קריון ישראל – האות S – אוקטובר 2015
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

עבור המאזינים או הקוראים זאת, כולנו יחד, צפים על הכנרת. זה מקום יפהפה, מלא בהיסטוריה שניתן למצוא בכל רחבי הארץ הזו. אכן, נראה שאינכם יכולים לצעוד מבלי למצוא את עצמכם, הלכה למעשה, במקום היסטורי כלשהו.

כה רבים מהמאסטרים צעדו במקום זה, וכולם לימדו על האל האחד. שמעתם אותנו מדברים על כך שוב ושוב. במסר זה יש לנו אות עבורכם ויש מעט הוראה. וכן, נכון, היא תהיה שנויה במחלוקת. האות היא S שמייצגת באנגלית את המילה SOUL – נשמה.

 

עכשיו נגלה כמה דברים עליהם לא דיברנו בעבר. חיכינו שנים רבות מאוד כדי להציג את המידע במקום שבו הוא התרחש. ויש כאן גם תכונה נוספת שנוכחת: אף אחד מכם עכשיו אינו מקורקע (התקשור נערך על גבי שלוש סירות עץ שהיו קשורות זו לזו וצפו על מי הכנרת, ת.ג.). הדבר יוצר משהו שונה עבור התפישה שלכם, תודעת הרוחניות שלכם, ואפילו עבור הלימוד הזה. דברים התרחשו על המים. בחנו את מה שמכונה בפיכם 'כתבי הקודש' – דברים רבים אירעו על המים. וזו אינה רק מטפורה, מכיוון שכאשר אתם צפים, אינכם מחוברים ונוגעים באדמה. בעקבות ההבדלים האלה, אנחנו עומדים ללמד כעת על הנשמה.

 

נושא הנשמה הוא כנראה הנושא המורכב ביותר עליו נוכל לדבר אי פעם. ראשית, היא אינה לינארית. ואנחנו מתכוונים בכך שדעת לינארית, כפי שיש לבני האדם, נוטה להשתמש בתהליך מחשבתי הנמתח בקו ישר. ההגיון הוא כזה, ההישרדות היא כזו, העסקים הם כאלה. אתם חיים את חייכם מיום ליום על ידי שימוש בתודעה שהיא ברובה לינארית. כאשר אתם הופכים אפילו מעט רב מימדיים, אתם מתחילים לראות את סוג החזיונות הלא לינאריים בשימוש במטפורות שאתם לומדים בארץ זו. הנשמה היא החלק הרב מימדי של בני האדם. היא נושאת את פיסת האל שהיא מהות האל. בתוך הנשמה נמצאות גם התכונות המצויות ברשומות האקאשיות של כל אדם ואדם. כאשר אתם עוזבים, מבחינה גשמית גופנית, הנשמה עוזבת את הגוף הפיסי. אתם עוברים מהיותכם רב מימדיים באופן חלקי ובמימד השלישי באופן חלקי, לרב מימדיים באופן מלא. כמו במסר שהעברנו על אליהו. כאן קיים שוני בין מערכות אמונה שונות. חלק מהמערכות טוענות שהנשמה היא חלק שאינו חוזר לפלנטה לעולם. חלקן גורסות שהנשמה נשפטת, ועל פי שיפוט הזה היא נשלחת לאחר מכן למקום זה או אחר, או יתכן ואפילו למקום נוסף – כמו סולם של ענישה או גמול.

אולם מה הייתה האינטואיציה המקורית אודות האל של המערכות הרוחניות המאורגנות על הפלנטה, לפני שהיו מכלול השקפות, חוקים, מבנה? מה היתה המחשבה האינטואיטיבית המקורית של בני האדם הטהורים לגבי המקור?

 

הרשו לנו לחזור לאחור יותר מ 9000 שנים. מה הייתה המחשבה הראשונית? בזמן שבו היו אלים פוטנציאלים רבים, לפני שהיהודים, פשוטו כמשמעו, העניקו לפלנטה בורא מונותאיסטי יפהפה – מה הייתה המחשבה המקורית? ההינדו והבודהיסטים לא יסכימו ביניהם לגבי מי מהם היו הראשונים. אולם שתי הקבוצות האמינו שהנשמה היא נצחית. שהיא מגיעה לפלנטה והולכת ממנה במעגל. הם הרגישו שישנה סיבה לכל זה – מערכת כלשהי – והם אפילו כינו אותה 'שיעורים'. הם חשבו שככל שבני האדם מגיעים יותר פעמים לפלנטה – כך הם לומדים יותר. וכאשר הם שבים יש להם אנרגיה של חיים קודמים או קארמה, וימשיכו לצעוד בנתיב שנמשך עידנים על עידנים.

יקרים, כל מה שאתם שומעים הוא פשוט חוזר לאמונה המקורית הזו! כך הם פני הדברים. מה שקרה מאז הוא פשוט מה שבני האדם עשו עם זה, ולא שינוי בתכניתו של האל.

 

רובכם מרגישים שחייתם בעבר, לחלקכם יש קשר לעפר כדור הארץ כאשר אתם צועדים בארץ הזו. אינכם נמצאים עליה ברגע זה ולכן אתם יכולים להתייחס אליה באופן שונה, להרהר ולשקף. המים הם אנרגיה משקפת, כך שהגיע הזמן להרהר במי שהייתם. הנה הסיבה כולה לשיעור זה. ישנם כמה דברים שברצוננו לספר לכם אודות הנשמה שסיפרנו לכם בעבר, ודבר אחד שלא סיפרנו לכם מעולם.

 

הנשמה נושאת את הרשומות האקאשיות שלכם, את התיעוד של יחידות החיים. כאשר אתם חוזרים לפלנטה, הרשומות האקאשיות חוזרות אתכם – אתם אוספים אותן בעת ההגעה. אין זה משנה מהי התרבות, אין זה משנה מי אתם ומהו המגדר שלכם, הרשומות האקאשיות, תיעוד יחידות החיים הקודמות, הם חלק מכם. סיפרנו בעבר שזה עניין מורכב, מכיוון שזו אינה תמיד רק השושלת הביולוגית שלכם. למשל, יכולה להיות לכם שושלת ביולוגית אחת עם הוריכם ושושלת אקאשית נוספת מארץ אחרת. לא נדון בכך, מכיוון שזו חידה עבור הדעת ההגיונית. במקום זאת, נדון במשהו אחר.

הנשמה שבכם תמיד מחוברת לאל. דיברנו על אליהו, ועל מה שזכיתם לראות בהתעלות שלו, היא את חשיפת גדולתה של נשמתו. אלישע דיווח על כמה צורות וסיפרנו לכם עליהן. דרך אגב, צורות אלה נראו אחר כך שוב על ידי הנביא יחזקאל. הצורות הן שכיחות ומשמעותן זהה. הן המעגל ומייצגות את הטוהר של הנשמה, ואת מעגל החזרה.

 

לפני 26 שנים הצהרנו הצהרה. הצהרה שנויה במחלוקת. היא לא הובנה אז והיא אינה מובנת היום. היו רבים שאמרו שזה רק מה שקריון אומר, ושזה לא יכול להיות נכון. הרשו לי לומר לכם, מכיוון שכעת אנחנו יכולים לחשוף זאת: נשמת היהודי הטהור אינה מתגלגלת מחדש כשום דבר אחר לבד מיהודי. זו התרבות היחידה, השושלת היחידה, שיש לה תכונה זו. וכך זה פועל:

אם יש לכם שושלת טהורה, כלומר, יש לכם רשומות אקאשיות יהודיות בכל תא ותא, לא באופן חלקי, הרי שהתגלגלתם שוב ושוב ושוב ושוב – כיהודים. אין אף קבוצה אחרת, בין אם תרבות, או גזע, או אמונה שיש לה תכונה של שושלת אקאשית טהורה זו.

כאשר אמרנו את האמת הזו לראשונה, היו רבים שפשוט נטשו את קריון. ישנה הטיה גדולה, ורבים אמרו שזה לא יכול להיות, מכיוון שאין לכך שום סיבה. הו כן, דווקא יש! [ קריון מצחקק בהנאה..]

 

ברצוני שתשתמשו בהגיון הרוחני שלכם לרגע, והניחו לרגע את ההטיה והחשיבה הלינארית שלכם. השתמשו באותו הגיון של ההינדו. אם אתם מגיעים לבית ספר מסוים, ואתם לומדים, לומדים ולומדים ומתחילים לטפס בסולם הידע וההחזקה של הבגרות והניסיון. וככל שאתם לומדים בבית ספר מסוים זה ואת הקורס המסוים האחד הזה – כך אתם משתפרים במה שאתם לומדים. ליהודים הייתה חייבת להיות שושלת שכזו, כדי להביא את העולם לאל מונותאיסטי. זו התכונה שאיפשרה להם להישאר באותה תכונה אקאשית.

כאשר הם נולדו שוב על כדור הארץ, התודעה שלהם, פשוטו כמשמעו, הייתה מתעוררת, נושמת נשימה עמוקה ואומרת שהנה היא חזרה.. זו אותה שפה, אותה תרבות, אותם חוקים, אותם כללים… שוב ושוב ושוב. וכך הם הפכו טובים מאוד במה שהם עשו. האם ישנה שאלה מדוע יש מיליארדי אנשים על הפלנטה שיש להם מערכת אמונה שהגיעה ממש מכאן? יהודים, נוצרים, מוסלמים. היה צורך בבני אדם מסוג מיוחד, בקבוצות מיוחדות, כדי לבצע זאת ולתת את המידע לפלנטה כפי שהם עשו. הדבר גם בודד אותם, הפך אותם שונים בתפישתם מתרבויות רבות. הקשיבו, הם שילמו את המחיר על שהיו שונים. אולם הם טובים במה שהם עושים. האם זה אינו הולם שתבחנו את העולם ותראו שהארגונים העסקיים הגדולים ביותר מנוהלים על ידי יהודים? הם יודעים מה הם עושים. הם היו שם, עשו זאת, הם התגלגלו שוב ולמדו עוד. אתם יכולים לעצום את עיניכם ולהתעלם מכך בתוך ההטיה שלכם. אתם יכולים להתנגד לעובדה שהם כה טובים בכך אולם אינכם יכולים להתעלם מהאמת. הם יודעים מה הם עושים על כדור הארץ שלא כמו אף קבוצה אחרת. יתכן וכעת אתם יכולים להבין את היהודים שחייבים להינשא רק לשושלת יהודית טהורה. האמת הזו היא הדנ"א שלהם!

יתכן ואתם מבינים כעת יותר מדוע הם עברו רצח עם, או עבדות – מהמצרים הקדמונים ועד לימים המודרניים – אם יכולתם לעצור את השושלת היהודית, יכולתם לעצור את התכנית העיקרית של האל האחד, ושלום אפשרי על כדור הארץ. ההטיה נשארת ואנרגיה ישנה וחשוכה על הפלנטה הזו עדיין תאהב לעצור את כל זה.

 

הנה משהו שמעולם לא אמרתי ביחס לנשמתם של היהודים: יש צורך בבני אדם עם רשומות אקאשיות מסוג מיוחד כדי לברוא שלום על פני האדמה. התמורה והשינוי של האנרגיה שציפו להם – נמצאים כבר כאן. הדבר משפיע על כל האנושות, משפיע על התודעה. נקיפת ימי השוויון לא הייתה רק תאריך. לוח השנה של בני מאיה היה מדויק, אנרגיה חדשה נמצאת לפניכם ועומדת להגיע, 'נקודות הצומת' ו'נקודות האפס' מעבירות כעת מידע חדש לפלנטה, התודעה מתחילה להשתנות ואתם תראו זאת תחילה באנשים הצעירים. ויקרים, הצעירים היהודים שונים, יש להם רשומות אקאשיות טהורות, ואלפים על גבי אלפים של יחידות חיים באותה תרבות העניקו להם דבר מה חדש באנרגיה הזו.

 

אותה הבגרות האקאשית של היהודים שהביאה יחד ואיחדה את הפלנטה ולימדה את האנושות אודות האל האחד, היא אותה התכונה ואותו הכשרון שמסוגלים לארגן את האנושות ולהביאה לקראת שלום! זו משימתם. היא נראית בלתי אפשרית כאשר אתם מתבוננים סביב, שדבר שכזה יוכל לבוא מכאן, עם שוני ומחלוקות רבות כל כך, תסכולים רבים כל כך, מערכות אמונה רבות כל כך. לכן הם זקוקים למה שיש להם – היכולת לבצע משימות רבות בו זמנית, לארגן, להתאחד, לממש. זה יגיע מכאן.

 

זו הנבואה שאני אתן היום: אין אף קבוצה אחרת שיכולה לעשות זאת, זו הקבוצה האחת! זה התחיל כאן, וזה ימשיך עם פתרון מכאן. אתם תראו. אנשים ישאלו אותי האם זה יתרחש בתקופת חייהם? ברור, אתם תהיו כאן, אולם יתכן שלא בתקופת החיים הנוכחית [הקהל צוחק…] אולם אתם תהיו כאן. עם זאת, זה מתרחש אפילו עכשיו. צפו ברשתות החברתיות. האויבים שמקיפים את ישראל מתחילים להשתנות והשינוי לא מתרחש באנשים המבוגרים שלהם, אלא בילדיהם. הצעירים יבראו סוג חדש של קשרים בין מדינות. השתמשתי במילה שונה, כיוון שהתפישות של השלום יתחילו להשתנות עם רעיונות חדשים לגבי מה שיכול להתרחש. כיצד אפשר לאחד דברים שאינם שווים בדרכים רבות כל כך. אתם תאמרו שזה בלתי אפשרי, שניסיתם זאת כבר במשך שנים! כמה פעמים בהיסטוריה ראיתם דברים בלתי אפשריים משתנים בעקבות שינוי בחשיבה? הרשומות האקאשיות יובילו את הדרך. הצעירים יעשו זאת, בהנהגת היהודים. שיידעו באופן אינטואיטיבי כיצד לאחד בין דברים שלא ניתן לאחד אותם.

 

זה המסר של היום, בעודכם צפים על הכנרת.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר