סינכרוניות – האופן בו היא פועלת – אוגוסט 2013
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

שוב שותפי (לי קרול, ת.ג.) זז הצידה. תיארנו בעבר את התקשור כתהליך שמכבד את האדם. הוא משתמש בשער ביולוגי רב מימדי שנקרא בלוטת האצטרובל, והוא מאפשר למקור הבורא היוצר שהוא היצירה בתוככם להתרחב. זה תקשור. תקשור זמין לאנושות ותמיד היה זמין. באנרגיה חדשה זו, לעומת זאת, הוא זמין למידע חדש מאוד, מחשבה חדשה ותהליכים חדשים העולים בדרככם.

 

לפני שנתחיל את המסר או כל דבר שעומד להילמד, ברצוני לשאול האם יתכן שקיים מקור אינטליגנטי ביקום שלכם, בגלקסיה שלכם, שעזר להרכיב את מה שאתם רואים כאן היום? האם יתכן שקיימת תכנית נדיבה עבור בני האדם מכיוון שהם חלק מאותו מקור בורא יוצר? האם יתכן שלעולם אינכם לבד? האם יתכן שהמשפחה מעט שונה ממה שאתם חושבים? אולי אפילו גדולה יותר מכפי שאתם חושבים? האם יתכן שהמסר כולו שאני עומד למסור לכם הוא מדויק, אמיתי וממשי ומגיע ממקור שנמצא מחוץ לגופכם ומחוץ למציאותכם?

לשותפי לקח הרבה זמן להבין שאין כאן כל טריק. זה לקח לו הרבה זמן מכיוון שהוא יצא מתיבת 'המציאות' שנוצרה בדעת, שדרשה שזה יצטרך להיות שקרי ושלמעשיו יהיו השלכות שליליות. רבים טענו שהאל אינו מדבר כך עם בני האדם, שזה תעלול המגיע מהחשכה של הפלנטה שרוצה לפלוש וללכוד את נשמתו. עם זאת, הוא למד במהירות שבכל פעם שהוא פתח את בלוטת האצטרובל שלו, זה הפך להיות השער לאהבת האל. זה כל מה שקיבל בהתחלה. זה היה טהור – הדבר הטהור ביותר שחווה מעולם – וזה היה עקבי, תמיד אותו דבר. היא מעולם לא הוכתמה, מעולם לא היתה מוטה ולעולם לא אמרה לאדם לעשות משהו מחוץ ליושרה. היא תמיד היתה מברכת, נדיבה, וייצגה את המשפחה הרוחנית האמיתית. זה מעולם לא השתנה במהלך 23 השנים.

 

כך זה אמור להיות, יקרים, ואם אתם זקוקים להוכחה כלשהי שזה אמיתי, אולי, רק אולי, אתם עשויים לפתוח את החלק הזה בלבכם שיש לכם את היכולת לפתוח אותו ולהצהיר, "הייתי רוצה להרגיש משהו. הייתי רוצה אימות ותוקף כלשהו בתאים שלי שזה נכון ואמיתי." זה הרגע שאתם יכולים להתחיל להרגיש את הצמרמורות שאתם יכולים לקבל רק כשאתם יודעים שהאמת מתגלה. האמת היא פשוטה: אני מכיר אתכם; אני מכיר את יחידות חייכם הרבים; אני יודע מה עובר עליכם, נשמות עתיקות. אתם ידועים לי. אני רואה אתכם עכשיו…

עשינו כל כך הרבה יחד, ובכל זאת מעולם לא ראיתם את פני או את שמי האמיתי. אני איתכם כל הזמן, בתוך הפמליה שמונה טריליונים. אנחנו איתכם בתקופות הקשות ביותר שהיו לכם, דרך הדמעות, דרך הצער, וכן, גם כאשר אתם חוגגים את הרגעים האלה שאתם בוחרים להרים כוסית בניצחון. לפעמים הניצחון הזה הוא בריאות ולפעמים זה פתרונות לבעיות שנשאתם במשך כל החיים. אנחנו יודעים מי אתם. לעולם אינכם לבד.

 

המערכת

 

קיימת מערכת ששותפי לימד אודותיה במשך שנים במפגשים האלה. זו מערכת שהזכרנו באינספור מסרים, ומעולם לא הקדשנו לה באמת תקשור שלם בדרך בה אנחנו עושים כיום. זו מערכת שרובכם אפילו אינכם יודעים להשתמש בה, ועם זאת חלקכם משתמשים בה כל הזמן. פשוט אינכם יודעים מתי אתם משתמשים בה, מכיוון שזה אינו אינטואיטיבי ומתיישב עם מה שלמדתם.

 

מסר זה עומד להיות אודות אופן פעולתה של הסינכרוניות, ונעניק לו כותרת משנה 'סופה של עקומת הפעמון'! [קריון מצחקק בהנאה…] כאשר משהו טוב קורה לכם, חבריכם סביבכם עשויים לומר עד כמה שאתם ברי מזל! ומהם הסיכויים שזה יקרה? כאשר אתם שרויים במצב קשה, למשל ניתוח, שהוא משהו משותף לאנושות, ותוצאותיו חיוביות מעבר לציפיות, חבריכם עשויים שוב להצהיר ולומר שאתם ברי מזל, וכך איכשהו אתם ממשיכים להיות 'ברי מזל' שוב ושוב.

יתכן ואתם הולכים למקום כלשהו ופוגשים בטעות את האדם הנכון שמכיר מישהו אחר שיש לו בדיוק את המידע הנכון שחיפשתם. זה מוביל אותך לקבל בדיוק את מה שרציתם. חבריכם נדהמים, שכן מה הסכוי שזה יקרה! ומכנים אתכם מדהימים וברי מזל. זה כל מה שבני אדם יכולים לומר, מכיוון שפשוט אין שום הסבר אחר במציאותכם. לעולם לא יעלה בדעתכם הרעיון שאולי אתם הם אלה המכופפים את עקומת הפעמון של הממוצע, ואגב כך, משתמשים במערכת זמינה.

בני האדם אינם רואים את מבנה הסינכרוניות. זה אינו חלק מכל סוג של מערכת שהם משתמשים בה. הם מאמינים שזו פשוט מקריות. המבנה היחיד שאתם משתמשים בו הוא קביעת יעדים, תכנון ומערכות שצופות את פני העתיד. רק באמצעותן בני האדם מאמינים שהם יכולים לעזור לשלוט בחייהם. אכן, זו הדרך היחידה בה בני האדם יכולים להשיג דברים באופן ליניארי כך שהם יגיעו למטרה שנקבעה מראש. במערכת ליניארית זו, אין זה משנה איזה סוג של תהליך למדתם על מנת שיביא אתכם מנקודה אחת לשניה, חייבת להיות מטרה. חלק מכם לוקחים את המטרות ומדביקים אותן על המקרר כך שתראו אותן כל יום. זהו תהליך לינארי עבור בן אנוש לינארי והוא ידוע היטב.

 

קיים תהליך שאינו לינארי ויש לו מטרות רעיוניות בלבד. מטרה רעיונית היא מטרה שאומרת, "אל יקר, הנח אותי במקום הנכון למרות שאיני יודע היכן הוא נמצא. אל יקר, כאשר תעשה זאת, עשה זאת בנוח עבורי ועזור לי לראות את ההגיון בזה. עשה זאת בקלות והבא לי את המצבים והסינכרוניות הנכונים שיובילו אותי למקום הזה שאיני יודע אודותיו."

לו הייתם מספרים על ההצהרה הזו למישהו מהרחוב, הוא היה אומר לכם שאתם בודאי מהעידן החדש הזה… הוא יראה בכם מטופשים המרחפים ללא מטרה, ומקווים שהיקום איכשהו יראה לכם את הדרך. הם צוחקים. אולם בני האדם שמתחילים להשתמש בסינכרוניות כדרך חייהם, פשוט משנים את תיבת האמונה כך שתכלול משהו שזמין לכולם אולם אינו שייך למימד השלישי. למעשה, חלקכם משתמשים בתהליך זה זמן רב מאוד, אולם אתם פשוט אינכם מודעים לכך.

 

האמת אודות עוצמתה של הסינכרוניות

 

התקשור היום הוא אודות עוצמתה של הסינכרוניות והאמת על כך. אתם יודעים מה היא כעת, ולכן נדון מהיכן היא מגיעה, מי מעורב בזה, ומה ביכולתכם לעשות על מנת לגרום לזה לקרות עבורכם. בני אדם יוצרים סינכרוניות עם כוונה ואמונה. כך זה מתחיל.

עכשיו הפריט הבא הזה מגיע משותפי שאוהב לדבר על 'מלאך החניה'. [הקהל צוחק..] זו הדוגמא שהוא משתמש, ולכן גם אנחנו נעשה אותו הדבר… עובדי אור רבים אוהבים להשתמש בזה והם רואים מלאך מיוחד בעל עוצמות המסוגל להשקיף על מגרש חניה ענק כדי לראות מי יוצא ממקום חניה והיכן זה מתרחש.

הרעיון הוא שבני האדם יבקשו ממלאך החניה שיעזור להדריך את מכוניתם למצוא מקום חניה טוב. זה אינו תכנון קדימה, זהו מושג אחר, מושג בו אתם מציבים את עצמכם או מלאך שהופך לעיניכם, גבוה מעל מגרש החניה כדי לראות את הנתונים של המגרש כולו ואת המתרחש בו. לו זה היה אפשרי, הרי במימד השלישי יכולתם לכוון את מכוניתכם כך שתגיע בדיוק כאשר מישהו יוצא ממקום החניה שלו, וזה עובד! זה באמת עובד. שוב ושוב זה עובד. זה עובד מכיוון שזו ההגדרה של סינכרוניות. אין שום תכנון קדימה, אלא מושג שאתם מקצים ומאמינים בו הדורש סקירה והתבוננות מעל מצב שאינכם יכולים לעבוד איתו במימד השלישי. רוב האנשים מסתובבים בתוך המגרש ומצפים לסיכוי שמישהו יפנה את מקום החניה שלו.

איני יכול לסיים את הדיון הזה אודות מלאך החניה מבלי למסור לכם את שאר הסיפור ששותפי דורש שאעביר לכם. אין דבר כזה 'מלאך החניה'! זה אתם, הממעניקים את עוצמתכם ליצור מיתולוגי שעומד על המכונית שלכם עם שלט 'חניה' על החזה. [הקהל צוחק..]

בני אדם טובים מאוד בזה. הם אינם מאמינים שהם יכולים לעשות זאת, אולם הם מאמינים שכוחות מלאכיים כן יכולים לעשות זאת. לכן הם מעניקים את עוצמתם לישות גבוהה יותר. עם זאת, אתם עושים זאת, יקרים! אתם מוצאים את מקום החניה הזה, אולם אתם פשוט אינכם מאמינים בכך.

 

כעת, נניח את כל הדוגמה הזו ביכולת גדולה יותר, שהיא קנה המידה של החיים ואופן החיים. אתם מוצאים את עצמכם במצב שבן ברצונכם להתקדם בתחום שאינכם יודעים אודותיו. כל מה שברצונכם לעשות הוא לחנות. החניה היא מטאפורה להצבת כלי הרכב של בני האדם במקום שהולם לחייכם, יהא אשר יהיה. זה מביא אתכם לשם כך שתוכלו להמשיך עם מה שהגעתם למענו. זו המטאפורה.

לבני אדם יש מושג איפה זה יכול להיות. זה נורמלי שתבנה יעדים וציפיות. בני אדם אומרים שהם רוצים לכתוב ספר; רוצים ליצור מרכז ריפוי; הם אומרים שיש להם את זה, או שהם רוצים שיהיה להם את זה… וזה נורמלי לחלוטין. והשאלה הבאה שעלי לשאול אתכם האם אתם בסדר אם מה שאתם מקבלים אינו מה שאתם מדמיינים שתקבלו? האם זה בסדר אם זה אולי טוב יותר? האם זה בסדר אם זה תואם את הרשומות האקאשיות שהגעתם איתם או עם הכישרונות שיש לכם שיתכן ואינכם אפילו מודעים אליהם? זה הצעד הראשון, שתהיה כוונה ליצור סינכרוניות בחייכם על מנת להביא אתכם למקום התואם יכולת בלתי נראית.

כאשר השתמשתם במלאך החניה, האם ציינתם את מקום החניה עבור מכוניתכם? לא. אמרתם שהחניה יכולה להיות בכל מקום! אם כך המטרה הייתה רעיונית, לא מסוימת. זה העניין.

 

כיצד פועלים הדברים במימד השלישי

 

כך פועלת הסינכרוניות: אתם מגיעים לפגישה כמו זו ופוגשים מישהו בפעם הראשונה. יתכן ואתם פוגשים אותו במקום מאחור, או במסדרון. אתם מתחילים לדבר ומגלים שיש לכם תחומי ענין משותפים. לעתים קרובות יש לו מידע שאתה זקוקים לו או שיש לכם משהו שהוא זקוק לו, ושניכם עוזבים עם חיבור שלא ציפיתם לו.. לאחר מכן הקשר מוביל למשהו אחר, מכיוון שהוא מכיר אנשים שאינכם מכירים ולהיפך. מאוחר יותר אתם יכולים להתקשר אליו או להיפגש עימו. ואז, מחוץ למה שחשבתם עליו במקור, אתם עשויים למצוא את עצמכם עובדים בתחום שלא ציפיתם לעבוד בו, שעונה ומתאים להרבה מהדברים שביקשתם מלכתחילה.

לפעמים אתם מגיעים ללא ציפייה כלל, אולם אתה פוגשים את בן/בת הזוג של חייכם! זה קורה שוב ושוב לרבים, מכיוון שהם מחליטים להגיע למקום בו נמצאת המשפחה. שוב ושוב, בני האדם נאלצים להשלים עם העובדה שיהיו לבדם בחיים, ואז הם מגיעים למפגש של מוחות דומים ומוצאים מישהו שמתאים להם. החיים משתנים, ולפעמים יש רומנטיקה וסינכרוניות. לא תכננתם זאת! האם אתם רואים את ההבדל?

 

בני האדם שיוצאים מדלת ביתם בדרכם לפגישה כזו מגיעים ונהנים מאוד, אולם בכל הזמן הם פתוחים לסינכרוניות. "רוח יקרה, אם אני אמור/ה לפגוש מישהו, תני לי לפחות את האותות בתוך האינטואיציה שלי כך שאחפש אותו." הסינכרוניות מתכננת תפישות ומושגים שלא תוכלו להגדירם.

אני יושב בחדר של נשמות עתיקות ולפחות רבע מכם יודעים בדיוק אודות מה אני מדבר. אתם נמצאים כאן בגלל זה; מישהו הראה לכם משהו שאולי גרם לכם להתבונן על דברים בצורה אחרת. הוא לא נתן לכם מערכת של עקרונות, אלא רק גרם לכם להתבונן. האם תוכלו להעריך את המחיר של זה? הוא גרם לכם להתבונן במקום שהראה לכם שאתם בנויים עם מרכיבים אלוהיים, ויתכן שיש בביולוגיה משהו נוסף – החוכמה הפנימית המולדת. זו אינטליגנציה של הגוף היודעת מי אתם. היא עובדת עם בני האדם בכל פעם שהיא מתבקשת לעשות זאת. זוהי תודעה בתוך תודעה, והיא מחברת אתכם לסינכרוניות. היא עושה זאת הרבה מעבר לחוקי הממוצע והרבה מעבר לעקומת הפעמון.

נתתי לכם את התרחיש שיכול לקרות שוב ושוב בפגישות כמו אלו, במפגשים קטנים ובהתכנסויות גדולות. הבה נדבר על האופן בו זה פועל. אלה דברים שלעיתים רחוקות דיברנו עליהם ואף פעם לא במסגרת תקשור כזה. אולם ראשית, עלינו לדבר על מלכותו של האדם.

 

לא מזמן דיברנו אודות תשע האנרגיות של האדם. זה מה שברצוני ששותפי יתחיל ללמד בקרוב. זה אזוטרי, זה מורכב והגיע הזמן ללמד אותו. ישנם חלקים רעיוניים מתשע התכונות האלו שהם מעבר למה שבני האדם רגילים לשמוע, והנה אחד מהם.

 

האדם הוא חלק מהמקור הבורא יוצר של היקום

 

אם זה נכון, יקרים, שאתם חלק מהמקור הבורא היוצר, הרי שבאופן הגיוני נשמתכם היא עצומה ורק חלק ממנה נמצא בתוך הביולוגיה התלת-ממדית שלכם. לו כל האנרגיה הזו הייתה בגופכם, הייתם נעלם! הייתם הופכים לאור עצמו עם עוצמה רבה יותר מכל המאסטרים של האנושות. הייתם חווים את מה שאליהו חווה כאדם היחיד שהתעלה אי פעם בזמן שאחר צפה ותעד זאת. על פי התיעוד, אליהו התאדה מכיוון שעוצמתו של האל אינה יכולה לחיות בבן אדם בחוזק המלא שלה.

ואם תבינו זאת, תבינו שאתם חווים רק חלק קטן מהאל שבכם, שהוא היוצר בגופכם. אם כך, היכן שאר העצמי הרוחני שלכם? הוא נמצא איתי, יקרים. הוא נמצא בצד השני של המעטה/צעיף כחלק מהמקור הבורא היוצר. הוא מעולם לא עזב..

 

זה קשה לתפישתכם בתיבת המימד השלישי שלכם. אתם נושאים סביב זהות גופנית שהיא יחידה. אמרנו בעבר שאינכם באמת יחידים. במקום זאת, אתם חלק מקבוצה גדולה מאוד שהיא האל. כאשר אתם מגיעים לכדור הארץ, פיסה מכם נפרדת והופכת לגשמית. יש לה גוף אחד עם פרצוף אחד, וכך אתם רואים את הדברים. אולם כל שאר הפיסות – שהם עדיין אתם – נשארות עם האל.

אספר לכם את האמת שנחשפה: אתם ישות רב ממדית וחלק מכם נמצא בצד השני של המעטה/צעיף. תתרגלו לזה. נשמתכם אינה נפרדת, היא נראית כך במימד השלישי. אין נשמה עם פרצופכם בצד השני של המעטה/צעיף, מקישה עם אצבעה ומחכה לשאר שיחזור הביתה. אתם תמיד ביחד.

עם זאת ישנם בני אדם המאמינים בהפרדה הזו, מכיוון שכל מה שהם יכולים לעשות זה להקרין את הליניאריות שלהם על מלכותו של האל. וגם על כך דיברנו… אם כך התרגלו לעובדה שיש אל קוונטי והוויה אנושית ליניארית, ואינכם יכולים להרכיב ולאחד אותם בקלות בדעתכם. האמת היא שאתם חלק מן המרק המקודש של האל והחלקים המקודשים האלה מביטים עליכם מטה ותמיד זמינים. ממש כמו מלאך החניה, חלקי הנשמה שלכם רואים הכל.

דמיינו זאת! חלק מכם זמין מהצד השני של המעטה/צעיף. הבה נניח זאת בנקודת המבט של המימד השלישי שלכם: זה מרגל בשמיים והוא מביט על הכל כל הזמן. הוא יודע מי אתם והכל סביבכם מכיוון שזה חלק מכם. הוא משדר אליכם מידע שאתם מקבלים אותו באמצעות מחשבה אינטואיטיבית. האם אתם כאן, אתם מבין? זה מודיע לכם לקום וללכת למקומות מסוימים, אם אתם מקשיבים…

 

זו מערכת אלוהית בכל האנושות

 

עליכם לדעת שלכל בן אדם בפלנטה יש את זה מכיוון שכל בן אדם הוא חלק מן השלם. אולם מה יקרה עם זאת, אם יהיה שידור, ול 90 אחוז מהאנשים אין רדיו? זה אומר ש 90 אחוז לעולם לא יקבלו את השידור. הוא עדיין יהיה שם עם שמם, אולם אין להם רדיו מכיוון שהם אינם מאמינים בכך.

כמה מכם קיבלו את הרדיו המטאפורי שלכם כבר מזמן, וחלקכם פשוט משיגים אותו עכשיו. האמונה שהוא קיים מפעילה אותו. 'הרדיו' הוא בלוטת האצטרובל הנפתחת לשער רב מימדי שמתכוונן היישר למי שהוא … אתם. קשה לבני אדם להבין זאת. כאשר אתם מקבלים שידור זה מ'אתם הרב מימדיים', הוא מנחה אתכם לפנות שמאלה וימינה; הוא יודע מי אתם; הוא נדיב; זה חלק מהאל; זה חלק ממני.

קשה להסביר זאת. זו הסיבה שזה מרגיש כל כך טוב, יקרים. האם תהיתם אי פעם מדוע מסרים ומדיטציות עמוקות מרגישות כל כך טוב? זה אתם עם עצמכם! זה יפהפה! אם אתה חלק מהכוח הבורא היוצר יצירתי ואתם קוונטיים ורב מימדיים, הרי המשמעות היא שהמסרים האינטואיטיביים האלה מונחים על פניכם ולעולם לא יובילו אתכם למקום מסיבות אחרות שאינן נדיבות. זו המערכת.

 

מדוע אתם נמצאים בפגישה הזו?

 

כעת, נחזור לנקודה בה החלטתם להגיע לפגישה הזו. חלקכם יושבים כאן היום ובכל זאת לא ידעתם על הפגישה עד לרגע האחרון. ברצוני לומר לכם שאתם מכווננים. הרדיו שלכם פועל מכיוון שהאינטואיציה שלכם דיברה איתכם במידה מספקת על מנת שתתבוננו סביבכם ותלכו למקום כלשהו ותגלו שהפגישה הזו מתקיימת.

ברצוני לשאול אתכם את מי עדיין לא פגשתם בחדר הזה? זו שאלה קשה, מכיוון שאינכם יכולים לפגוש את כולם… ועכשיו אנחנו עוברים לתהליך של סינכרוניות ותהליך שמונחה על ידי מחשבה אינטואיטיבית. זה מה שהייתם מכנים האינטליגנציה הפנימית המולדת של הגוף שמאפשרת לכם להיות במקום הנכון בזמן הנכון ולשוחח עם האנשים הנכונים. אינכם יכולים באמת לתכנן זאת קדימה, במקום זאת, עליכם להיות מכווננים לכך, ואולי חלקכם גילו כאן דברים היום שיגרמו לשינוי בחייכם. אולי פגשת אחרים שיש להם תחומי עניין דומים? על כך מדובר.

 

אם כך כאשר אדם אחר אומר לכם שאתם חייבים להיות שייכים לעידן החדש, פשוט חייכו והודו בכך. אתם משתמשים במחשבה אינטואיטיבית ומקשיבים לה ככל האפשר על מנת להוביל ולהציב אתכם במקום הנכון ובזמן הנכון. זה אמור גם להפיג את התפיסה שאדם של העידן החדש פשוט יושב בבית ורק עושה מדיטציה ומחכה שהאל ידבר איתו. זה אינו פועל כך. במקום זאת, לכו למקומות שהאינטואיציה שלכם אומרת לכם ללכת אליהם. ואז השתמשו ביכולת ההבחנה שלכם על מנת לראות האם זה היה נכון ללכת לשם או שלא נכון? כיצד זה מרגיש כשזה נכון וכיצד זה מרגיש כאשר זה אינו נכון? הרכיבו את כל זה יחד, ועד מהרה, כמו שמאמנים שריר בגוף הוא מתחיל לעבוד עבורכם טוב יותר.

החוכמה הפנימית המולדת עובדת איתכם בכדי לכוונן אותה טוב יותר. היא יודעת מה אתם מנסים לעשות ועוזרת לתהליך. לפעמים אתם יכולים להביט במישהו, והוא יביט לאחור ופתאום נראה כאילו אתם יכולים לברך אותו לשלום כחבר ותיק ולומר לו עד כמה זה טוב לראות אותו. אתם עשויים להתחבק לרגע או ללחוץ ידיים, תלוי בתרבות, ולדעת שפגשתם שוב את חברכם הטוב ביותר. יתכן שיש לו משהו עבורכם ויתכן שאין לו, ויתכן שזה יהיה רק לרגע כדי שתוכלו להתמזג בצורה קוונטית ולהכיר בעובדה שאתם נשמות עתיקות. וזה מספיק טוב…

 

מושגים קשים

 

הדברים הקשים ביותר לבני אדם בכל זה הם מה שאני עומד להציג בהמשך. התהליך שונה מכפי שאתם חושבים.

ראשית, קבענו שזה אינו לינארי. זו תכונה רעיונית שאינכם יכולים לתכנן אותה. העיתוי והתזמון אינם ידועים, כך שלא תוכלו להדביק פתק עם יעד על המקרר למטרה שאינכם יודעים עליה. במקום זאת, זה דורש מבני האדם להיות באמונה וללא שעון.

לאחר קבענו שהמידע מגיע מחלק שלכם שנמצא בצד השני של המעטה/צעיף, מכיוון שאינכם יכולים לאחוז את כל המאסטריות שיש לכם בגוף הגשמי. אתם חלק מהמקור הבורא היוצר וכך תמיד יהיה. חלק מכם נמצא בצד שלי של המעטה/צעיף – החלק שמדבר איתכם באופן אינטואיטיבי ואומר לכם לפנות שמאלה, ימינה, לקום, לשבת, לגשת לשם ולפגוש את אותו אדם…

 

והמושג הבא הוא הקשה מכולם לתאר אותו. ישנן שבע מיליארד נשמות על פני הפלנטה ולכולן יש את אותה התכונה כמוכם – כולן נמצאות בצד השני של המעטה/צעיף ונמצאות גם כאן, בדיוק כמוכם. כולם מדברים באותו זמן ומשדרים דברים, בדיוק כמוכם. הדברים שהם משדרים משתמשים באותה 'דעת של האל' שיש לכם מכיוון שהן נמצאות בצד שלי של המעטה/צעיף. החלקים האלוהיים של האנושות עדיין אלוהיים, ואין זה משנה מה החלקים הגשמיים והאינטלקטואליים מאמינים או עושים. האם אתם מבינים זאת?

כך שגם אם יש להם עצמי גופני על פני כדור הארץ שהוא לגמרי אינו מודע לחלוטין ואין להם רדיו על לקבל את השידור, זה אינו משנה. הם עדיין משדרים פוטנציאלים ומסרים אינטואיטיביים אוהבים. מסרים אלה נדיבים ומיועדים למען האנושות כולה. ומשמעות הדבר היא שאתם יכולים להקשיב גם להם והם מכווננים לתדר שלכם, מכיוון שתדר זה אינו קניין בלעדי. הם יגידו לכם דברים באופן אינטואיטיבי שיעזרו להדריך אתכם ולעזור לכם לעבוד עם עמיתיהם הגשמיים.

קשה להבין זאת. חשבו על זה כך: החלקים האלוהיים של בני אדם שאולי לכולם לא תפגשו יודעים שאתם מקשיבים. לכן, על ידי שידור אליכם, הם עוזרים לעמיתיהם של נשמתם, מכיוון שאתם עובדים על שלום עלי אדמות ועל פעולה רחומה.

ביחידנות של מציאות המימד השלישי שלכם, אתם מחוברים לנשמה אחת – שהיא …אתם… ובצד שלי של המעטה/צעיף אתם מחוברים לכולן. לכן, גם חלקי הנשמה ופיסות הלא-מאמינים השלמים עדיין משדרים מידע שיעזור לאנושות. זה מושג קשה. חשבו על כך ככוח קולקטיבי, אינטואיטיבי.

 

אנשים תוהים בפליאה כיצד אנשים נמלטו מטרגדיה, ידעו לעזוב את הבניין לפני שהוא התמוטט, והם אומרים שהם אינם יודעים, שמשהו 'אמר להם ללכת' והם עשו זאת. זה קורה שוב ושוב, יקרים, ועכשיו אתם יודעים מדוע זה עובד. נשמת האדם קשורה בצורה כזו שהיא מדברת עם כולם בו זמנית!

כאשר מרפא אינטואיטיבי יושב מול אדם חסר אמונה ועקשן לחלוטין, הוא עדיין מקבל מסרים שיעזרו לרפא את אותו אדם. החוכמה הפנימית המולדת האינטואיטיבית של כל בן אדם עובדת ואין זה משנה אם לאותו אדם יש את היכולת 'לשמוע' או לא לשמוע זאת. זה משדר למרפא! זה משדר לכולם. זה כשלעמו אמור להראות לכם שהאינטואיציה אינה מגיעה מסינפסה במוח, אלא מהשער של בלוטת האצטרובל.

 

מה אתם אמורים לעשות עם המידע הזה? כבר כיסינו מעט מזה. ראשית, הבינו את התהליך והאמינו בו. אל תתאכזבו מכך שהתכנון שלכם אינו עובד. אינכם יכולים לקבל את שניהם יקרים. אינכם יכולים שיהיו לכם תוכניות שיחכו בפינה, רק למקרה… הסינכרוניות לא תעבוד, מכיוון שתבטלו אותה אם תנסה לתכנן סביבה.

שנית, הבין שסנכרון עשוי לקחת אתכם למקום שלא תכננתם. זה בסדר? הנשמות העתיקות ישבו בכיסא ויאמרו שהכל בסדר, הכל טוב. בֶּאֱמֶת? בֶּאֱמֶת? בני אדם אוהבים שהדברים יקרו על פי דרכם. יתכן שתמצאו את עצמכם נדחפים ונמשכים למצבים לא נוחים ולמקומות שלא הייתם בוחרים בהתחלה בעצמכם. האם אתם יכולים לכבד זאת? האם אתם יכולים לומר שזה בסדר מבחינתכם, שאתם יודעים שאתם אמורים להיות שם מכיוון שזה המקום בו הסינכרוניות הציבה אתכם? הרגישו את אהבת האל מתנפצת דרך ליבכם ובכל תאי גופכם. ואז תאמרו, "תודה אל על שהצבת אותי במקום הנכון ובזמן הנכון." זה עשוי לקחת זמן מה כדי להבין את הסיבות של כל זה, אולם בסופו של דבר תראו זאת בבירור ותחייכו. תבינו שלעולם לא יכולתם לתכנן את זה, וזה היה מושלם.

 

הרשו לי להגיד לכם משהו: יתכן ומטרת המימד השלישי שלכם לעולם לא תושג. האם זה בסדר? במקום להתמקם ביעד סופי, תמיד תהיו בתנועה, תמיד. האם זה בסדר? תמיד יהיה הסולם לטפס בידע, במודעות ובאנרגיה. דברים חדשים תמיד יגיעו בדרככם. זה יהיה כך עד לרגע שתנשמו את נשימתכם האחרונה. אתם תרגישו ש'לעולם לא הגעתם למטרתך', אולם זה אינו נכון, מכיוון שהגעתם בכל יום… זה הלך רוח – ואינכם אוהבים גם את זה… במקום זאת, ברצונכם להגיע למקום ולומר שהצלחתם! ולאחר ברצונכם לרכוש חולצת טריקו המאשרת זאת. [הקהל צוחק…]

 

סינכרוניות יכולה להביא אתכם למקומות יפים. היא יכולה להציל את חייכם, ולעתים קרובות היא עושה זאת. היא מבטלת את כל התכונות הקרמתיות שדחפו אתכם ומשכו אתכם לעד. היא משנה את הדרך בה אנשים חושבים עליכם מכיוון שאתם משתנים. היא משנה את הדרך בה אתם חושבים על אחרים מכיוון שאתה מוצבים במקומות על מנת לראות מי אתם. זה מסדר מחדש את מה שאתם מאמינים בו מכיוון שאתם מתחילים לקבל חיזוק לפעולה, ואתם יודעים שהיא עובדת. אתה יכול לעמוד זקוף ולומר לאחרים שאין לך מושג לאן אתם הולכים ושאתם גאים על כך! כל הזמן אתם בריאים יותר מהם, מאושרים יותר מהם, ואתם אוהבים אנשים שהם לא יאהבו.

 

זהו שינוי בתפיסת החיים. זה שינוי בכל מה שלימדו את בני האדם במימד השלישי, זה אינו יותר להרפות ולאפשר לאל. זוהי שותפות – הסדר חדש שהוא רעיוני ודורש ומחייב עבודה מצידכם.

צפו לסינכרוניות, אולם אל תתאכזבו אם היא אינה מגיעה כאשר אתם חושבים שהיא עשויה להגיע. זה פשוט לא היה אמור להיות! בני אדם מצחיקים. התבוננו בביטויים שרבים בתרבותכם משתמשים בהם. הם יודעים על זה! "ובכן, אני מניח/ה שזה היה אמור לקרות." אין להם מושג! [קריון מצחקק בהנאה…] או, "ליקום היה מסר עבורי." אין להם כל מושג, זה בדיוק נכון, לגמרי!

נתתי לכם את המכניקה של זה וזה יפה וזה בדיוק עבורכם. מידע נדיב ומועיל משודר כל הזמן, אפילו מהנשמות הלא מאמינות. 'חלק האל' שלהם פעיל ויודע שאתם שומעים אותם. זה עוזר לנשמות העתיקות לעבור מנקודה אחת לשניה. ויותר מכך, זה עוזר לכם למצוא תהליכים ועקרונות ואנשים שיכולים לעשות את ההבדל ולחולל שינוי על הפלנטה. זה מה שחדש.

 

תהיה התחלה של נישואין לא רק על מנת לעזור לבני אדם לנווט את ה'עכשיו' אלא לנווט את הדברים הבאים. אלה הם מערכים לפעם הבאה מבחינת הרשומות האקאשיות. ישנה ירושה אקאשית – מה שאתם לומדים הפעם נישא ועובר לפעם הבאה, כך שהמערכים שיש לכם בחיים האלה יעברו לפעם הבאה. אתם תזכרו אותם ותמשיכו ותתקדמו הלאה… הסינכרוניות של היום היא העתיד של מחר. נשמות עתיקות, זה חשוב שתתחילו ללמוד להשתמש בה ולשאת אותה. למדו כיצד לצפות לה, כיצד להאמין בה ולשנות את האופן בו הדברים עובדים עבורכם. כחלק מההוראה החדשה הזו, אנחנו אומרים לכם שהגיע הזמן לבטל את עקומת הפעמון של המימד השלישי המספרת על ממוצעים והסתברות חייכם. כל שעליכם לעשות הוא לדחוף את העקומה הזו מעט עם אנרגיה רב מימדית הנקראת סינכרוניות ואתם מעצבים עקומה משלכם. סינכרוניות היא למידה להכיר בעצמי הגבוה והעובדה שהאל נמצא בפנים. זה מראה על נכונות להקשיב באופן שלא היה לכם מעולם, למקור שהוא אישי, אוהב, נדיב ויפהפה – אנרגיה שלעולם לא תשתנה.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר