תוכניתו של האל – פברואר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אנחנו נמצאים במיאמי, ואני יודע מי נוכח כאן, יקרים. ואם תשאלו מיהו קריון באמת, הרי שאני אוהב את הנשמות, אולם אינכם באמת יכולים לשאול את השאלה הזו מכיוון שאינכם יודעים כיצד לנסח זאת. יש לכם מושגים כה פשוטים ולינאריים של 'מי, היכן, מתי'… אתם מצפים לתשובה לשאלות האלו, אולי יינתן לכם שם לאל, אולי יהיו לו פנים מסוימות, אולי הוא אפילו יחבוש כובע…

האנרגיה הרב מימדית של הרוח היא מעבר לכל מה שאתם מסוגלים לדמיין אותו, וגדולה מעבר לכל אמונה. כיצד תסבירו מהו פאר? כאלה היו פניו של האל, לו היו לו פנים. אלה הם פניו של היקום. וישנם ריבוא יקומים שטרם גיליתם אותם.

כיצד זה יכול להיות, אם היקום הוא אינסופי? כיצד יכולים להיות יקומים רבים כאשר נראה שרק אחד תופס את כל המרחב? והתשובה היא, 'כן'… אינכם יכולים להבין זאת. הדעת האנושית עדיין אינה בנויה לכך. הסינפסות במוחכם מוגבלות, יקרים, לא מבחינה כימית, אלא בתודעה..

 

אתם מתחילים לצאת מן החשכה אל תוך 'אור שגדול יותר מן האור'. השתמשנו במטפורה הזו כבר בעבר – אתם יוצאים מן החשכה, מעולם שהוא שחור ולבן, ולפתע מתחיל להיות אור שמראה צבעים שלא ראיתם לפני כן. ואשאל זאת שוב ושוב – כיצד תסבירו את מושג הצבע לאדם שאינו רואה? הוא אינו יודע מהי ראיה, ועוד פחות יודע מהו צבע!

כיצד אוכל להסביר לכם את יופייה וגדולתה של האהבה? רבות ממערכות האמונה שלכם טוענות, ובצדק, שהאל הוא אהבה. כמעט כל מערכות האמונה המקודשות של כדור הארץ סוגדות לאותו האל. זה לקח מעט זמן, אולם כאשר הפלנטה הזו בגרה בתודעתה הבנתם לבסוף שקיים רק מקור בורא יוצר אחד. כמעט כל מערכת אמונה על פני הפלנטה הזו יודעת שהאל הוא אהבה יפה מעבר לכל דבר שניתן לדמיין אותו.

 

מעניין שאתם מאמינים שהאל הזה יכול לשוחח עם כל אחד בבת אחת, ויכול להקשיב למיליארדי תפילות בו זמנית. האהבה הזו, היופי, האנרגיה שתהא אשר תהא, בראה את היקום ואת כל מה שבתוכו – עד כדי כך היא גדולה.

אלא שאתם מתחילים לשאול שאלות כאילו האל היה פשוט עוד אדם אחד נוסף… אולי אדם עם תכנית…
ואתם שואלים מיהו, מהי התכנית, ומדוע אתם נמצאים כאן.. ותשובתו של האל תהיה "אני אהבה, והתכנית היא למצוא אותה אהבה.." התכנית גדולה הרבה יותר מאשר אתם חושבים..

 

אנשים טוענים שהם אינם מבינים את הרעיון כולו לגבי האל. האם חשבתם אי פעם שהעבירו לכם מידע שלא היה מדויק? זהו נושא מאוד שכיח של קריון המבקש מכם לחבוש את כובע ההגיון הרוחני [ קריון מצחקק בהנאה..] וזוהי מטפורה.

העמידו פנים לרגע שאפילו תודעה אנושית מוגבלת תעמיד פנים לרגע שאתם האל, שמציב את בני האדם על פני כדור הארץ הזה, מעניק להם בזמן מסוים את תודעת האל המכונה 'נשמות', ומגע הזהב הזה מעניק להם בחירה חופשית לחלוטין. והתכנית היא לגלות האם בתודעה מוגבלת תוכלו למצוא את האהבה, את האמת, את היופי..

ובהמשך הסיפור הזה אתם מעניקים להם בחירה חופשית, ואז מתרחשת טעות שנובעת מחוסר הבגרות שלהם ומינקותם. בני האדם האלה ביצעו טעות עם התודעה ההתחלתית שלהם, ולפתע אתם שופטים אותם למרות שהענקתם להם בחירה חופשית – וחלק יאמרו שהאל חזר בו מדבריו.

והטעות הפשוטה הזו נמשכה בצורה כלשהי מאות אלפי שנים כך שלכל אדם שנולד לאחר מכן עם הנשמה היפה הזו רשומה על מצחו המילה 'טעות', ועליו לתקן את הטעות הזו. ואם לא יעשה זאת, הרי שהאל היפה והאוהב הזה, שבנה את היקום, ו'ליהק' את הכוכבים בשמים, האל הזה של האהבה ישפוט אותו, יענה אותו, ואפילו ינהג כך עם ילדיו.

זה הסיפור, יקרים, שרבים כל כך האמינו בו. ובאופן כלשהו האל הפך להיות אב חסר תפקוד. האם אתם הייתם נוהגים כך עם ילדיכם? האם הייתם מתחילים ללמד אותם על החיים, ובשעה שהיו לומדים ממש בהתחלה הייתם עוצרים הכל במידה והם היו טועים ואומרים שהכל נגמר ושהם נחשבים לטמאים מאותו הרגע ואילך?

 

חסרה כאן נקודת המבט שלכם לגבי האל.

תכניתו של האל שאנשים שואלים אודותיה היא שבני האדם ימצאו את אהבת האל בתוכם.

מה אם כל הדברים הנ"ל לא היו נכונים ומה אם האל היה הרבה יותר גדול מכך, ומה אם אעורר עכשיו מחלוקת ואספר לכם שהאל אפילו אינו רוצה שיסגדו לו?

האם הייתם חושבים שזה הולם לסגוד את עצמכם? [קריון מצחק בהנאה..] ודאי שלא, אף אדם לא יחשוב שזה הולם. האם הייתם חושבים שזה הולם לאהוב את עצמכם כפי שאתם אוהבים את האל? זה כבר משהו שונה במקצת…

לפתע מתחילה להתגלות אמת גדולה יותר. מתרחשת התעוררות על הפלנטה הזו, וחלק ממנה הוא המעבר משחור ולבן לצבע. חלק מן התעוררות הזו היא היכולת לראות צבעים במקום רק שחור ולבן.

 

האם חלק מכם מתחילים להבין מי הנכם? האם חלק מכם מתחילים לראות משהו שונה ממה שסיפרו לכם, כמו שאינכם נמצאים כאן על מנת לסבול? ואם תשאלו מדוע אתם עדיין סובלים, הרי שאני נמצא כאן על מנת לעזור לכם בשאלות האלו.

במעבר לאחר שנת 2012 התחילו להתרחש כל מיני דברים על הפלנטה הזו, כולל התעוררות לאמת בסיסית. קשה לשנות לפתע את האופן המסוים בו חייתם את חייכם בעקבות הדברים המסוימים שאמרו לכם הוריכם. אם הגעתם ממאבק וסבל מכיוון שהוריכם טענו באופן מסוים שכך הם פני הדברים – הרי שאתם מצפים למאבק וסבל.

יתכן ותאמרו שאתם יודעים טוב יותר, ואני מספר לכם כרגע יקרים, שקיימת דרך פשוטה כל כך של מודעות מעשית כך שתוכלו לשמוט את הסבל מחייכם. זה בנוי בתוככם, בתוך המבנה התאי שלכם! אינכם חייבים למצוא משהו חיצוני ולמשוך אותו לעברכם ולעצמכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לנקות את עצמכם ממה שתוכנתתם. ואכן זה תכנות.

אם מספיק אנשים אמרו לכם משהו מסוים והגדירו את מי שהנכם ואת חייכם, ואתם נאבקים לצאת ממה שהם אמרו שהנכם – אולי הגיע הזמן להשעות את כל זה, לשבת על הכסא, וברגע מסוים להושיט את ידכם ולומר 'רוח יקרה, אני בנוי/ה לאהבה טהורה. אני מאפשר/ת לה לזרום לכל תא בגופי. נולדתי מפואר/ת ואיני נמצא/ת כאן על מנת לסבול. נולדתי על מנת להראות אור על הפלנטה הזו כך שגם אחרים יראו זאת.'

תרבותכם תתחיל להשתנות כאשר מספיק מכם יעשו זאת, נשמות עתיקות. דברים בלתי אפשריים יתחילו לקרות, דברים מסוימים שציפיתם להם וחשבתם שנמצאים שם – לא יהיו שם. השינוי יהיה כאן!

 

מחזורי השינוי עומדים להגיע ולהתחיל. כבר ראיתם אותם מתרחשים במזג האויר, בתודעה של התחזיות של הקדמונים, בפוליטיקה שלכם, בתרבותכם – האם טרם הבנתם את המסר? הפלנטה הזו משתנה! ואתם יושבים במקום בו אתם יכולים להראות אור בכל מה שמתרחש.

ישנם אלה מסביבכם – בתרבותכם, בשפתכם (ארה"ב, אנגלית, ת.ג.) – הפוחדים מהשינויים הרבים כל כך.

מה אם הם יראו שאתם אינכם פוחדים, את הבגרות שקיימת בכם, מה אם תוכלו לספר להם מעט יותר אודות מה שיתכן וקורה למעשה?

הקשיבו, אינכם צריכים לשנות את מערכות האמונה שלהם, מכיוון שכל מערכות האמונה מאמינות באל האחד של האהבה [ קריון מצחקק בהנאה..] אולם ביכולתכם להתחיל ולהראות להם שהתכנית האמיתית היא שהאהבה הזו תהיה בתוכם ולא בנפרד מהם.

 

אם אתם יושבים במבנים גדולים, כורעים על ברכיכם וסוגדים, הרי שהפעולה הזו כשלעצמה מעידה על כך שאתם נפרדים מן הגדולה של האל. בעוד שלמעשה אינכם נפרדים מכיוון שאתם הנכם הגדולה של האל, וכל נשמה היא פיסה מן הבורא היוצר! אינכם נפרדים ממנו. אתם פיסה שלו.

ומי הנכם? אתם בני אדם שמגלים שיש להם נשמה מפוארת מלאה בדברים שלא ציפיתם להם. אתם מתחילים לפגוש משפחה ולקבל הבנה נפלאה שאלה שאהבתם ואיבדתם אותם עדיין נמצאים כאן באופן כלשהו [קריון מצחקק בהנאה..].

כל מערכת אמונה על הפלנטה מספרת לכם שנשמתכם ממשיכה לאחר שאתם מתים. זה אינטואיטיבי ומדויק [קריון מצחקק בהנאה..] אולם לא סיפרו לכם מה קורה – כל אחד מכם חוזר היישר למקור ממנו הגעתם, אתם פוגשים את המשפחה הזו ואולי אפילו תערכו מסיבה – הם לא אבדו.. זה אינטואיטיבי, הרבה יותר גדול ממה שסיפרו לכם, וטוב יותר ממה שאתם יודעים.

 

והתכנית? האם תוכלו למצוא את האהבה הזו? אם תוכלו למצוא אותה, כדור הארץ הזה יתחיל להיות מקום נעלה שיצטרף משפחה גדולה יותר של ישויות נעלות בגלקסיה הזו.

זה גדול יותר מכפי שאתם יודעים, ואינכם יכולים לפענח זאת באמצעות חשיבה לינארית. במקום זאת מעורב אמון.

 

ברצוני לסיים במשהו:

האהבה היא אחד מהמרכיבים הבסיסיים של תודעה רב מימדית אצל בני האדם. כולכם חוויתם זאת. אני משתמש במילים רב מימדית מכיוון שאינכם יכולים באמת להסביר זאת – מהו צבעה של האהבה? עד כמה היא גדולה? מהן מידותיה? ותאמרו שאינכם יכולים לענות על כך כאשר מדובר ברגש.

אין לה הגיון. היא גדולה הרבה מעבר למה שאתם חושבים, וכל אלה שבאמת אהבו יודעים זאת, ואיני מדבר רק על אהבת האל. כל השירה והמוסיקה של הפלנטה הזו הן אודות האהבה בין אדם לאדם – אתם יודעים זאת. זה גדול, כה טהור. זוהי פיסה של האל שניתנה לכם כך שבדרך זעירה תוכלו לראות שמגיע משהו שהוא הרבה יותר רחב.

כאשר שני אנשים מתאהבים זה בזה ואחד מביט בעיני השני ואומר לו שהוא אוהב אותו כל כך – האם האדם השני מביט בו ושואל מהי כוונתו? זו אינה תגובתו של האדם השני מכיוון שלא ניתן לנתח זאת, כפי שלא ניתן לנתח את האל.

הדעת האנושית אינה יכולה לנתח את אשר אינו ניתן לניתוח [קריון מצחקק בהנאה..] ואם כך מדוע שלא תשבו ותאפשרו לעצמכם להיות נאהבים ולדעת שקיימת תכנית, שתיכנס למיקוד? חפשו אחר אהבתו של האל בתוככם והתחילו סוג חדש של רטט תאי על הפלנטה הזו.

וכאשר תתחילו לאהוב את עצמכם ואת הדברים שמסביבכם, הם לא יביטו בכם וישאלו מהי כוונתכם בכך [קריון מצחקק בהנאה..] הם יחבקו אתכם ויתפסו אתכם באהבה ויתחילו במסע שלשמו הגעתם לכאן, למוריאנים.

 

זו ההוראה של קריון: התכנית האנושית היא למצוא את הבורא היוצר מבפנים. ישנם רבים שעשו זאת לפניכם העומדים כעת מסביבכם ומוחאים כפיים בשעה שאתם מתחילים את המסע הזה.

 

זה הכל לעת עתה.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר