ימי רביעי של ריפוי 2 – אמצעי מעבר התפילה – ספטמבר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

תמיד יהיו אלה שיאמרו שזהו מסר מצידו השני של המעטה, ובמקומות האלה בצידו השני של המעטה כמובן שיש להם את המציאות שלהם, וזו אינה המציאות האנושית, כך שאין להם כל מושג על מה שיתכן ומתרחש על הפלנטה.

יקרים, זהו רעיון מאוד ישן ולינארי, אתם יכולים ללכת בעקבות זה עד לקדמונים שהביטו באל כמשהו שנפרד מבני האדם, ובני האדם נחותים עם מציאותם שלהם, ולאלים אין כל מושג.

 

זה לא היה יכול להיות רחוק יותר ממה שקורה למעשה. הרשו לי לשאול אתכם:

אם היה לכם תרחיש בו הייתם יולדים את ילדיכם ובאופן כלשהו הם היו יוצאים למסע, ואינכם באמת פוגשים בהם, מישהו אחר מגדל אותם והם נמצאים שם, אולם אתם יכולים לראות אותם בברור, אתם יכולים לראות כל תנועה, ואתם אוהבים אותם מעבר לכל מידה ושיעור – כיצד הייתם מרגישים לגבי זה? והתשובה היא, שאתם תהיו בקו הצד, תריעו איתם ותבכו איתם, ויתכן ותנסו להגיע אליהם מבעד למעטה ולומר להם "הביטו, אנחנו כאן, אנחנו כאן, איננו נפרדים מכם, אנחנו כאן".

כך הם פני הדברים.

המקור הבורא היוצר הוא באמת 'הבית' שלכם. זוהי מטפורה כיצד הרוח, האל, כיצד זה פועל. וזה עובד באמצעות נשמתכם.

וכבר אמרנו זאת לפני כן, ובמיוחד במפגשי הריפוי האלה של ימי רביעי, מכיוון שהחיבור עם נשמתכם הוא הצעד הבא בדרך לריפוי מהמם, שלווה, חיים ארוכים יותר, ובעקבות זה ומה שאמרתי, יהיו אלה שישאלו מה קרה לתפילה?

 

סיפרנו לכם – במיוחד בשידור הבכורה – על ימי הריפוי האלה של ימי רביעי, סיפרנו לכם שיהיו שכבות של הבצל על בני האדם, מטפורה שקיימות שכבות ושכבות של אמונות, רעיונות, ודברים שלימדו אתכם וסיפרו לכם, וחוויתם – שהם משתנים כעת, והם משתנים, בעקבות ההתפתחות של התודעה.

אתם מתחילים לקבל התגלויות שהן מעבר ומעל למה שסיפרו לכם.

ישנם כאלה שיאמרו שזה פשוט אינו מדויק, ושהם עומדים לדבוק בכל דבר רוחני שסיפרו לנו, ושאני קריון מעלים כעת את התפילה..

 

תנו לי לספר לכם את האמת, שתמיד היתה האמת. התפילה הזו שיש לכם כעת היא כה פשוטה לעומת מה שהיא יכולה להיות. כרגע זהו רעיון לינארי בו אתם מדברים לרוח, אתם מקווים שהרוח מקשיבה, אתם יודעים שזה פועל, התפילה עובדת ותמיד עבדה! וישנה תפילה ברחבי כל הפלנטה.

וכאשר אתם נכנסים לתוך מעגל הריפוי הזה, לפתע זוהי תפילה שהיא כל כך הרבה יותר חזקה – אולם לא רק חזקה יותר, אלא שלפתע אתם יושבים במעגל, עם הרוח. ובמקום תפילה בה אתם מתחילים להתחנן למקור שאתם רק מאמינים שנמצא שם, לפתע אתם נמצאים בעיקר ובמהות של זה, מכיוון שהנשמה היא חלק מן הבורא היוצר. האם אתם מבינים זאת?

אינכם נפרדים מן האל, לא יותר מאשר אתם נפרדים מילדיכם. אתם מבינים שהם נושאים חלק מהחותם שלכם בכל אשר ילכו. אתם עשויים לומר שהם נוצרו בצלמכם. וזה אותו הדבר עם הבורא היוצר. נשמתכם היא חלק מאותו בורא יוצר, והיא חלק מכם ומבני האדם!

 

מה אנחנו אומרים כאן – כאשר נגיע ל'מעגל ה 12' יקרים, אנחנו מזמינים אתכם להתפלל, בכל דרך שתבחרו, ואתם תגלו שהתפילה הזו אינה כמו שהיא היתה… לפתע אתם נמצאים באמצע של האנרגיה שאנחנו מדברים אודותיה. נשמתכם יפהפיה.

אנחנו מספרים לכם שקיימת התפתחות של אנרגיה שהיא רוחנית על הפלנטה, והיא אינה רק עבור אלה המאמינים באופן מסוים – זה עבור כולם! יהיו ההתגלויות האלו של בגרות עבור כל אחד, במיוחד לנשמות העתיקות, אלה שהיו כאן פעם אחר פעם – יהיו ההתגלויות האלו, ברות השגה, מאמינים בכל דבר שתרצו, אם תבחרו, לגבי מי שיכול ומי שאינו יכול לקבל – וזה כה לינארי, זה מה שבני אדם עושים, הם מניחים את האל בקופסאות, ואומרים שאפשר לקבל את 'זה' ואי אפשר לקבל את 'זה', אתם עושים זאת שגוי, אתם עושים זאת נכון – אני אומר לכם, כאשר תגיעו למקום ההוא, כאשר תכנסו לתוך אנרגית הנשמה – כולכם שווים! כל אחד מכם. אין כל מערכת עקרונות הטוענת שאינכם יכולים לעשות זאת, מכיוון שנשמתכם היא שלכם.

 

כאשר אתם 'נכנסים לתוך ארון הבגדים', איש לא יקח את נשמתכם מכם. אפילו במותכם לא לוקחים את נשמתכם מכם.

אתם נכנסים לארון ההוא, מעמידים פנים שאתם לבדכם, אלא שאינכם לבד. יש לכם את 'מעגל ה 12', יש לכם את כל מה שיש לכם, הרשומות האקאשיות שלכם, ישנם האהובים מצדו השני של המעטה המכירים אתכם ואומרים שהם רואים אתכם שם בארון … [צחוק של קריון…]

 

כבר אמרנו זאת במשך שנים – אינכם יודעים את אשר אינכם יודעים..

ישנם עדיין אלה שאומרים שאנחנו משנים את הדברים יותר מדי שהם שלמדו. ההזמנה היא לאפשר לבצל להתקלף ממה שלימדו אתכם וממה שאתם חושבים שאתם יודעים, האנרגיות שחוויתם – למשהו יתכן שגדול ורחב יותר, יפה יותר, טהור יותר.

האהבה מתרחבת, התפילה מתחזקת, כל הדברים שאתם אוהבים אודות האל, כל הדברים שהתרגלתם אליהם עכשיו בעולם הלינארי הזה, הם אודות השינוי ולהפוך להיות חזקים יותר, טובים יותר, טהורים יותר, אוהבים יותר, חומלים יותר, כל זה בעקבות כל מה שעברתם, השינוי הזה, התזוזה הזו שהתרחשו בשנת 2012. הפלנטה מתחילה להתפתח ולהפוך בוגרת יותר, והראשונים שיקבלו זאת הם אלה בעלי תודעה מסוג זה שצופים בתכנית כזו וקוראים את הדברים האלה – הנשמות העתיקות.

הביטו מי נרשם ועושה מנוי לתכנית המסוימת הזו.

כמובן שיהיו אלה שמתעניינים בכך, ואלה שמתעניינים מתחילים להרגיש גרירה, משיכה, והם אומרים שהם רוצים מקום שיוכלו ללכת אליו מדי שבוע, ופשוט לשבת, להרגיש בטוחים, ולהיות אהובים.

זוהי המהות והעיקר של מה שבראנו, שביקשתי משותפי (לי קרון, ת.ג.) לעשות – התקשורים, המעגל. יהיה דמיון במתכוון בכל יום רביעי, כאשר נזמין אתכם לבוא ולשבת לזמן מה. ובתוך זה, ישנו מגן שמורם, באמת, אתם יכולים להרגיש זאת.

יתכן שאם תכבו את כל הדברים שעשויים להפריע לכם, הטלפונים, כל הדברים שעשויים לצלצל ולצלצל [צחוק של קריון…] ולהסב את תשומת לבכם – וישנו מגן שמתחיל להיות מורם עם כוונה האומרת שברצונכם שזה יהיה מקום בטוח, ברצונכם ללכת למקום רב מימדי למשך זמן מה, לשבת ולהיות אהובים. ברצונכם לשבת עם מה שאתם יודעים שנמצא בתוך נשמתכם – המקור הבורא היוצר של היקום.

 

אומר זאת פעם נוספת, שמה שאתם חושבים שמשתנה באופן בלתי הולם, הוא פשוט הבצל שמתקלף. קיבלתם את הגרסה הראשונה, את סיפור הילדים. וטוב כפי שהוא היה, יקרים, אתם מסיימים ומקבלים כעת תעודת בוגר לעבר תחום הרבה יותר נרחב של ידע, אהבה, אדיבות, הערכה, לגבי מה שבאמת עשוי להיות בתוככם, שהוא מוליך אמיתי וחזק של תפילה שלא היתה לכם מעולם לפני כן.

 

ימי רביעי אלה נועדו עבורכם. והם ימשיכו בדמיון שלהם, על מנת לאפשר לכם לשבת באותו המקום בכל פעם, ולפגוש משהו חדש, יתכן ישויות, אנרגיות.. מכיוון שכאשר הבצל שלכם מתחיל להתקלף, בכל פעם שתופיעו שם, יהיו התגלויות חדשות, דברים חדשים ללמוד אותם, רגעי ה 'א-הה' של חייכם.

 

לכן אנחנו נמצאים כאן, זהו התקשור של היום, זה תמיד אודותיכם, אודות השיפור שיש לכם למען החיבור עם הבורא היוצר, בדרך שאפילו מעולם לא חשבתם שביכולתכם לעשות זאת.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

ימי רביעי של ריפוי 3 – מעל לעננים – ספטמבר 2020

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אומר פעם נוספת שהרוח אינה נמצאת בריק, או בחשכה. אהבת האל נמצאת בכל מקום, אהבת הרוח, של המקור הבורא היוצר תמיד נמצאת אתכם. זהו נושא שחזרנו וחזרנו עליו במשך 31 שנים, ועדיין לפעמים הוא אינו מובן, מוערך או ידוע, זה כמו שהאל עומד על חומה או מצדה השני של החומה או משהו שעליכם להגיע אליו או לעבור דרכו, על מנת שיקשיבו לכם. זה אינו כך.

 

זוהי פגישת ריפוי. ועוד מעט אעביר לכם שוב את המדיטציה, שתיקח אתכם מעבר לגשר, כפי שאנחנו תמיד עושים. זה 'אותו דבר' שאתם יכולים לסמוך עליו, זו עקביות של אנרגיה, בה תוכלו לשבת על כסא ולהרגיש את אהבתם של אלה מסביבכם. אולם עכשיו, בתקשור המסוים הזה, ברצוני לעשות משהו דומה.

 

ברגע זה על הפלנטה, ישנם רבים הסובלים סבל כה רב, וזהו סבל מסוג אחר. תמיד קיים סבל במקום כלשהו על הפלנטה, אולם כעת זה שונה. מכיוון שאתם נמצאים באמת באמצע שנת 2020 של הנגיף. ובתוך זה, החברה שובשה. הנורמליות שהיתה לכם נעלמה עכשיו.

היא תחזור יקרים, היא תחזור באופן שונה, יקרים, ואנחנו דנו בכך. איני נמצא כאן על מנת לערוך שוב סקירה לסיבות לנגיף. ברצוני לדבר אודות אלה הסובלים בעקבות הנגיף, ואיני מדבר על כך מבחינה רפואית כלל.

ברצוני לדבר אודות אלה המוטרדים, שאינם יכולים לישון בלילה, שדברים קרו בחייהם בגלל זה, או שדברים קרו בחייהם שנראו באופן מקרי לכך, וזה עדיין מונח עליהם באופן כבד, ורבים עוזבים את הפלנטה כעת. רבים עוזבים את הפלנטה כעת ללא כל קשר לנגיף. ההיסטוריה תראה שיחס התמותה בנפרד לנגיף, הוא מעט גבוה מהרגיל.

אמרתי זאת בעבר, שכאשר גופכם שרוי בפחד, חרדה, מתח, יקרים, זה עשוי להישמע מעט דרמתי, אולם הוא מתחיל להיכבות. כיבוי איטי. אתם מתחילים למות ברגע שאתם מתחילים לפחד באופן קבוע וחייכם לא יהיו ארוכים כל כך. עד כדי כך זה חשוב לצאת מן הפחד!

 

דיברנו עד כמה זה מאכזב שאלה המובילים אתכם, כלומר העיתונות המיידעת שיש לכם, מובילה אתכם למידע שלעיתים קרובות גורם לכם לפחד. כך שאתם מוקפים לא רק במצב מדאיג, וחרדה מלאה, אולם לעשות זאת גרוע יותר, אלה שאתם פונים אליהם לתמיכה או אולי למידע, יתכן שבעיתונות שלכם, או אלה שאתם בוטחים בהם, לא יהיו להם חדשות טובות עבורכם. השילוב של זה אינו בריא, בלשון המעטה. ורבים כל כך נמצאים כרגע במצב הזה. וברצוני לשוחח אתכם על כך, עבורכם, וברצוני שתבואו אתי, בואו התקרבו מעט יותר. ברצוני לספר לכם משהו.

 

נתחיל עם סיפור.

שותפי (לי קרול, ת.ג.) עלה על מטוס ושאל את הטייס המסחרי, מה גורם לו להמשיך, הרי ישנם ימים רעים וישנם ימים טובים, וכל זה, והוא ראה שלוח הזמנים שלו הראה שהוא טס כל הזמן, ותהה מה באמת גורם לו להמשיך ולטוס?

הטייס חייך וענה, שרבים מהטייסים למדו לפני זמן רב, שאין זה משנה איזה יום עובר עליהם, מכיוון שכאשר הם עולים מעל העננים, השמש תמיד זורחת. זה נכון. אם אי פעם המראתם מנמל תעופה בטיסה מסחרית, וישנה סערה ועננים כהים, הרי כאשר אתם עולים מעל העננים, זהו יום יפה. מה שהטייס באמת ניסה לומר הוא, שזה תמיד יום יפה מכיוון שהוא עומד לטוס מעל העננים.

 

ברצוני להשתמש במטפורה הזו על מנת שתתפשו משהו, אין זה משנה מה אתם מרגישים ברגע זה, האהבה, חמלה, דאגה ואיכפתיות תמיד נמצאות שם. הן אינן נעלמות מכיוון שיש לכם יום רע. זה תמיד נמצא שם.

אתם נוטים לבנות חומה בדכאון שלכם, זה מאוד רגיל. חומת הדכאון, החרדה והפחד מתחילה לחסום אתכם מכל הדברים הטובים, מרחיקה את הרגשת השלווה שלכם, את הצחוק, מתחילה לשנות את האישיות הטובה לאחת שאינה כזו. מתחילה לשנות את מי שאתם – ואתם יודעים זאת.

מעניין מה שדיכאון עושה – אתם יורדים במשקל או שאתם עולים במשקל, אולם אינכם נשארים באותו המשקל. ואתם יודעים שמשהו שונה. ואתם יודעים מה זה.

 

הבה ונלך למקום כלשהו, אתם ואני. רק לרגע. אתם עומדים לשמוע את 'מעגל ה 12' כמו שתמיד שמעתם, אולם ברצוני להעניק לכם משהו דומה, בעודכם יושבים שם.

האם אתם נותנים רשות לחרדה הזו, לפחד, לחוסר השלווה – להשתנות? האם אתם נותנים רשות, או שאינכם נותנים?

אתם תשימו לב שבכל תקשור – בין אם זו חציית הגשר, או רק מדיטציה, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא, אנחנו שואלים אתכם, האם זה בסדר … וזה מכיוון שנדרשת בחירה חופשית. עברו הימים, יקרים, בו פשוט תשבו בכסא, ומלאכי השלום יבקרו אתכם. יהיה עליכם לומר שאתם נותנים רשות. לא יהיה מישהו אחר שיעשה זאת עבורכם, יקרים, אתם תעשו זאת בעצמכם, אולם לא במאמץ גדול, לא בטיפוס מדרגות, רק רשות …

האם אתם נותנים רשות להשתנות, ממש עכשיו, למצוא מעט שמחה שלא מצאתם לפני כן? ואם אתם נותנים רשות, אפשרו לי לקחת אתכם לשם, למקום בו תוכלו לשבת.

קחו נשימה.

ברצוני שתדעו שזרועותיה של הרוח יפתחו את ענני האבדון כרגע, מכיוון שנתתם רשות. גם סיפרתם למבנה התאי שלכם שהוא אינו חייב ללכת לחוסר נוחות, אינו חייב ללכת למקום שאינו בריא, והוא יתחיל לשתף אתכם פעולה ברגע שתתנו רשות מכיוון שאתם יושבים כעת במקום בו לא ישבתם לפני כן.

 

ברצוני שתדמו, אם תבחרו, את כל הישויות שאתם יכולים אפילו לדמיין שתכבדו אותם, כל אותם מאסטרים וכל אותם מלאכים, שהגיעו דרך הקדרות והעלטה מכיוון שאתם רואים שיש יום שטוף שמש מן העבר השני, כלומר שיש שמחה וחמלה ואהבה וכל אותם דברים שרציתם אותם, והם מגיעים דרך העננים האלה, ואתם המטרה כיום. האם תוכלו להרגיש בכך? האם תוכלו להבין לאיזה כיוון אני מוביל, והם מתקדמים לעבר הכסא שלכם, ממש עכשיו, מכיוון שאמרתם 'כן'.

"רוח יקרה, איני קורבן/קורבנית יותר על הפלנטה הזו. איני קורבן/קורבנית יותר של העולם הזה. הדברים אינם קורים לי"

 

ברמה מסוימת נתתם רשות, מכיוון שסגרתם את החור הזה בעננים עבור דברים אקראיים שיתרחשו, במקום שיהיו מוגנים עם הרעיון היפה הזה שקיימת בתוככם תודעה שנראית למעשה על ידי האל.

הם כאן עכשיו, ליד הכסא, הם במקום בו אתם נמצאים, וברצוני שתרגישו כעת את זרועותיהם מסביבכם. ואם תוכלו לשמוע אותם אומרים בכלל משהו, הם שואלים מדוע חיכיתם זמן כה רב, ומבקשים שתאפשרו להם להרים אתכם, תאפשרו להם לקחת אתכם לרגע מעל העננים האלה, תאפשרו להם להראות לכם, תאפשרו להם להראות לכם שהשמש תמיד זורחת, תאפשרו להם להראות לכם שקיימת כאן שמחה, שהם דואגים לכם, הם יודעים את שמותיכם, ושהם אוהבים אתכם.

ולו הם יכלו להעביר לכם מסר, הם היו אומרים שאל תתנו לעננים לסגור ולכסות אתכם, אל תתנו לזה לקרות..

 

לאחר שהתקשור יסתיים ברצוני שתרגישו ותבינו שתפישת החיים שבחרתם אינה זו שאתם אמורים בהכרח להיות בה. אתם אמורים להיות בשמחה, בבגרות, ואין זה משנה מה קרה, גם אם איבדתם אהובים, גם אם הם היו בני ימים ספורים, אתם יכולים להתאבל ועדיין להיות שמחים שאתם מצידם השני של העננים. ומהעמדה הזו אתם אפילו תבינו ותשמעו את אלה שאהבתם ואיבדתם אותם מצטרפים אליכם לפתע ואומרים שכן, גם הם נמצאים מצידם השני של העננים.

ישנו כה הרבה שתודעתכם יכולה לעשות על מנת לצאת מהעמדה הלא בריאה הזו, אל תתפלאו אם דברים יתחילו להיות טובים יותר בחייכם, מכיוון שרק נתתם להם רשות להיות טובים יותר. זהו ריפוי אחד- על-אחד, יקרים, שהוא ביטוי ללימוד הבסיסי כיצד לרפא את עצמכם. והראשון הוא להרגיש את אהבת הבורא היוצר היא עדיין שם, היא לא נעלמה.

 

הרעיון שהאל אינו מכיר אתכם, שלא ראה אתכם, שזנח אתכם, הוא משהו שהמצאתם אותו. כן. או משהו שסיפרו לכם. תמיד זה יום שטוף שמש. אהבת האל תמיד נמצאת שם אם תאפשרו אותה.

 

אנחנו נשוב עוד מעט ונתחיל את 'מעגל ה 12'.

יקרים, האל יודע את שמכם וזה אמור לספר לכם הכל.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר