ימי רביעי של ריפוי 2 – ארבעת הפנים של הפחד – חלק 2 – ינואר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אנחנו תמיד מצפים לאנרגיה היפה שמגיעה עם מה שאנחנו מכנים, תקשור, וזה אינו מסתורי לשותפי (לי קרול, ת.ג.).

זה היה הדבר הראשון שהוא הרגיש, שלמעשה גרם להבדל של המציאות בין האם הוא עשה משהו נכון או שלא נכון, כאשר הוא התחיל לתקשר. לא היה לשותפי כל רקע מטאפיסי כלשהו, כך שעבור המהנדס הזה שפעל על פי צדו הימני של המוח, הרעיון של לשבת בכסא ולתקשר היה הדבר האחרון שהוא רצה לעשות.

מה ששכנע אותו היתה האהבה, ההרגשה שנלוותה לזה, שהוא הבין שיכולה להיות מוקרנת אפילו למרחק, כמו שאנחנו עושים כרגע.

 

זה באמת מקום בטוח עבורכם לשבת ולהקשיב.

ובזמנים אלה, במיוחד בחודש הקרוב, אני מעביר לכם סדרה. והסדרה היא אודות פחד. והתקשור המסויים הזה, השני אודות הפחד, יהיה מאוד אזוטרי. למעשה יתכן וזה אפילו לא יהיה הפחד שאתם יודעים שנמצא שם. ונדבר על כך בעוד רגע.

אתם עשויים לתהות האם המתקשר רואה דברים בעת שהוא מתקשר, והתשובה היא, 'לא', הוא מרגיש אנרגיה, וההרגשה של האנרגיה מקרינה, הלכה למעשה, 'מַרְאֶה אינטואיטיבי'. זהו מושג קשה. דמיינו שאתם עוצמים את עיניכם ויש לכם חזון. האם אתם רואים או שאינכם רואים? יתכן שזה בעיני רוחכם. וזה מסוג הדברים שאנחנו עושים, ונעשה מאוחר יותר ב'מעגל ה 12'. יש הרבה יותר בראיה עצמה, מאשר המַרְאֶה. כך שהתשובה לשאלה היא ששותפי רואה דברים ומרגיש דברים בעת שהוא מתקשר, שברצוננו להקרין לו. וכל הדברים שהוא רואה או מרגיש בחזון שהוא רואה בעודו מתקשר, אפילו כרגע, הוא הנדיבות של הבורא היוצר, האהבה שבין הנשמות שיתכן ואתם חושבים שאפילו אינה קיימת שם. החיבור ביניכם ובין אדם נוסף, ואדם נוסף, ואדם נוסף..

שותפי רואה שלמות שאינה מובנת מאליה לאיש מכם. השלמות של נשמות רבות המתכנסות יחד כ'אחד', למרות שהן אינן מבינות זאת, מעגל ה 12' מתחיל להיות יותר כמו משפחה. מה שהוא רואה כרגע הוא שמרביתכם, מרביתכם המאזינים כרגע וצופים בתכנית הזו כרגע, הם נשמות עתיקות.

 

חלק התקשור של 'מעגל ה 12' מופץ מאוחר יותר בחינם. כפי שביקשתי משותפי פעמים רבות – על כל התקשורים להיות בחינם וזמינים לעולם. תקשור זה אינו יוצא מן הכלל. כך שיהיו אלה שיאזינו לכך או יקראו זאת מאוחר יותר, שיתכן ויש להם – או שאין להם – אותן תכונות של אלה המאזינים לכך ברגע זה בשידור הישיר. מכיוון שאלה המאזינים ל'מעגל ה 12' נתנו כוונה להיות כאן מכיוון שהם מגלים עניין. ובהתעניינות הזו, אספר לכם שהמשמעות היא שאתם נשמות עתיקות.

 

ואם תבקשו ממני שאגדיר עבורכם את המושג 'נשמה עתיקה', הרי שזה מושג קל – הייתם כאן בעבר פעמים רבות. נשמות עתיקות הם אלה שהיו כאן שוב, ושוב, ושוב, ושוב… אנחנו מדברים על יחידות חיים קודמות, אנחנו מדברים על מחזור החיים ועל מה שאנחנו מכנים 'ביטויים', בעבר. נשמתכם מגיעה פעמים רבות, היא מתבטאת בפעולה, אתם עשויים לומר, בחלקים שונים של כדור הארץ, כך שהיא אוספת חוכמה, תפקידים רבים, גזעים רבים. אתם חווים דברים גדולים, יתכן ואתם חווים דברים מאתגרים.

אולם בסיום, כאשר אתם צופים בי כיום, נשמות עתיקות, יש בתוככם אוסף של חוכמה המבוססת על מי שהייתם, היכן שהייתם, ומשך הזמן שהייתם כאן. אתם עשויים שלא להרגיש שכל אותה חוכמה מונחת עליכם באופן קולקטיבי, אולם היא מונחת.

 

חלק מן האנרגיה של שנת 2012 היא גילוי, גילוי יותר של מי שהנכם. כבר אמרתי זאת לפני כן, אתם פותחים דלת ומגלים את מי שתמיד הייתם ולא ידעתם. אתם פותחים דלת ומגלים שאתם הרבה יותר רחבים מכפי שחשבתם, בדרך טובה מאוד. שקיימת תכונה רוחנית, לא תכונה דתית, תכונה רוחנית בכל תא. שאתם חלק מן הבריאה, אתם חלק מכל מה שקיים על פני כדור הארץ. אין כל הפרדה ביניכם ובין הסלעים, העצים, הפרחים, החרקים ובעלי החיים. שאתם חלק ממשפחת החיים. הרבה יותר מפוארים. שישנם כלים עבורכם והיה ותתעוררו לאמת הזו. והכלים הם חיים ארוכים יותר, ריפוי הגוף, בטיחות, מחיקת הפחד שלכם מגופכם, להיפטר מהחרדה לגבי הדברים שמטרידים אתכם ומעירים אתכם באמצע הלילה.

אני מספר לכם את האמת.

 

הפחד אני עומד לספר לכם אודותיו הוא מעורפל, אמיתי באופן יוצא מן הכלל, וזה הפחד מן ההארה [קריון מצחקק בהנאה..]. דיברתי על כך פעמים רבות. אם טרם שמעתם על כך, אתן לכם את התרחיש:

נשמות עתיקות, הייתם כאן פעמים כה רבות, ומכיוון שאתם נשמות עתיקות, יתכן ובגרתם לחוכמה לפני עידנים רבים מאוד. התחלתם לשאול את השאלות, שרק כעת נשאלות על ידי רבים. התעוררתם לאמת גדולה יותר, יתכן שלפני יחידות חיים רבות, אמת גדולה יותר מעבר למה שסיפרו לכם על הרוחניות שלכם או אודות הבורא היוצר שאתם מכנים 'אל'.

שאלתם האם יש יותר מכפי שסיפרו לכם, האם אתם חלק מזה, האם אתם יכולים לקחת חלק בכך בדרכים יפות? ברגע שפתחתם את פיכם ושאלתם מישהו אחר מלבדכם את השאלה הזו, באנרגיה ישנה מאוד, לפני יחידות חיים רבות, הוצאתם להורג בעקבות זאת. חלק מן הדברים שאתם עושים מדי יום, במדיטציות שלכם ובציפיות שלכם, היו גורמים לכך שהייתם מועלים על המוקד, לפני יחידות חיים רבות.

 

אני עומד לספר לכם שחלק מכם סבלו מכיוון שהתעוררתם לאמת גדולה יותר. רבים מכם סבלו, משני המגדרים, אם החלטתם אפילו לתהות ולפקפק במה שסיפרו לכם שיתכן ואינו האמת ואולי יש יותר מכך. אתם יודעים אודות מה שאני מדבר אודותיו. הדברים לא הצליחו לכם.

אלו התכונות, ההטבעות, התכנותים שאתם נושאים. עבור חלק אתם עשויים להיות נשמות עתיקות מפוארות, אלה שנטלו חלק כל הדרך עוד בלמוריה. ועדיין אינכם רוצים את התכנות שלכם בדרך זו. אני מכנה זאת 'עובדי אור בתוך ארון הבגדים' [קריון מצחקק בהנאה..] ולא תצאו משם מכיוון שיש משהו בתוככם שמשמיע קול אזעקה בכל פעם שהבחירה ניצבת שם: האם יש משהו נוסף ממה שסיפרו לכם? האם עליכם להאמין בכך?

 

אתם אומרים שברצונכם להתבונן בכל ההיבטים האסטרולוגיים שמתרחשים בחודש ינואר, וחלק מהם מדהימים! ברצונכם להתבונן בכל ההיבטים שקרו בחודש דצמבר, מכיוון שכמה מהם היו מדהימים! ברצונכם ללמוד יותר על המשמעות שלהם.. אתם אומרים זאת כבדרך אגב, וחלק ינודו בראשם ויאמרו שזה נשמע טוב. הדברים האלה היו מכניסים אתכם לכלא כך שאינכם עושים אותם. אינכם מתקרבים אפילו, אינכם רוצים אפילו להתבונן. מישהו נותן לכם ספר מטאפיסי, ואתם מסרבים, "לא, תודה". למרות שיש לכם את כל הכלים והציוד ולמעשה אתם יודעים יותר מכפי שאתם מספרים למישהו – הפחד מההארה מרחיק אתכם מן המידע הזה.

אספר לכם משהו: רבים מכם הצופים בתוכנית הזו כרגע, או שיקראו זאת מאוחר יותר, נשואים לאנשים כאלה, אותם אלה שלא ירצו להשתתף בתכנית כזו, הם אנשים נפלאים – לכן נישאתם להם – ואתם יכולים לראות בהם את יופיו של האל, אולם הם לא יקחו חלק בשום דבר שאתם מתעניינים בו. אלה הם 'עובדי האור של ארון הבגדים'. הפחד מן ההארה מונע אפילו מאלה שהם מודעים לעתיקות נשמתם, זה מונע מכם אפילו להשלים את 'מעגל ה 12'. אתם מגיעים עד לאובך, ואינכם רוצים להמשיך הלאה.

וישנם רבים.

אתם אומרים לי, "אתה הולך לאובך? בסדר, אני אלך…" והם נרדמים. זהו גופכם האומר, נשמות עתיקות, שהייתם שם, זה עלול להיות מסוכן, עדיף שתישנו בהמשך.. לכן אמרתי פעמים רבות ב'מעגל ה 12' בנקודה הזו שאתם חוצים את הגשר – השארו ערים והצהירו הצהרות "זה בטוח, זה נועד עבורי, ברצוני לדעת יותר אודות עצמי, אין כאן כל סכנה" ואכן אין סכנה. יש רק אהבה.

 

מעניין ממה אנשים פוחדים או ממה שסיפרו לכם לפחד ממנו, על ידי אחרים שאינם יודעים מה אתם עושים: הם אומרים שאם תחצו את הגשר יתפסו את נשמתכם – מן הסתם שמעתם זאת. או אם תעשו את מה שמבקשים מכם, זה סוג של כת, יתפסו אתכם ותהיו חלק ממה שאינכם רוצים בו, וזו שליטה על הדעת – שמעתם זאת?

זה בדיוק ההיפך.

 

כאשר אתם נעים לעבר האובך הזה, זה מתרחב, אתם זוכים לראות יותר ממה שראיתם אי פעם לפני כן, אתם זוכים לדעת יותר אודות עצמכם מאשר ידעתם מעולם שזה אפשרי. אתם זוכים לראות את הגדולה, את התפארת, אתם מתחילים לשמוט את הפחד, ואתם שבים חזרה מאוזנים טוב יותר.

זה המפתח.

 

על אנשים לראות זאת בתוככם, יקרים, שככל שתשקיעו יותר זמן בלימוד אודות עצמכם, כך אתם נרגעים יותר לתוך תרבותכם, לתוך משפחתכם, לתוך עצמכם, עד לנקודה בה אחרים במשפחתכם יבואו אליכם ויאמרו שהם אינם יודעים מה אתם עושים אולם שהם אוהבים זאת! מכיוון שהם רואים אתכם רגועים בדרכים רבות כל כך. זה מה שקורה כאשר אתם חוצים לתוך המקום ההוא. אולם רבים כל כך פוחדים.

הפחד מן ההארה ימנע מאנשים לחוות את היופי של מי שהינם.

 

עכשיו, כאן אנחנו מספרים כיצד לצאת מן הפחד הזה [ קריון מצחקק בהנאה..]

אין צורך עבורכם שתשתנו יותר מכפי שאתם רוצים. וזה חשוב, יקרים. יש לכם בחירה חופשית. כבדו את הרגשותיכם שלכם. חלק מכם עשויים לרצות לדעת יותר. חלק מכם עשויים אפילו לרצות לחלוק את המידע הזה עם אלה שאתם מאמינים שהם באמת 'עובדי אור של ארון הבגדים', כך שהם יבינו מעט יותר. ההזמנה נמצאת שם, אולם אין כאן 'צריך כך או כך'.

אנחנו רק מספרים לכם על כך על מנת שתוכלו להכיר זאת בעצמכם ולומר " 'א-הה, ידעתי זאת. ישנו משהו שמונע ממני לעשות את הצעד הבא, אולם לא עוד".

אתם יכולים אפילו לומר את המילים האלו, "כל הזכרונות האלה נעלמים. הם אינם שייכים יותר להיום הם אינם מפוארים עבורי היום, כך שהם לא ישלטו עוד בחיי". פשוט, זו העוצמה של הנשמות העתיקות.

 

וכך הוא הדבר

 

 

 

ימי רביעי של ריפוי 3 – ארבעת הפנים של הפחד – חלק 3 – ינואר 2020

קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני מברך את המנויים, את כולכם, ושואל אתכם – האם זה משהו שאתם מחכים לו? אני מקווה שהתשובה תהיה 'כן' מכיוון שאתם נמצאים כאן במתכוון לצפות בזה. האם תהיתם מעודכם האם אלה מצידו השני של המעטה מרגישים אותו הדבר? אומר לכם כך, ישנם אלה שעומדים בתור בצדו השני של המעטה – באופן ציורי – כדי להיות אתכם כאן עכשיו.

 

התקשור הוא כמו פתח במעטה. חלק מכם מבינים עכשיו שזה פתח דרכו יכולה לזרום אהבה, מכיוון שאתם קולטניים לגביה מכיוון שאתם נמצאים כאן, מכיוון שאתם צופים ומאזינים.

יהיו אלה מאוחר יותר שגם הם ישמעו זאת, שאינם חלק מהמנויים או מ'מעגל ה 12'. כפי שאמרנו לפני כן, כל התקשורים יהיו זמינים, וחלקם כבר זמינים, לכל אחד על הפלנטה. אולם ברצוני לשוחח עם אלה מכם שהם חלק מן 'המעגל' ושנמצאים כאן לזמן הפרטי ולמדיטציה בהמשך. אנחנו מצפים לכך, זו תפישה שונה, הרגשה, תפישה שיתכן ולא היתה לכם לפני כן, שהלכה למעשה אנחנו נמצאים כאן כדי לראות אתכם.

זו היתה החוויה של שותפי (לי קרול, ת.ג.) בכל התקשורים שהוא מסר מעודו. הארוכים והקצרים. אולם כאשר הוא יושב בכסא וה'ברכות' מתחילות, הוא מרגיש את התחושה של הקלה ושחרור, שהדלת פתוחה בינינו, ביניכם וביני. בין העולמות כך שהאהבה תזרום פנימה, ההנחיות, והחוכמה שאתם מאפשרים בזמן הזה.

 

דיברנו על ארבעת הפנים של הפחד. יש לי שלישי עבורכם. הם כולם שונים במקצת, הם כולם נובעים ממקומות שונים. גם סיפרנו לכם – עבור אלה שמן הסתם רק מקשיבים לתקשור הזה – שפני הפחד האלה עוצרים ריפוי. זוהי תכנית ריפוי.

אנחנו מדברים אודות רצונכם לראות, לשמוע, לספוג ולהפנים את מה שהמטפלים מספרים לכם. אם אתם תמיד פוחדים, זה משהו קשה.

 

ישנם רבים שיתחברו לתכנית הזו, יהפכו כמנויים כחלק מהסדרה, מכיוון שהם מנסים לחסל את הפחד. זוהי התכנית, יקרים, ואתם מוזמנים להיות כאן אם כך אתם מרגישים ואינכם לבדכם. זה משהו שברצוננו לחלוק אתכם, את הפתרונות לצאת מהפחד כמעט כל הזמן, והפתרונות לצאת מהפחד הוא להכיר מה הם.

הסיבות להם לעתים קרובות משחררות אותם. זה כמו לגלות משהו שלא הבנתם, וסוף סוף האור דולק ואתם אומרים, האם זה כל מה שזה? חשבתם שיש יותר ממה שיש לפחד ממנו. וזה השחרור של הפחד המסויים הזה.

ברגע שאתם מאירים על דבר מה שאתם פוחדים ממנו, הרבה יותר קל לקבל החלטה האם להמשיך לפחד.

ציינו את הרגע הזה, מכיוון שישנם אלה שאומרים שעליכם לא לפחד וגם יספרו לכם מדוע. זה אינו מסייע כלל, זה פשוט לא עושה זאת [קריון מצחקק בהנאה..] ואתם יודעים שזה אינו עוזר.

אם אתם יושבים שם וחוששים מפני משהו, ומישהו מגיע ואומר לכם, אל תפחדו, הנה, הביטו, גם אני איני פוחד – זה אינו עוזר.

האמת היא זו, עליכם להפנים זאת עבור עצמכם – מדוע זה שם, האם זה משהו שעליכם לפחד ממנו, או כפי שנוהגים לומר – האם זה 'נמר מנייר'? ביטוי שמקורו בסין העתיקה המצביע על דבר מה מפחיד ומאיים

לכאורה, בעודו למעשה בלתי מזיק. האם זה משהו שאתם מבינים.. כך שזה אתם רואים מה נמצא שם, עם דעתכם, עם תפישתכם שמתחילה לשחרר את הדברים האלה.

 

אנחנו נכנה את המערך השלישי של הפחד – 'אלה שאתם יוצרים בזמן אמיתי'. כאשר אני אומר שאתם יוצרים אותם, אינכם מעוררים ומדרבנים אותם, אתם מפנימים דברים כמפחידים ואתם מתכנתים את התכנות שלכם עצמכם. אם כך, אלה יהיו פחדים לא מן העבר, לא מההישרדות, לא משום דבר אחר אלא מחייכם לאחר שאתם מגיעים לכאן.

מה הם יהיו? הם ייצגו את מרבית הפחדים שיש לכם. החברה בה אתם חיים היא חברה אחת בעלת סממנים וחוקים parameters ואתם עשויים לפחד שלא תצליחו בחברה הזו בהתבסס על מה שאנשים מספרים לכם.

רבים מסוגי פחדים אלה, פחדים אלה של זמן אמיתי, אלה שאתם עוטים על עצמכם בעודכם כאן, הם אלה שכפיתם על עצמכם. אתם מחליטים שזהו דבר מפחיד.

 

תנו לי לערוך אתכם סקירה של משהו. כיצד אתם מגלים מה שמתרחש סביבכם? איזו שיטה יש לכם על מנת לגלות מה קורה בעיר שלכם, בסביבה הקרובה לכם, בארצכם? והתשובה היא, באמצעות החדשות. זהו הפחד הראשון שאתם מניחים על עצמכם – אתם צופים בחדשות, אתם מקשיבים לחדשות, אתם קוראים את החדשות. אתם מודעים, האין זאת, שבתרבות הזו ביום זה ובעידן הזה, ברגע זה – החדשות הן בידור, ועליהן להציג לכם משהו שתצפו בו מכיוון שהפרסומות שהם מראים בין השידורים משלמות את המשכורות שלהם.

לכן הם יעלו את הדברים המושכים ביותר עבור בני האדם, והם דברים חשוכים. יתכן ויתרחש דבר חשוך על הפלנטה – תמיד ישנם הדברים האלה – אולם הם לא ישדרו לכם אף אחד מהחלקים הטובים – ותמיד ישנם חלקים טובים. מה מתרחש, ביחס למצב.

 

הנגיף הוא דוגמא טובה. כבר אמרנו זאת לפני כן, זה אינו שנוי במחלוקת מכיוון שרבים מתחילים לראות זאת, מתנתקים מהחדשות ואינם צופים עוד בחדשות. הם מראים לכם את שיעורי ההידבקות, שיעורי המוות ולעיתים נדירות – אם בכלל – הם מדברים אודות הגיבורים ושיעורי ההחלמה. ואם כך הם מציירים תמונה שמפחידה אתכם, והם עוברים לדבר הבא וזה מפחיד אתכם, ואם הם מבצעים את עבודתם כהלכה, הם יפחידו אתכם הרבה כך שתשובו לצפות עוד כמה דברים מפחידים.

 

הפתרון לזה הוא משהו שהוא צריך להיעשות במו ידיכם: אתם בוחרים להתחבר, יודעים את הדברים האלה, הם נכנסים לנפשכם ונשארים שם. סיפרנו לכם לפני כן שאין כפתור מחיקה, סיפרנו לאלה שרוצים להשתחרר מזה וגם רוצים לדעת מה קורה, שיהיו בררניים באופן בו אתם מקבלים את החדשות שלכם, בין אם יתכן ותקבלו זאת ממקומות שאתם בוטחים, וקראו זאת במקום שזה יוצג לכם כתוכנית בידור חזותית. וזה עוזר לאנשים רבים. ישנם אלה שפשוט הפסיקו לצפות ויש להם 'יום של חדשות' פעם בשבוע, והם ישלימו את הפערים בדרכם שלהם לגבי מה שהם צריכים לדעת, וזה גורם לשלווה כה רבה.

 

כמה מכם פוחדים מהנגיף? הנגיף אינו משהו שיש לפחד ממנו, זה משהו שיש להבינו. כמה מכם ערכו מחקר על הנגיף במקום פשוט להקשיב לדיווחים ולחדשות? קיים הבדל גדול. האחד ייצור פחד והשני יצור הבנה כאשר אתם אומרים שזה מה שאתם עושים, כמה זמן זה לוקח, והנה הציפיות, וזה בני אדם יקרים שלי יוצר פחד לגבי משהו שאחרים פוחדים ממנו. זו אינה המגיפה. סיפרו לכם כל כך הרבה דברים שהלכה למעשה יוצרים פחד. ללא הבנה וללא ידע – זה שנוי במחלוקת – מה מספרים לכם המנהיגים הרוחניים שלכם, האם נועדתם לאבדון? האם נולדתם טמאים? האם באמת נולדתם טמאים? האם זה אפשרי שהאל האוהב שאוהב אתכם מעבר לכל מידה ושיעור, שנבראתם בצלמו של הבורא היוצר, האם זה אפשרי שהבורא היוצר הזה עוקב אחריכם בדריכות כזו כך שאם תתנהגו שלא כהלכה הרי שאותו בורא יוצר יקח את נשמתכם ויענה אותה לנצח לאחר מותכם, ישרוף אתכם חיים מדי יום, יתכן שיקרע את עורכם מגופכם?

ואם תשאלו אותי מהיכן השגתי את הדימויים האלה, הרי שקיבלתי את הדימויים האלה משותפי שראה אותם מצויירים בבירור על הקירות בתוך הכנסיות. עינוי.

כיצד זה מרגיש להניח זאת על גבי עצמכם, להאמין בזאת ולשאת זאת עמכם? נועדתם לאבדון.

 

אלה סוג הפחדים שאנחנו מזמינים אתכם להבין, לבטל ולשכתב מחדש. ואתם יכולים לעשות זאת!! כמעט כל דבר ממנו אתם פוחדים, בנקודה מסוימת בה אתם יכולים להתיישב ולהתבונן בו – ניתן לשכתב מחדש באמצעות הבנה, יתכן באמצעות הצהרות לביטול משהו שהונח בתת המודע שלכם – כל הפחדים האלה ניתנים לשכתוב מחדש. והפחדים הגדולים ביותר שיש לכם על הפלנטה הזו הם אלה שאתם מניחים על גבי עצמכם מכיוון שעשיתם זאת בעצמכם, או שאחרים עוזרים לכם לפחד מהם.

 

לכמה מכם סיפרו ש'זה' יקרה, ו'זה' יקרה, היזהרו מ'זה' ומ'זה'. ישנם דברים המגיעים שאנשים אמרו שיש להיזהר מפניהם כאשר הם יגיעו לכאן. האם אלה הם חייכם? האם אתם פוחדים מן העתיד? האם אתם פוחדים מתרבותכם, כלומר שלא תעשו נכון את 'זה' או את 'זה' או שאינכם יודעים עוד כמה זמן עבודתכם תימשך? האם אתם מבינים שכל הדברים האלה הם רגשות שאתם יוצרים בעצמכם?

סיפרנו לכם על כך בעבר, אתם חיים באנרגיה שתומכת בסוגי אנרגיות חשוכות שכאלו, זה לא תמיד יהיה כך. זה מה שמתנקה על הפלנטה. יגיע זמן בו פחד לא יהיה האנרגיה מס. 1 שתופסת אתכם. זה מגיע. אולם כעת, על מנת לשכתב מחדש את הדברים האלה ולהבין אותם – התחילו לשחרר אותם. ותמצאו נהלים עבור עצמכם, כך שכאשר תשמעו מישהו מספר לכם משהו, אל תפנימו זאת ופשוט אל תאמרו שכן, זה נכון…התחילו לנתח זאת ואמרו 'אנחנו תוהים אם זה כך..'

 

הנה הדבר הגדול, לפני שנסיים.

נבראתם בצלמו של הבורא היוצר, מלאים באהבה וחמלה – אלה הם הכלים. זה מי שהנכם. זה מי שהנכם. אינכם נמצאים כאן כקורבנות. אינכם נמצאים כאן על מנת לפחד. אתם נמצאים כאן על מנת לנקות את הלוח הזה בשלווה ובבטחון, ולדעת שאתם מספיק פיקחים לראות את ההבדל בין מה שאינו כך ומה שכן כך. מה שכן כך היא העובדה שיש לכם את הזכות, השושלת, הכלים וכל הדברים האלה לנקות את כל זה. לשכתב זאת מחדש ולנוע לעבר עתיד שאתם יוצרים, שהוא בטוח בזכות התפארת שלכם.

האם הבנתם זאת?

אינכם קורבנות של הדברים שעתידים להגיע. אתם בשליטה על כל זה, יש לכם את האינטואיציה להיכן ללכת ומה לעשות.

 

לימדנו אתכם את הדברים האלה פעם אחר פעם, אחר פעם. ברצוני שתשבו זקופים והבינו באמת מה ביכולתכם לעשות.

אתם נמצאים במקום בטוח,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר