ימי רביעי של ריפוי 3 – אהבה – הפיסה החסרה – יוני 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

במהלך כל החודש הזה אנחנו בוחנים נושא מאוד מאוד גדול, זה קשר האהבה. קשר זה, יקרים, הוא כל כך עמוק, שהוא פונה בדרכים כה רבות. סיפרנו לכם שהאנרגיה שאתם מכנים אותה 'אהבה' רחבה הרבה יותר מכפי שאתם מבינים או מאמינים. רבים כל כך מכם יכולים לראות זאת ולהבין זאת, אולם עד שתחוו את האהבה הזו, האהבה הזו מ'הרוח', האהבה הזו מהמדריכים שלכם כפי שדיברנו, וכל הדברים האלה, עד שבאמת תחוו זאת, קשה לדבר עליהם. ישנם דברים כה רבים שאוכל להביא לכם, שיספרו לכם על היופי שיש שם, כמעט בשביל לקחת זאת.

אמרנו לכם בשבוע שעבר שאהבה נמצאת שם מטבעה, היא מובנית ומגיעה מהצד השני של המעטה. כאשר אתם מגיעים לפלנטה הזו, הצלם שאתם של הבורא, הוא אהבה. ואז האנושויות מתחילה להידחף פנימה, בהתאם למה שאמרו לכם, מה שהוריכם מראים לכם, כמות האהבה והאכפתיות שניתנים לכם כחלק מתהליך ההתבגרות, שלפעמים מרחיקים את המהות הזו מהמלכות שלה. רוב בני האדם לומדים אותה שוב בדרכים מסוימות, התוכנית הזו נועדה לכך, מקום בטוח שתוכלו להיות בו וללמוד מה זה באמת עשוי להיות מ'הרוח'. שוב, בעודכם צונחים ללבכם, מה יש שם שיתכן והוא גדול יותר ממה שמישהו אמר לכם, או יתכן שישנה חוויה שתמלא את החלק הזה בגופכם שזקוק ומשתוקק לה כל כך, עד שתאמרו 'אני רוצה הכל, אני רוצה הכל'.

 

לפני חודש ושבוע בערך, העברתי תקשור. תקשור במקום הנפלא הזה בגאיה, שנקרא 'עמק המוניומנט', יפה להביט בו, שלווה להיות בו. מקום שכאשר הרוח פוסקת [קריון מצחקק בהנאה..] במהלך היום או הלילה, לפעמים לא שומעים כלום, שקט שהוא כה משכנע, שזה מושך אתכם אל מלכותה של האדמה. זו אדמה יקרה, זו אדמה מקודשת, זה חלק מאדמת הנאבאחו, זו אומת הנאבאחו, ומקום שאנחנו הולכים אליו לעתים קרובות למדי. העברתי את התקשור הזה במקום הבתולי הזה, וברצוני לשתף זאת איתכם, ולסקור זאת איתכם.

למרות שהתקשור הזה זמין כעת לכולם, במקום שבו זה בחינם לכולם, ברשתות החברתיות, באתר, ביוטיוב, יתכן אפילו במקומות אחרים בסופו של דבר, ברצוני שתשמעו את מה שאמרתי, וברצוני שתהרהרו על העידן שבו אתם נמצאים, ועל השינוי שמתחיל.

ישנה אהבה נוספת, ישנה פיסה גדולה חסרה, שמעטים כל כך באמת מצאו. אני יודע מי מקשיב, יקרים, יתכן ואני מתפרץ לדלת פתוחה, יתכן ואני מספר לכם משהו שאתם כבר יודעים, אולם אינכם היחידים שימצאו את התקשור הזה, זה גם יהיה באופן נרחב עבור אלה שישמעו זאת בחינם – הפיסה החסרה.

 

אם תתבוננו על מכלול העקרונות וההשקפות של הפלנטה אלה במערכות הרוחניות של הפלנטה – ישנה פיסה חסרה, והחתיכה החסרה הזו כל כך ברורה, ועם זאת בזמנים המודרניים שלכם, איכשהו השלכתם אותה הצידה. דיברתי אז על החוויות ששותפי (לי קרול, ת.ג.) חווה בסיורים, ואחת הגדולות שבהן שנשארה בדעתו היא כאשר השמאן הושיט יד, הרים חופן אדמה, אחז וקרב אותה לשפתיו וחייך. וכאשר שותפי שאל אותו מדוע הוא עשה זאת, הוא השיב שהוא היה בקשר עם כל אבותיו, מכיוון שהם בעפר האדמה, כולם. זכרתי אפילו בכתבי הקודש שלי שלמדתי כילד, 'מעפר לעפר'. שותפי הבין עד כמה זה היה באמת עמוק, הרעיון שהאבות הקדמונים נמצאים בפלנטה, אינו מה שסיפרו לכם, ועם זאת זה כך. באופן רב מימדי, אנרגית הנשמה שיש לכם מגיעה למקומות כה רבים כאשר אינכם כאן. החוכמה, הרשת הקריסטלית, כל הדברים שדיברנו עליהם שהם חלק מכדור הארץ והפלנטה הזו, בנויים על מנת לשפר אתכם. הפלנטה הזו יודעת מי אתם, היא באמת יודעת, זו ידיעה חיה וחשה, ורוב מכלול ההשקפות והעקרונות של כדור הארץ הזה, כרגע, של הפלנטה הזאת, של כל התרבויות והחברות שלכם, כמעט כל מי שיש להם את מכלול העקרונות וההשקפות, לא הזכירו זאת מעולם. אפילו לא פעם אחת.

מה אם יקרים, היתה אהבה גדולה שנוטפת מהאדמה, ממקורות כה רבים? הבורא והיוצר של כל הדברים עשה את הפלנטה הזו במיוחד עבורכם, עיצב אותה כך שהיא מתקיימת בעצמה, עם מים עבורכם, כך שהיא נוטה על ציריה עבור עונות השנה שלכם. מנוע של חום וקור עבורכם, כל זה במתכוון, לא כמו פלנטות אחרות – אפילו במערכת השמש שלכם – מתוכנן עבורכם.

 

אם תחשבו על כך, זו לא היתה תאונה, זה היה תכנון, על מנת שכאשר תגיעו, לא רק שזה יהיה מוכן, אלא גם תהיה האנרגיה של הפלנטה הזו שתחושו בה. ומהי האנרגיה הזו? לכו תשאלו מחבק עצים האם לאדמה יש מסר, ומחבק העצים הזה יחזור אליכם ויאמר שבכל פעם שהוא מחבק את האדמה, ישנו אושר, הוא מחייך, הוא המום מהאנרגיה שיש לה עבורו. מה אם פספסנו זאת – אנחנו במובן של כל אלה על הפלנטה הזו שרוצים להיות רוחניים ומחוברים, וישנה ההרגשה הזו שכאשר אתם עוזבים ועוברים מהמקום הזה, הנשמות עולות גבוה למעלה בשמיים למקום אחר, שאינו ניתן להשגה. מה אם במקום זאת, זה יעבור לכל מקום? מה אם כל אבותיכם – החכמים ולא החכמים – אולם כולם, כאשר הם עוזבים ועוברים, לוקחים את הדעת הזו של האל והופכים לישויות הנשמה המקוריות שלהם, וזה מה שישנו גם בפלנטה.

האם אי פעם חשבתם על מה שסיפרתי לכם בשבוע שעבר, 'מערת הבריאה' שתיארנו לכם לעתים קרובות כל כך, נמצאת בתוך הפלנטה. האין זה מוזר שהרשומות האקאשיות שלכם יהיו באדמה – מדוע זה אינו נמצא במקום כלשהו בשמיים, כפי שאתם עשויים לומר. זו מטאפורה של לא להיות כאן, זו מטאפורה אולי להיות בגן עדן או בכל מקום אחר שאתם עשויים לחשוב – אולם זה אינו כך. זה כאן.

ישנם שלושה מקומות שתיארנו, המכילים את הרשומות האקאשיות שלכם, ושניים מהם נמצאים בפלנטה ואחד מהם אינו נמצא כאן. זה אמור לספר לכם הרבה על מה שיש בפלנטה. כל מה שהיה אי פעם, והתודעות שהיו אי פעם, עדיין נמצא בפלנטה הזו. תיארתי את 'הרשת הקריסטלית' פעמים כה רבות בתקשורים קודמים. זו רשת שנועדה להרגיש רגש אנושי, זה בעצם תוכנן עבורכם כדי שיהיו מקומות שבהם תוכלו ללכת ולהרגיש חוויות עבר שהיו נפלאות, שיתכן ותוכלו לדעת מהפלנטה אהבה שחשבתם שקיבלתם רק מהשמיים – זו מטפורה לאהבת האל. זה נמצא בכל מקום, יש כל כך הרבה ממנה. האם שמעתם את הביטוי 'כפי שלמעלה כך למטה'? המשמעות היא שזה מגיע משני הצדדים, שאהבת 'הרוח', זה שאתם מכנים אל, המקור הנצחי הזה, היופי הזה, גם זמינה וזורמת מהפלנטה שלכם.

 

ישנם רבים כל כך שמתקשים עם זה, שהם היו אומרים לי, קריון יקר, אנחנו יודעים שאמרת זאת בעבר, אולם אף פעם לא ממש הצלחנו להרגיש זאת. תנו לי לשאול אתכם – כיצד אתם מנסים להרגיש זאת? יש דרך מצוינת, זו דרך פשוטה, אני אומר לכם בין אם זה לילה או יום – חלצו את נעליכם. אם אתם גרים במקום שאין בו יער או גאיה, לכו למקום שבו כן יש. כמעט לכולכם יש כמה מקומות שהם פארקים או מה שלא יהיה, חלצו את הנעליים, הורידו את הגרביים, הכניסו את הרגליים שלכם לאדמה, לדשא, זה אינו משנה, ותתחברו באופן מודע לאדמה. בזמן המסוים הזה ישנה כוונה, ישנו קרקוע, ואז הקשיבו – לא למילים, הקשיבו לאהבה.

כיצד אתם מקשיבים לאהבה? יקרים, אל תסבכו זאת, אל תסבכו זאת, אם אהבה נמצאת באוויר היא משפיעה עליכם, אתם שומעים זאת, אתם מרגישים זאת, אתם מריחים זאת, אתם טועמים זאת. הרגע נתתי לך חווית גוף מלאה עבור אהבת האדמה. זה יחבק אתכם, והדבר שזה עשוי לומר לכם הוא 'סוף סוף מצאתם אותי' [ קריון מצחקק בהנאה..]

יש כל כך הרבה עבורכם, עבור כולכם, שיתכן ולא ניצלתם בתחום האהבה. זה מגיע מכל כך הרבה מקורות, כולל ממש לידכם, המדריכים עם הצלם שבו נוצרתם, ועכשיו אפילו האדמה. אתם מוקפים בזה, אין תירוץ. הקשיבו, באמת, אין כל תירוץ להיות קורבן כאשר יש כל כך הרבה שמנסה לחדור אליכם. מדוע שלא תקחו את ידי? האם שמעתם זאת לפני כן? כאשר אתם חודרים לתוך נשמתכם, קחו את ידי והרגישו את האהבה שמסביבכם נשפכת לתוככם, שתבטל לגמרי ולחלוטין את כל מה שאינו שייך לאור.

 

אני קריון המאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר