ימי רביעי של ריפוי – אמיתות מרהיבות ושנויות במחלוקת 3 – אפריל 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

בסדרה שבחרתי לתת לכם החודש הזה, יהיו ארבעה דברים שהם מרהיבים ושנויים במחלוקת ואמיתיים, וזהו השלישי. ומה שאני עומד להציג כעת לאלה הצופים בתכנית הזו – אתם תאמרו, "ובכן, בודאי, ידעתי זאת". אולם זה מפקיע ומבוֹדֵד את המידע רק לכם, כלומר, אתם מודעים לכך מכיוון שבחרתם להתעניין בתכנית הזו. אולם באופן כללי עבור הפלנטה, מה שאני עומד למסור לכם הוא שרוי במחלוקת, מרהיב בשל האמת שלו. אמיתי, מאוד אמיתי, ומה שאני עומד לספר לכם ולאחר לדבר על כך אפילו יותר בפירוט, הוא זה:

יקרים, נשמותיכם שהן נצחיות, שלא היתה להן כל התחלה, הן פשוט תמיד היו – זה קשה לכם להבין זאת – ותמיד יהיו – אלו הן נשמותיכם שהן 'אתם', זוהי מהותכם. נשמתכם משמשת בתפקידים רבים על הפלנטה הזו, ובמילים אחרות, אתם שבים ומתגלגלים.

זה מרהיב מכיוון שזו התכנית שמסייעת לקדם את הפלנטה הזו עם תודעה שיש לכם בחירה חופשית להשתמש בה. זה המנוע של התקדמות מודעת, מכיוון שנשמתכם שבה כמישהו שכבר היה כאן ועשה זאת, ויש לו הזדמנות להתקדם מעבר לזה, מכיוון שזה שוכן ברשומות האקאשיות שלכם. זה כמו להתקדם בכיתות בבית ספר. יחידת חיים לאחר יחידת חיים אתם משמרים את מה שאירע בפעם האחרונה ועובדים על כך בפעם הבאה. חלק מכנים זאת קארמה, אולם זה יותר מכך, יקרים. זה למעשה אינו זה.

המערכת של יחידות חיים קודמות מעניקה לכם את היכולת לעבור דרך בית הספר של כדור הארץ, ללמוד ולהתקדם, אולם יותר מכך – להגיע קרוב יותר לאמת. אמת שכבר מסרנו לכם, אמת בסיסית שאתם חלק מהאל. אמת בסיסית האומרת שהתכנית כולה היא אודות לרומם את התודעה הזו של הפלנטה הזו למאסטריות.

זה המנוע, זה צריך להיות כך. אם כל אחד היה פשוט מגיע פעם אחת, הייתם עדיין כולכם בגן הילדים. חלק אומרים שאתם עדיין שם, אולם בתוך זה אומר לכם שחלק ממחזורי הזמן הם מאוד איטיים ולמעשה משתפים פעולה עם זה כאשר יש לכם מחזורים של שינוי שלפעמים משתפים פעולה על מנת לדחוף אתכם לעבר תודעה גבוהה יותר – אם אתם מוכנים לכך – ומחזור אחד רק עשה זאת, וזה השינוי של שנת 2012. זו הסיבה אפילו להימצאותו של קריון כאן.

 

רוב הדתות הפלנטריות שלכם אינן מאמינות בגלגול מחדש. למעשה, אם תדברו אל מישהו ששרוי באחת ממערכות האמונה האלו, הוא יביט בכם כאילו השתגעתם ויאמר שזה אינו יכול להיות כך.. הוא יאמר שאם זה כך, הרי כיצד מכלול החוקים והעקרונות שהוא מאמין בה תוכל למעשה לפעול, מכיוון שבני אדם נולדים, נבחנים, ואתם נענשים או זוכים בגמול. וזו רק פעם אחת!

 

אספר לכם משהו, יקרים, שזו אינה מערכת של האל. זו אינה מערכת של הבורא היוצר. זו מערכת של בני אדם – אתם מגיעים, עליכם להיות שובבים או נחמדים – זה נשמע כמו סנטה קלאוס, אתם מקבלים מתנה או שאתם עוברים עינוי. בתקשור הראשון של הסדרה הזו, סיפרנו לכם עד כמה המערכת הזו חסרת הגיון וחסרת תפקוד, לחלוטין. זו אינה מערכת אוהבת. חשבו על כך. היא אינה מהאל. המערכת שהיא יפה גורמת לכם להגיע ולחזור.

הדת המאורגנת הראשונה על הפלנטה הזו, במסגרת הזמן שלכם, שאתם יכולים לכנות משהו ששייך לחברה שלכם – היא ההינדואיזם, והמרכיב העיקרי של ההינדואיזם הוא גלגול מחדש. זה רק על מנת להעניק לכם דוגמא לתשובה הזו לשאלה מה היתה בזמנו המחשבה האינטואיטיבית הראשונה של בני האדם ללא מכלול עקרונות והשקפות לחשוב עליהם, ללא חוקים. מה הם מצאו והעלו כך שהם יכלו לתפוס ולעבוד אתו יחד? והמערכת היתה אהבה, חמלה, וכללה יחידות חיים קודמות. לאחר מכן היו גם אחרים שכללו יחידות חיים קודמות. וכרגע על הפלנטה ישנם מיליארדים שעדיין מאמינים שגלגול מחדש אינו רק אפשרות אלא שכך הדברים פועלים.

אולם אני מדבר לתרבות ולתרבויות האלו סביב התרבות הזו שלעיתים קרובות אינן מאמינות בכך. זה מרהיב מכיוון שהאמת הזו היא למעשה הגרעין, הזרע, המנוע כפי שאמרתי, לפלנטה מקודמת שתחזור.

חלק שאלו מה בדבר הילידים, 'איני שומע/ת הרבה אודות יחידות חיים קודמות בקרב הילידים'. הם עושים זאת באופן שונה, יקרים, הקשיבו להם מדברים אודות אבותיהם. מדוע שהם ישקיעו מאמץ כה רב בתפיסת החוכמה של אבותיהם, בתפילה לאבותיהם, ללכת לשם כמעט בכל פעם שהם עושים מדיטציה או טקס מכל סוג שהוא? והתשובה היא מכיוון שהם מבינים שהם הם אבותיהם שלהם! שחלק מן החוכמה הזו מתורגם דרך האדמה, עפר האדמה, היישר בחזרה אליהם. זו הצורה שלהם של הבנתו של המחזור – שאלו את הילידים אודות המחזורים. הם ימסרו לכם אותו המידע שיש לי.

ישנה תכנית גדולה יותר, יקרים, והכל הוא כחלק מן החזרה.

ישנם דברים כה רבים שביכולתי למסור לכם, דוגמאות כה רבות של היופי של האדם החוזר, ובכל הדברים האלה ברצוני שתדעו את הדבר הבא: אתם, נשמתכם, בקושי יכולתם לחכות על מנת להגיע לכאן. ואספר לכם דבר נוסף, שנוי ביותר במחלוקת – אתם בחרתם את הוריכם [קריון מצחקק בהנאה..] כבר אמרנו זאת לפני כן וישנם כעת רבים כל כך מכם האומרים "אתה טועה קריון, אחרים היו עשויים לבחור את הוריהם, אני לעולם לא הייתי בוחר/ת אותם". אולם אתם בחרתם אותם, ומכמה סיבות: לא בחרתם אותם כך שיהיה לכם מבחן, או שיהיו לכם חיים עם בעיות. בחרתם בהם מכיוון שאתם עשויים להיות המורים שלהם, נשמות עתיקות שהנכם.

ישנם נשמות עתיקות רבות הבוחרים בהורים עם נשמות צעירות, כך שההורים האלה יהיו עשויים ללמוד מכם. ואתם עשויים לומר שאינכם בטוחים שהוריכם למדו בכלל משהו מכםאלא שאינכם יודעים את אשר אינכם יודעים. הדברים נכנסים פנימה והם שוקעים ומסתדרים. נשמות לומדות באופן שונה מאשר בני אדם לומדים. ישנן מערכות תודעתכם של מה שאתם מאמינים בו משפיעה על אחרים בדרכים שאינכם אפילו חושבים שהן משפיעות, והכל חלק מהתכנית הזו.

 

שותפי (לי קרול, ת.ג.) שאל שאלה וענה עליה, גם שאל וגם ענה, מדוע חלק חייבים למות מוקדם? והתשובה היא שהם אינם חייבים, אולם היה להם הסכם, ואם תביטו על כך בדרך הזו, שאפילו לפני שהם מעולם הגיעו, ההסכם היה כזה שאם הם ישיגו תודעה גבוהה למצב הזה בו הם יכולים, שחלק מהם יאמרו שהם יעזבו מוקדם ויחזרו וימשיכו מיד, כך שלפלנטה הזו יהיה סיכוי. אוכלוסייה של העתיד עם חוכמה. כך שזה אינו משנה מה אתם עושים עבורם מאשר לעזור, וכאשר יתכן ואתם עומדים בטקס האזכרה שלהם כשדמעות זולגות על פניכם, עדיין ישנם חכמים ביניכם שאומרים "תודה לך על התכנית, מכיוון שהם ישפיעו על הפלנטה הזו, ואני אהיה שם, מכיוון שגם אני חוזר/ת."

מרהיב, אמיתי, יפה. וזה מי שהנכם. וכעת אתם יודעים מדוע אני כל כך מאוהב באנושות, במה שאתם עושים האחד עבור השני, עבור היקום, עבור כדור הארץ היפה הזה. באמת מרהיב.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר