בניה מחדש של כל מה שאתם יודעים – אפריל 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

היו רבים כל כך, אפילו מאז שנת 2012, שהטילו ספק באנרגיה החדשה הזו, וטענו שהעולם עדיין מתקדם לעבר צרות, שתהיה באמת מלחמה נוספת ועוד דברים רבים, והם לא ראו סיום לכל זה. הם הקרינו לעבר העתיד – חלקם היו אפילו מתקשרים – וטענו שהעולם צועד לעבר אסון וחורבן.

קיימים פוטנציאלים רבים ב'שדה' שיכולים להיראות על ידי קורא על חושי או עתידן, שיגיעו לאזורים ההם ויראו את הפוטנציאלים. וחלק מהפוטנציאלים הם בדיוק כאלה – עולם שימשיך בנתיב ישן יותר – אולם הם לא התחשבו בדבר מה ולא זכרו את דבריו של קריון מן העבר שנוהג לומר תמיד 'אינכם יודעים את אשר אינכם יודעים'.

 

אתם נמצאים בעיצומו של 'קלף משוגע", של משהו בלתי צפוי לחלוטין. אמנם היו חלק שבאמת הרגישו שזה עתיד להגיע אולם הם לא יכלו לספר לכם בדיוק מה זה יהיה ומה תהיה המשמעות של זה עבור הפלנטה.

התחלתי לספר לכם על המשמעות הזו, על כך שההתאוששות מזה תהיה שונה לגמרי, כמה מהתעשיות יפסיקו לפעול מכיוון שהן ישנות והיה קשה לסגור אותן, יקרים, אולם כעת זה לא יהיה קשה. יהיו תעשיות חדשות בתהליך של החזרה שיעשו דברים שאינכם יכולים אפילו לדמיין, מכיוון שיניעו אותן המצאות שאינן עדיין כאן.

אנרגיה שאינה מזהמת כבר נמצאת כאן. זה לא שהיא אמורה להגיע – היא כבר נמצאת כאן! תהיה תעשיה עבור הייצור של זה, הזיקוק של זה, ופעולה עם זה בדרכים שאינכם מסוגלים אפילו לתפוש, שיעסיקו רבים כל כך בעבודה עם אנרגיה שאינה מזהמת, שתחליף את מערכות הרשתות (כמו החשמל, ת.ג.). זה כבר נמצא כאן. וזה יואץ בעקבות העצירה הזו בה כדור הארץ לוקח נשימה…

 

'הקלף המשוגע' הזה למעשה השבית עתיד, שרבים ראו אותו ממשיך להתקיים, יוצר מלחמת עולם ולא יוצר שינוי, עם ממשלה שהורסת את עצמה… אולם הם לא יכלו לראות מעבר לכך, מכיוון שזה היה קיים ב'שדה' כפוטנציאל, אולם עתה זה כבר אינו כך, יקרים, מכיוון שהכל עצר!

וכאשר זה קורה, חייבת להתרחש בניה מחדש. אינכם יכולים להמשיך פשוט כפי שהיה, זה אינו מתחיל שוב אותו דבר. הכל נבנה מחדש. זה יקרה לאט, וללא חלק מהנטל והמעמסה שהיו יוצרים אבדון עבור הפלנטה הזו ומפרקים מנשקו את העתיד שחלק ראו בכל זאת. זה לא עתיד לקרות.

זה היה מתוכנן. הרשו לי להצהיר שוב, ואחזור על כך פעם אחר פעם. אם מי מאנשי הקונגרס מאזין, אני מבקש מכם לבנות צוללת אחת פחות ובמקום זאת מנו מחלקה של חמלה עבור ארצכם (ארה"ב, ת.ג.) שיתכן ותבחן את ענין הפליטים ותמצא מקום לשכן אותם בדרך חומלת כאשר הם מגיעים לארצכם, כך שתוכלו לעשות את הדברים האלה מתוך יושרה, תתכוננו לקראת הדברים האלה שיגיעו ותוודאו שהמדינה מוכנה באמצעות מחלקה של חמלה, שאנשי קונגרס – נשים וגברים – חשבו על כך. אולם כרגע הם אינם יכולים לעבור את הממסד מכיוון שהכל היה אותו הדבר, יותר מדי עסוקים, יותר מדי הרס וכעס בין האחד לשני. ועכשיו כולם נמצאים בבית…

אולי כאשר זה יתחיל שוב, כולם ינשמו עמוק וישאלו את עצמם האם החמיצו משהו [קריון מצחקק בהנאה..] ואז מישהו ירגיש חופשי לשאול מדוע שלא יעשו זאת וזאת, וידבר אודות מה שהם למדו שהם יוכלו לעשות בעתיד, דברים שיתכן ולא יכלו לעשות לפני שלושה, ארבעה, או חמישה חודשים, מכיוון שכולם צרכו פוליטיקה ובצד שלהם של הדברים ודאגו לוודא איזה צד ניצח, במקום לעסוק בנושא הגדול לגבי מתי לאפשר לחמלה לנצח …

ואם תאמרו שהרחקתי לכת בנוגע לאנשי הקונגרס, אומר לכם שאנשי הקונגרס הם … אתם .. אתם בוחרים בהם, ומדוע שלא תספרו להם מה דעתכם. חלקם מוכנים לעשות דברים שלא יכלו לעשותם לפני כן, במיוחד אלה שהגיעו לקונגרס לאחרונה ומנסים לפלס דרכם דרך כל הדברים הקשים כל כך, החשכה, ואותן הדרכים שהיו שם במשך זמן כה רב.

זוהי כזו הזדמנות!

 

ברצוני לשוחח אודותיכם באופן אישי, אודות הנשמות העתיקות המקשיבות לדברים או שקוראות אותן מאוחר יותר. זוהי קבוצה מיוחדת שהתאספה לכמה ימים, והם מקשיבים למדיטציות ותקשורים. זוהי קבוצה מיוחדת שאינה זקוקה לבידור, ובמקום זאת מוכנה לשבת, להקשיב, להיות, להניח את כף ידם על הלב ולבצע התבוננות עצמית, לעבור הדרכה למדיטציות מסוג מסוים בהן מדמים דברים עבור עצמם, עבור הפלנטה, ואפילו עבור אלה שאהבתם ואיבדתם.

קיימת בגרות בנשמות העתיקות המגיעות לפגישות מסוג זה. זו אפילו בגרות מעבר לפגישות מסוג אחר שאתם מכנים 'עזרה עצמית', בהן תראו את המציגים המסוימים צועדים לאורכה ולרוחבה של הבמה, מכריזים על דברים מסוימים והקהל עונה בהתלהבות 'כן, כן' ואתם מבינים שזה כשלעצמו הוא סוג של בידור..

הדברים יכולים להיות אמיתיים ועובדתיים לחלוטין, אולם זה מתקשר למשהו שאינו כה בוגר כמו הקבוצה הזו, שיכולה לשבת למרגלותיו של הבורא היוצר ולהרגיש את האהבה והחמלה, ולאחר לקום ולעשות משהו בקשר לכך.

 

ישנם אלה החושבים שתקשור ומדיטציה נועדו לאלה שפשוט יושבים על הרצפה למשך זמן מה, קמים ורוצים לשוב ולחזור על כך, ושוב קמים ורוצים לעשות זאת שוב. אנשים אלה תוהים מה משיגים אלה שעושים מדיטציה עבור הפלנטה, הם אינם מכירים אתכם, הם אינם יודעים מה מתרחש כאן, הם אינם מבינים שזרעים חדשים נזרעים, הם זרעים של פעולה חומלת, ועל כך ברצוני לשוחח אתכם, בדרך שטרם דיברתי כך לפני כן.

 

יקרים, לכל מי שמאזין לי כעת או קורא את דברי מאוחר יותר, יש נשמה. ואם תתחילו לנתח מהי הנשמה, הרי שהדבר הראשון שתצטרכו להכיר בו הוא שהנשמה אינה משהו שאתם נושאים עימכם באופן שלם – חלק ממנה מצוי בצידו השני של המעטה/צעיף.

הנשמה היא כה עצומה, והיא ניתנת לכם על ידי האל. המקור הבורא היוצר העניק לכם אותה, ואפילו הכרזתם שהאדם 'נברא בצלמו', נשמתכם היא בצלמו של האל, שהיא אהבה וחמלה.

נשמתכם היא למעשה פיסה וחלק רב מימדי של הבורא היוצר.

רוב האנושות מאמינה בקיומה של הנשמה, וברצוני לספר לכם משהו לא רק אודות הנשמה אלא אודות משהו שקרוב אליה אולם שונה.

 

הנשמה שלכם תמיד נמצאת שם, תמיד מופעלת ומחכה שתמצאו את החלק הזה שלה, שהוא 'העצמי הגבוה' שלכם.

זה מעט יותר משכר ואזוטרי. אתם נושאים אתכם למעשה משהו שיש לו צורה וגודל.. ה'מרכבה' שלכם, שהיא למעשה פיסה וחלק מנשמתכם.

הדברים האלה קשורים וישנם אלה שרוצים לראות את הדברים כמערכת של דרוג וארגון במימד הרביעי. והם ישאלו מהו אותו החלק, עד כמה הוא גדול והיכן הוא נמצא – והתשובה תהיה 'כן'

אינכם יכולים לשים את הדברים האלה בקופסה לינארית, יקרים, כמו שלא תוכלו לשים שדה גזי בהכלה כלשהי בעת שאתם מתבוננים בו בשעה שהוא למעשה צף מסביב… הוא בלתי ניתן להכלה, לא יותר מאשר שתשאלו היכן היא הרוח הנושבת?

 

אלו דוגמאות של ה'מרכבה' שלכם. למרות שיש לה גודל, היא ברוחב של 8 מטר, שזהו הגודל הממוצע של ה'שדה' היפהפה והנפלא, אין לה כלל מבנה בדומה לבלון, זהו משהו שאינכם יכולים לשים בקופסה, הצורה מצטמצמת בהדרגה. לחלק יש 'מרכבה' רחבה יותר מאשר לאחרים, בעקבות מה שעשיתם עם זה ומה שעומד לקרות בהמשך מנשמה עתיקה בוגרת.

 

לפני שנתקדם, הבה נשוחח אודות בגרות. אני עומד למסור לכם מידע חדש.

מה אתם נושאים ב'מרכבה' שלכם? מה נשא איתו אליהו כאשר הפך לאור ואלישע ראה ותאר זאת? אלישע הבין שלאדם הזה היה משהו שהוא נשא איתו, ואלישע היה יכול לראות זאת רק כאשר אליהו בחר להתעלות. וזה מי שהנכם!

מהי אותה בגרות? נדון במשהו שנמסר פעמים רבות בעבר אולם עליכם לשמוע זאת כעת: מערכת היחסים שלכם עם המקור הבורא היוצר, עם האל או הרוח. יהיו אלה שיאמרו שמערכת היחסים הזו היא סטטית, ושהאל הוא תמיד אותו הדבר – אתמול, היום, ולנצח.

וזה מאוד נכון. האהבה הזו והחמלה הזו לעולם אינן משתנות. זה יפהפה בכל יום. אולם מה שהשתנה היא מערכת היחסים בין האדם והמקור הבורא היוצר. זה התבגר במשך השנים – אינכם אותה תודעה כפי שהייתם לפני מאה שנים, ואתם יודעים זאת. כל שעליכם לעשות הוא להתבונן ביומני החדשות ולראות עד כמה מוזר ומשעשע היה מה שחשבתם ומי שהייתם.

אתם יודעים שהדברים השתנו. התודעה על הפלנטה הזו מתחילה לגדול, ובמהלך 20-30 השנים האחרונות תקופת הגדילה היתה הטובה והרחבה ביותר.

 

ברצוני לשאול את אלה מכם שיש להם ילדים גדולים, האם תודעתו ומערכת היחסים של ילדכם כאשר היה בן עשר דומים לאלה שיש לו עתה בגיל עשרים? והתשובה היא בודאי שלא, מכיוון שלילד בן העשר לא היו עדיין התודעה והבגרות והאמצעים לדבר כמו בחור בן עשרים, או כמו בחור בן שלושים.

זוהי דוגמא ומטפורה של התודעה האנושית הגדלה.

היא מתחילה לחשוב בדרך שונה ומתחילה להיות בוגרת יותר, והנשמות העתיקות, אלה שכבר היו בבית הספר פעם אחר פעם, יחידת חיים אחד יחידת חיים, היו שם ועשו זאת, היו שם ועשו זאת, כך שכאשר אתם מגיעים לפגישה כמו זו אתם יודעים מי הנכם! כבר עברתם את זה. ואתם בעלי בגרות שמוכנה כעת לעשות משהו עם ה'מרכבה' הזו, והזכרנו זאת מעט לפני זמן מה.

ישנם שם דפוסים, ומתקיים שם ריקוד, ישנה יכולת פעולה של מידע מסוגים מסוימים המגיעה עם המראות שלכם. עודדנו את אלה בעלי יכולת הראיה של צבעים ושפת האור לא לעצור שם, אלא לראות איזה מידע ואיזו תכנית מגיעה עם כל אחד מאלה. בכל רובד ורובד קיימים פריטים הניתנים לפעולה ושניתן ללמד אותם..

 

הבה נתקדם.

ישנם אלה האומרים שב'מרכבה' שלהם ישנם חיים מורחבים, קיים ידע, ישנן המצאות, ישנה יצירתיות, ישנו ריפוי, וקיימת אפילו יותר בגרות ודברים רבים מכיוון ששמם המקודש מצוי שם.

זה מבוסס על כדור הארץ, זה מה שאתם נושאים אתכם כל הזמן – אפילו יותר מנשמתכם – זה מה שאתם יושבים איתו כעת.

ה'מרכבה' שלכם היא ברוחב של 8 מטר, וגם אם אתם מתרחקים, יקרים, ה'מרכבה' שלכם יוצרת ממשק עם האדם שאתם נמצאים איתו – במידה ומישהו נמצא בחדר. היא עד כדי כך גדולה.

והשאלה היא כיצד תפעילו את ה'מרכבה' שלכם?

 

זה הופך להיות שונה עכשיו, וברצוני להתחיל ברעיון שיתכן ונפתח אותו הלאה לאחר מכן.

בעבר סיפרנו לכם שכוונתכם מספיקה על מנת להתחיל כמעט כל תהליך עם הרוח. הכוונה הזו היא אינה כוונה עתידית אלא כוונה עכשווית, הכוונה מתרחשת באופן מיידי 'אני נותן/ת כוונה לעשות את זה ואת זה…' וסיפרנו לכם על העוצמה של זה.

אולם זה ממשיך הלאה, מכיוון שיהיה על הבגרות שלכם, בני אדם, להבין משהו שמעולם לא דיברתי אודותיו בצורה הזו: לא קיים דבר שכזה, לא קיימת הפעלת ה'מרכבה' שלכם מכיוון שהיא תמיד מופעלת!! היא בוערת עם האל, עם המצאות, עם חמלה, ריפוי והארכת החיים – הכל מצוי שם וזהו הריקוד…

היא עומדת בנפרד לכם ותמיד מופעלת. היא כמו רכבת דוהרת המבקשת לדעת האם אתם מוכנים לעלות עליה או שאינכם מוכנים לכך. אין כל הפעלה, עליכם רק להתחבר אליה.

 

ואתם תאמרו שאינכם רוצים להפעיל אותה מכיוון שאתם יודעים כעת שהיא כבר מופעלת, אולם תרצו לדעת כיצד להתחבר אליה, למשהו שהוא כבר מופעל וששמכם שוכן בו וגם הפוטנציאלים שלכם עבור העתיד…

אספר לכם [ קריון מצחקק בהנאה..] ויתכן שתאמרו שזה פשוט מדי, אולם זה אינו פשוט ואינו יכול להתבצע על ידי טירונים מתחילים – זה נועד עבורכם, נשמות עתיקות בוגרות.

פעולה חומלת תתחיל את החיבור ל'מרכבה' שלכם שהיא כבר מופעלת. עד כמה אתם חומלים? יהיו אלה שיאמרו שהם חומלים מאוד, כלפי כל בעל חיים שהם רואים, כלפי חסרי הבית, כלפי המאושפזים בבתי החולים – הם הולכים לבקר אותם…

ואני עומד להכניס את עצמי לצרות, מכיוון שאכנה זאת חמלה רדודה… מכיוון שלא נדרשות לכך נשמות עתיקות על מנת שתהיה חמלה מן הסוג הזה, יקרים.

 

אדון במשהו שכבר דיברנו עליו – עד כמה תוכלו להיות חומלים כלפי אדם שהעליב אתכם, בגד בכם, כינה אתכם בשמות גנאי? או גרוע מכך, עד כמה תוכלו להיות חומלים כלפי מישהו שפגע בכם או ניצל אתכם? זהו מתג שיתכן ולא תוכלו להפעילו בקלות, מכיוון שנדרשת לכך בגרות כך שתוכלו להגיע לאותו מקום בו תוכלו לומר לאותו אדם, נשמה לנשמה, לב ללב 'אני רואה אותך' ולהביט בעיני רוחכם בעיניו של האדם שהעליב אתכם, עזב אתכם, בגד או פגע בכם, ותוכלו לומר מתוך התמסרות שלמה לחלוטין, ומתוך מקום של סליחה 'מכיוון שאני יודע/ת שגם את/ה במסע הזה, וישנם בינינו יחסי גומלין של תלות ושיתופיות ולא היינו מגיעים ועושים את מה שעשינו…' וזהו הגשר [קריון מצחקק בהנאה..]

ואם תוכלו לנהוג כך – זוהי רק ההתחלה של סוג הפעולה החומלת שתתחיל לאפשר לכם להתחבר עם ה'מרכבה' שהיא כבר מופעלת.

דבר זה יצור אנרגיה שאינכם מצפים לה. אנרגיה שתתחיל להתחבר עם מה שהינכם באמת, לא עם מי שאתם מעמידים פנים שהנכם במימד השלישי – עם בן האדם שהוא אתם המקודש שאינכם נפרדים ממנו. ואתם תתחילו להרגיש זאת, לדעת זאת ולהיות זאת!

מבורכים הם בני האדם המתחילים להבין כעת את דברי ויודעים שזה אינו עומד להיות משהו קל אולם הם מבינים את התחושה של זה, שאם הם יוכלו באמת ובמתכוון להיות חומלים וסולחים כלפי משהו כזה, הרי שהם יוכלו לעשות כל דבר… ואכן זה נכון.

 

זוהי ההתחלה, זהו רק השלב הראשון של פעולה חומלת, להתחבר עם הדברים האלה שיאריכו את חייכם וירפאו את גופכם. אם תרטטו ברטט מספיק גבוה, מחלות לא יתחברו ויצמדו אליכם. מחלה היא דבר חי וגם לה יש רטט אולם הוא נמוך יותר מזה של נשמה הרוטטת ברטט גבוה והמחוברת ל'מרכבה'.

 

היה עליכם לשמוע זאת. אני מביא לכם את הדברים האלה בצורה מתומצתת של מטפורות וקטעים קצרים על מנת שתבינו משהו: ישנה כעת הבטחה, ישנו כעת שינוי, ישנה כעת הזדמנות, וזה ישנה את הפלנטה נשמה אחר נשמה, אחת בכל פעם, בקבוצות מסוג זה..

 

אני אשוב…

אני קריון המאוהב באנושות,

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר