור. הם אינם מנסים להשפיע עליכם, אלא רק לעורר אתכם לקבל החלטות משלכם. חלק מהאנשים האלה יחצו את נתיבכם, קבעתם זאת. למרות שאתם עשויים לראות ולהתחבר לחלק מהאנשים האלה, אתם תזהו את רוחם. אתם יכולים לשאול אותם מה שמם או מהיכן הם מגיעים, על מנת לנסות להתחבר. אולם לא יהיו לכם את החיבורים ברמה הזו, מכיוון שאלה הם מ'הבית' והם אכן נהדרים.

 

רבים מהישויות האלו יגיעו מהר מאוד, יעברו דרך השדה שלכם במקום להישאר שם. אם מישהו נכנס לתחומכם עם התכונות האלו, נראה שאינכם יכולים להוריד מהם את העיניים. ואינכם יכולים שלא להקשיב לכל מילה שהוא אומר, מכיוון שזה יכול לשנות את חייכם מחוץ לחוזים שעשיתם. רבים מהם יעברו מהר מאוד, ישתלו את הזרעים וייעלמו. הם ישאירו לכם רק את הזיכרון היפה של היכולת לזהות משהו יפה ממבט ראשון, אולם לא ממש להיות מסוגלים לזהות מהו. המשפחה הרוחנית שלכם דואגת לכם ומטפחת אתכם, בדרכים שאין לכם מושג. כאשר תחזרו 'הביתה', יהיה אחד שיטפח לכם על הכתף. יתכן ולא תזהו אותו בכלל, והוא ישאל האם אתם זוכרים מתי עברתם את 'זה', אתם זוכרים מתי 'זה' קרה? והוא יאמר שהוא היה שם. היה על כתפכם וניסה להדריך אתכם, ניסה לתת לכם את האומץ לעשות את הצעד הבא הזה שנטלתם.

זו המשפחה הרוחנית שלכם. ישנו עכשיו איחוד של המשפחה המופלאה והרוחנית. וכן, רבים מהם הם אנשים. לפעמים החברים הטובים ביותר שלכם הם חלק מהמשפחה הרוחנית שלכם. ישנם חוזים מודעים אחרים שעשיתם כאן על הפלנטה בזמנים אלה. זה אינו משנה, אלה זמנים לגדול באחדות. פשוט מאוד, אתם עושים זאת על ידי מציאת הדמיון. כאשר אתם רואים מישהו שאתם מכירים בפנים, העזו לספר לו ולומר לו שאינכם יודעים מה זה, אולם נראה שאתם מכירים את רוחו, ואתם רק רציתם לומר לו שזה טוב לראות אותו.

 

לפעמים אתם יכולים לגרום להבדל עצום בחייו של מישהו בשעה שהוא צועד קדימה. במיוחד אם הוא צועד בהיסוס באור שלו, כמו שרוב האנשים עושים. לאור יש השפעה על כל מי שסביבם. קחו נשימה יקירים, שוב, מצאו את מרכז האנרגיה הבוקע מליבכם ומאזן את האנרגיה בין הלב והראש שלכם. אפשרו לו להאיר את החדר, כאילו אתם מתקשרים למשפחה הרוחנית שלכם, מכיוון שזה בדיוק מה שאתם עושים. תנו להם רשות לפנות אליכם בחיי היומיום שלכם, למשוך את תשומת ליבכם באופן כלשהו, ולראות אותם. וכאשר הם יעברו, אתם תשימו לב. קחו נשימה והניעו זאת עכשיו.

שמעתם זאת? היה רק עידוד מכל האנשים סביב 'השולחן הגדול' שלכם, הם שמעו אתכם. כעת יש להם משימה לפנות אליכם והם יעשו זאת. חלקם יביאו דברים שישנו את חייכם, אם תבחרו בכך. אתם תמיד על הפלנטה של בחירה חופשית, אולם זה יהיה נחמד לקבל אפשרויות והזדמנויות חדשות. יקרים, הנעתם יותר אנרגיה ממה שאתם יכולים לדעת. יצרתם עולם חדש ועכשיו אתם נכנסים אליו. אתם אוחזים בהרבה יותר מהתכונות של העולם החדש ממה שאתם מבינים.

 

וגם הם יהיו שם, מכיוון שאלה הזיכרונות שהם יחלקו אתכם. זה לוקח רק רגע לפעמים להרגיש כאילו אתם זוכרים כמעט את כל חייכם, מכיוון שזה יהיה לכם מחובר לישות אחרת. אתם הוויות גדולות, טבע אינסופי, המשחקים במשחק ומעמידים פנים שהם סופיים, אולם אנחנו יודעים מי אתם באמת. וכך גם הם, המשפחה הרוחנית שלכם. המשפחה הרוחנית המקורית שלכם מחפשת אתכם. זה הזמן ליהנות מהנסיעה. ועם זה, אנחנו משאירים אתכם לעוד חודש על מנת להחזיר את החיבור של האור, בידיעה שאתם עובדי אור שעושים את עבודתכם בכל רחבי הפלנטה הזו. עכשיו מגיעה אליכם מעט עזרה, תהנו מהמסע.

 

כאשר תראו את האנשים האלה מחייכים אליכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לומר, תודה! הביעו הכרת תודה ליקום על שאיפשר את ההתאמה והחיבור הזה. ועל כל הדברים שהיו צריכים לזוז הצידה כדי שהם יתחברו אליכם ויביטו לכם בעיניים בדיוק לשבריר השניה הזה. זה קורה, צפו בזה, עגנו זאת ואמרו, תודה!

 

עם כבוד הגדול ביותר, יקרים, אנחנו מביאים לכם את התמונה הגדולה והרחבה יותר. אתם יכולים לראות את נתיבכם עם ההתנגדות המעטה ביותר שהנחתם לפניכם. אלה זמנים קסומים ואתם הרבה יותר קרובים ממה שאתם חושבים. כל הכבוד, יקרים. כל הכבוד.

 

עם הכבוד הגדול ביותר, אנחנו מבקשים מכם להתייחס האחד לשני בכבוד, לטפח האחד את השני בכל הזדמנות ולשחק היטב ביחד בעודכם יוצרים משחק חדש לגמרי.

 

אספבו, יקרים,

 

אני 'המשקיף' ואני אוהב לצפות.

 
 
 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר