ימי רביעי של ריפוי – תכונות של שינוי 1 – אוגוסט 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני מגיע אליכם באהבה. אין כאן כל הוראות או הנחיות לגבי דברים שעליכם לעשות או חייבים לעשות. ישנה הזמנה להירגע, לשקול ולקחת בחשבון שעשוי להיות משהו גדול יותר מאשר מה שסיפרו לכם אי פעם. תשמעו אותי אומר זאת – ואני עושה זאת לעיתים קרובות – לספקנים ולאלה 'המגלגלים' את עיניהם לנוכח דברים מהסוג הזה. אני אומר שזה בסדר לתהות לגבי זה, אולם האם האינטלקט שלכם מספר לכם שאתם יודעים אודות כל מה שקיים? האם זה אפשרי שאתם ספקניים רק מכיוון שהדברים הם מחוץ לבועה של מה שאתם מאמינים בו? האם זה אפשרי שעשוי להיות עוד משהו?

אם תכירו באפשרות הזו, הרי שאתם נמצאים במקום הנכון. והדבר הנוסף הזה אינו מבטל את הדברים שאתם יודעים – זה מעצים אותם. אם אתם אלה הנמשכים לנדיבות, אדיבות, ואתם אוהבים להירגע בזרועותיו של מה שאתם מכנים הבורא היוצר, הרוח, וחלק מכנים זאת, האל. אם אתם אלה שיתכן ואוהבים למדוט ורק להירגע ולחייך, ולדעת שמשהו רחב הרבה יותר מבצע את עבודתו על הפלנטה הזו. אם אתם מאלה שיתכן ואתם מרגישים חלק מכל זה – הרי שאתם נמצאים במקום הנכון.

המקום הזה הוא היכן שאנחנו נפגשים יחד ודנים על כמה מהדברים שמתרחשים על כדור הארץ הדגול הזה, ואחד מן הדברים האלה הוא, שינוי.

 

במהלך החודשים האחרונים, מסרתי לכם תקשורים עם נושא משותף, במהלך כמה שבועות. בדרך כלל, בכל חודש ישנם 4 תקשורים אודות נושא מסוים. לא תמיד אנהג כך. אולם החודש הזה הוא אחד כזה. עבור אלה שהתחברו לפרק היום, והם אינם מנויים של השידור המסוים הזה. כל ארבעת התקשורים האלה הם בחינם ויהיו זמינים בחינם במועד מסוים, כך שתוכלו לשמוע את הדברים האלה, בכל מקרה.

 

ישנן ארבע תכונות ומאפיינים של שינוי שברצוני להראות ולדבר עליהם. ישנן יותר מארבע, אולם הארבע שבחרתי הן אלה שהן הכי שייכות וקשורות רלוונטיות לזמנים אלה. וחלק לא שמעו את אלו שברצוני להציגן. חלק מפתיעות, מבהילות, חלק שרויות במחלוקת, אולם הבה נתחיל בזו בשאלה, האם מתרחש שינוי ממשי? האם זה אפשרי – אני שואל אתכם – בין אם האם יתכן שכל הרעיון הזה של אנרגיה חדשה על פני כדור הארץ, סוּפַּר כבר על ידי הנביאים, על ידי הקדמונים, על ידי הילידים, וזה קרה בזמן שזה היה אמור להתרחש – או, האם זה משהו שרק אלה בעידן החדש החליטו להעניק לכם?

ישנה כמות עצומה של הוכחה, יקרים, מאלה שחיו זמן רב מאוד, מהקדמונים, מהכתובים, מאלה שיצגו את הקדמונים והכתובים שלהם. ישנה כמות עצומה של מידע הטוען שאתם נמצאים בזמן מסוים מיוחד.

 

אנחנו יכולים להתחיל, יתכן, בדבר הפופולרי ביותר.

בכתובים, שכה רבים מכם גדלו עליהם בתרבות הזו, התרבות ששותפי (לי קרול, ת.ג.) חי בה, ארה"ב. בתרבות המסוימת הזו, כבר כמעט מלידה, אם הלכתם מעודכם לכנסיה, שמעתם זאת. רובכם ידעו שמשהו עומד להתרחש בשנת 2000 או בסמוך לה, או לפחות בשינוי המילניום הזה (של אלף השנים האלה, ת.ג.) – משהו יקרה!

כאשר שותפי גדל, סיפרו לו שזה יהיה משהו טוב, אולם רע… החלק הטוב יהיה שזו תהיה אנרגיה חדשה לגמרי, מלאה בקסם ותהילה. והחדשות הרעות היו שתצטרכו לעשות כמה דברים כדי שתוכלו לשרוד. וזה הפך למכלול העקרונות וההשקפות שהוא למד, מכלול של עונש ופחד על מנת שתהיו נכונים והולמים ושלא ישאירו אתכם מאחור. זה דבר פופולרי מאוד, עם זאת התבוננו במטפורות של זה – שינוי היה עתיד להגיע, והשינוי המסוים הזה היה מאוד ברור: משהו עתיד להתרחש בסוף האֶלֶף/מילניום או בשנים שלאחריו.

 

הנה מה שברצוני להראות לכם, שהמידע המסוים הזה אינו עומד בפני עצמו במצגת שלו, אולם הוא מועצם מאוד ובפרוט רב יותר, באמצעות אלה שהעניקו לכם את המחזורים. הנה מה שברצוני להראות ולספר בתקשור המסוים הזה, שיתכן ואינכם מודעים לו.

אתם יושבים כאן בזמנים המודרניים האלה עם כל הטכנולוגיה שלכם, ואחד הדברים שאתם עשויים להבין או שלא להבין הוא שהטכנולוגיה הזו נמצאת ומלווה אתכם רק במשך כמה עשורים בשנים. היכולת לראות את מזג האויר כפי שאתם רואים זאת, לחזות אותו, להכיר ולדעת אותו – קיימת רק במשך זמן מועט. כך שאם היו מחזורים, אפילו יתכן של מזג האויר, שהיו מחזורים בני 200 או 300 שנים, לא הייתם מודעים להם אלא אם כן התבוננתם ברישומים של אלה שתיעדו אותם, שנשמרו יתכן בידיהם של הילידים לפני 200 או 300 שנים. ואם אכן התבוננתם בהם הייתם רואים משהו מפתיע.

 

הבה נלך לאחת מהקבוצות האלו, יתכן שהיא הפופולרית ביותר – ונביט במאיה. הרישומים שלהם היו רישומים של הכוכבים. והיו להם נוסחאות והם היו טובים מאוד במתמטיקה ובמעקב אחר מחזורים. ומה שהם ראו שעתיד להגיע היה מעבר לרוב אלה שהתבוננו בכוכבים. הם ראו משהו שהיה באמת מדהים – ההתנודדות של כדור הארץ. אלה שבהו בכוכבים, תיעדו ורשמו אותם במצפי הכוכבים שלהם, זכו לראות, לרשום, לתעד ולעקוב אחר התנועות של הכוכבים שהצביעו שלפלנטה הזו יש התנודדות של 26,000 שנים. והם רשמו זאת. והם אמרו שתחילתה ועצירתה של ההתנודדות הזו – במילים אחרות, נקודות המשען האלו שמהן זה נמדד – 'אתם עומדים לחוות אחת כזו', הם אמרו, 'זה יגיע בקרוב', הם אמרו, והם התייחסו לשנת 2012, שייצגה את תחילתו של מחזור חדש בן 26,000 שנה.

כעת אתם יודעים מהי שנת 2012, אם לא דיברתי על כך בעבר. בנוסף הם גם אמרו שאלה יהיו זמנים אחרים. זה יהיה כה שונה עד שיהיה עליהם ליצור לוח שנה חדש. לוח השנה שהיה להם היה טוב רק עבור 5,000 שנים והוא עמד להיעצר – למעשה הוא עצר לאחר 5,200 שנים. והיה עליהם להכין לוח אחר, כסימן ברור שהמצב עומד להיות קשה ולא נעים אם תבחרו להשתמש בביטוי הזה – מכיוון שזה ייצג זמנים לאחר ההתנודדות, בהם ההתנודדות תתחיל שוב, ובזמנים האלה, הם אמרו בנבואות שלהם, יתרחש שינוי בתודעה האנושית!

זה הגיע מהמאיה, זה הגיע מאבות אבותיהם של קבוצת הילידים הזו – האם ידעתם זאת?

אפילו בתנ"ך הקדוש שתפנו אליו היתה מטפורה לגבי הדבר הזה ממש, שמשהו עומד להתרחש באֶלֶף/ מילניום החדש.

 

שותפי נסע ברחבי העולם, ביקר וטייל במקומות רבים. אחד הדברים שהוא עושה הוא לשאול את הילידים מה היא הנבואה שלהם, מה הם רואים לגבי מה שעומד לקרות. פעם אחר פעם הוא ישב לרגליהם של שמאנים שדיברו על המחזורים. הם מדברים על מה שמתרחש כעת שמעולם לא התרחש קודם לפני כן. בין אם זה נמצא בחצי הדרומי של כדור הארץ או בחצי הצפוני של כדור הארץ – הסיפורים כל כך דומים זה לזה. והנה הסיפור:

אם תצליחו לעבור הרבה מעבר לשנת 2000 מבלי להרוס את עצמכם, התודעה על הפלנטה הזו תשתנה. החשיבה תהיה שונה, התגובות יהיו שונות, דברים רבים ישתנו, לא רק הטכנולוגיה, יקרים – הנושא הוא 'תודעה'.

האם יתכן שקיים מערך של תודעה שתכנו אותו 'תודעה ישנה' שמתחיל להתפתח למשהו שהוא חשיבה חדשה? האם זה אפשרי שאפילו אלה הספקנים לגבי כל זה יתחילו לחוות חווית 'א-הה' ויאמרו שהם לא ידעו זאת, והביטו, ישנו משהו בנוסף לכל מה שסיפרו להם? הביטו – 'זה' משתנה, ישנו שינוי בתרבות שלנו. הביטו מה מתרחש, ישנו שינוי במה שמקובל ושאינו מקובל. אתם רואים זאת, אם לא ידעתם על כך – אתם רואים זאת. דברים שלא היו משתנים ב 100 או 200 שנים משתנים כעת לנגד עיניכם. זה נחזה על ידי הקדמונים. הנושא הוא 'שינוי'.

 

אחד מהשינויים העמוקים ביותר שאירעו לאחרונה, סיפורים של שינוי, מהפכות של מידע וגילויים, היה כאשר שותפי היה בעיר מאוד גבוהה – בקוסקו, פרו. היה קשה לנשום שם למישהו שנולד בגובה פני הים [קריון מצחקק בהנאה..] כך שהיה עליו לדבר לאט יותר, דבר שהוא אינו עושה באופן נורמלי. הוא ישב לרגליו של שמאן, שמאן משבט ה'קרו', אחד משמאנים הרבים והשבטים הרבים של ה'קרו'. ה'קרו' היו בפרו מעל 1000 שנים או יותר, גם הם צפו בכוכבים, גם להם היו את הנבואות שלהם, הם מדברים רק שפה משלהם, והוא הקשיב לדברי השמאן.

השמאן למד ספרדית, וזה נחשף ותורגם לו בשפתו, אנגלית, והוא ישב לרגליו של האדם הזה והקשיב לו מספר לו על דבריו של קריון בדיוק של 'אחד על אחד'. זה המינוח שאנחנו משתמשים בו לאמת הבסיסית שהעברתי לכם במשך 31 שנים. והנה מה שהוא אמר:

ישנן רמות של תודעה הזמינות לכל האנושות, והוא אמר שהמחזורים התחילו להתרחש על הפלנטה ושזו היתה תחילתו של אחד מהם. הוא רמז על חזרתה של חוכמת האבות, אפילו דרך עפר האדמה. הוא רמז על שינויים עצומים שהיו בתהליך בדרך, מכיוון שזה הזמן והמחזור שהוא למד, והוא ידע עליו, ושהסבים שלו למדו וידעו עליו. שאנחנו יושבים כרגע באחד מהמחזורים הגדולים ביותר מכולם.

 

זה הגיע מחצי הכדור הדרומי, משמאן מאסטר של ה'קרו' בפרו. זה אותו הסיפור ששמעתם במקסיקו מהמאיה. זה אותו הסיפור שאני מסרתי לכם פעמים כה רבות מאז שהתחלתי. זה אותו הסיפור כמו בכתובים שלכם. כל המטפורות נמצאות שם – אתם נמצאים בזמנים של שינוי מדהים, והצלחתם – אם שמתם לב. לא היתה מלחמת עולם שלישית כפי שחלק חזו. כל התחזיות האלו של האנרגיה הישנה – האם אתם עדיין פוחדים מהן למרות שהאנרגיה הישנה נעלמה? האם אתם עדיין מדפדפים בדפים בחיפוש אחר נבואות כך שתוכלו לפחד ממה שעומד להגיע? או שהאם אתם מודעים שנעתם למסלול חדש של מציאות? והשינוי הזה קשה לחלק מכם ונהדר עבור אחרים. התודעה של האנושות מתחילה להתפתח וזה עומד ליצור כמה נושאים ובעיות. אנחנו נדבר על כך ועל כמה מהשינויים האחרים בפגישות האחרות בהמשך.

 

אני קריון, מאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר