ימי רביעי של ריפוי – תכונות של שינוי 4 – אוגוסט 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

זה התקשור הרביעי לחודש זה. והנושא הוא, שינוי. עברנו על כמה דברים בנוגע לשינוי – לא כולם תכונות ומאפיינים, אתם עשויים לומר – שמתחילים להתרחש כעת על הפלנטה. לא נספר לכם על דבר שטרם התרחש כבר בדרך מסוימת או במרכיב מסוים של גילוי. מרבית השינוי הוא בתודעה. ומסרנו לכם כמה דוגמאות לכך שהשינוי כאן אינו הפתעה ולמעשה ציפו לו והוא היה מתואם עם נקיפת הצירים של ימי השיוויון, ולכן רבים מהמסרים הועברו אליכם באמצעות הילידים.

כך שהנה אתם יושבים בזמנים של שינוי שהיו צפויים, והדבר הראשון שקורה, היא הקורונה [קריון מצחקק בהנאה…] ועליכם לשאול האם זה קשור? וכבר ענינו על כך פעמים רבות – אכן, עצירת כדור הארץ, באופן מעשי, זה כמו עצירת מפעל על מנת לאפשר לו לשפץ, להצטייד מחדש. זה כמו לעצור דברים אחרים כך שתוכלו לראות מה היה שם, כאשר בזמן שהפעלתם אותם לא יכולתם כלל לראות זאת. כך שבמקום זאת, הדברים עוצרים כך שתוכלו לשפץ, לצייד אותם מחדש ולראות מה לא פעל, ויותר מכך. זה מעניק מרחב, האין זאת? מרחב שאיש לא ציפה לו, על מנת לצאת ממנו באופן שונה.

יקרים, זו רק ההתחלה.

 

העברנו לכם דברים בעבר וביקשנו שתחפשו את 'זה' ותחפשו את 'זה', שזה מגיע, זה מגיע. ישנם כמה דברים שעומדים להגיע, שיפתיעו אתכם, ושהם נהדרים, באמת. וכאשר אני מספר לכם על כמה מהדברים האלה, אתם עשויים לשאול אותי, עד כמה זה קרוב? כמה קרוב? אולם כל אחד מהדברים האלה שאמסור לכם כעת – כבר קיים. הם כבר קיימים בצורה מסוימת או שהם בשלב פיתוח – הבה אבהיר זאת – או שהם מונחים על האנושות ומחכים לחווית ה'א-הה'.

קריון, על מה אתה מדבר?

אשוב ואומר לכם פעם נוספת, אם לא שמעתם זאת לפני כן, האם שמתם לב שנראה שהמצאות עיקריות ששינו את התרבות של הפלנטה תמיד קורות בבת אחת, בכל רחבי העולם? כמעט כמו שהן נמסרו לתודעה, כולן בבת אחת, ממקום אחר. לעיתים נדירות, ישנו רק אדם אחד עם רעיון שמשנה לאחר מכן את הפלנטה. זה קורה בדרך כלל באופן סימולטני, והאדם הראשון שמגשים זאת הוא זה שהרעיון נזקף לזכותו.

 

חלק מהדברים שמגשימים את עצמם על הפלנטה – אם תביטו לאחור, תשאלו מדוע זה לקח זמן כה רב, כיצד זה אפשרי? אחד מהם, אם אפילו ניתחתם זאת – חשמל. כמה זמן זה היה מובן מאליו לכם, בדרכים כה רבות, בין אם זה סטטי כאשר אתם מניעים את כפות רגליכם על חומרים מסוימים, או בין אם זה ברק בשמים – מדוע זה לקח רק עד לפני כמה מאות בשנים או מעט יותר, עד שבאמת התבוננו בזה ותהו אם ניתן להשתמש בזאת.

הכל בעת ובעונה אחת. היו אחרים על הפלנטה שעבדו על כך, יקרים.

 

תעופה היא דבר נוסף. הסינים שהעיפו עפיפונים ידעו אודות הרוח במשך 3,000 שנים. מדוע אלה שדאו בשמיים והשתמשו בזרמי האויר העולים, והבינו את מטרתם של הכנפיים וכל זה, אפילו ללא תעופה ממונעת – אפילו כיום אתם רואים את אלה שקופצים מראש הר ללא תעופה ממונעת. היכן היה כל זה? זה היה מעין אינטואיטיבי.

אתם צופים בציפורים, אתם מעיפים עפיפונים, וזה לקח עד האחים רייט. זה לא היה לפני זמן רב כל כך. והם הקדימו את הצרפתים בשבועיים. האם אתם רואים את מה שאני אומר? המצאות שמשנות את כדור הארץ במובן תרבותי מתרחשות כאשר הזמן מגיע.

אתם יכולים שלא להסכים ולומר שאתם יכולים לחשוב על הדברים האלה בכל זמן שתבחרו – זה אינו נכון. או שהם היו קורים אפילו מוקדם יותר מאשר הם התרחשו. ישנם כמה דברים שמגיעים שכבר נמצאים כאן יקרים, בדרכים מסוימות, וברצוני לספר לכם עליהם. חלק מכם כבר שמעו על כך בעבר, ואתחיל בדברים שאינם הייטק.

אל תופתעו אם לתגליות המקודמות ביותר, הייתי אומר, שאתם תגלו, ושישנו את הפלנטה הזו, אין כל קשר לבינה מלאכותית. אין להן כל קשר עם כמויות עצומות של חישובים – שום דבר מזה. זה חזרה לבסיס, וזו תהיה תגלית אודות כיצד הפיסיקה הבסיסית תמיד פעלה, וכמה דפוסים של שימוש שעדיין לא חשבתם עליהם.

קריון, על מה אתה מדבר?

 

הבה נדבר על הגלגל המגנטי, יתכן ויהיו שניים, יתכן ויהיו אפילו שלושה. ישנו דפוס בו תוכלו לשים את 'אנרגית הדחיפה משיכה' של מגנטים קטנים או גדולים יחד, כך שהם יסתובבו לנצח. אתם מודעים, האין זאת, שמגנטים מאוד עוצמתיים, מגנטים טבעיים מאוד עוצמתיים, הם דוחפים ומושכים, ואם תשימו אותם יחד במערך array בו הם ידחפו וימשכו האחד כנגד השני, כמו סוג מסוים של מנוע קטן, בו הם תמיד יפעלו, ויפעלו, ויפעלו – לתמיד. כל מה שעליכם לעשות הוא לְשָׁמֵן מדי פעם את המֵסַבים. האם חשבתם על כך? אם יהיה לכם מעגל שמסתובב על ציר – תוכלו לייצר חשמל!

ברצוני שתחשבו על משהו, ואגש ישר לכך. דמיינו שאין סוללות.

קריון, על מה אתה מדבר? חייבים שיהיו סוללות! וואו, מה אם הסוללות היו מוחלפות במנוע מיני זעיר מסתובב? למשל בטלפון שלכם, כך שלא יהיה דבר כזה שלא תהיו מסוגלים להתקשר מכיוון שהסוללות התרוקנו, או בכל מכשיר אחר שיש לכם כעת ושיש לו סוללות.

הו, עד כמה גדולים הם יכולים להיות? הבה נעבור לצעד הבא. במקום סוללה בבסיסה של מכונית או מאחוריה, יהיה מנוע חשמלי מסתובב גדול יותר, תמיד מספק חשמל למה שנכנה כעת 'קיבולת על'. תמיד יהיה לכם מספיק לדחוף למאיץ ולנסוע מאות על גבי מאות על גבי מאות של קילומטרים, ובשעה שתישנו, יתחולל חשמל עבור קיבולת העל.

קריון, על מה בשם שמיים אתה מדבר?

 

אני מדבר על עולם ללא סוללות, אולם יותר מכך אני מדבר על חשמל עבור כל מבנה שקיים, עם אלמנט על הגג, מבלי רשת חשמל שתיפול. שום דפוס של מזג אויר לעולם לא יפגע שוב בחשמל של עיר, או יגרום לאנשים למות מכיוון שהם לא יוכלו לקבל חשמל. זה יהיה ממש בחוץ, עם מנוע קטן מסתובב שלעולם לא יעצור, תמיד יפעל, ויספק חשמל לכל מה שיהיה לכם.

 

ברצוני שתדמו זאת:

ואתם עשויים לומר שזה נחמד, אולם כיצד זה יעזור לפלנטה? דמו זאת, מה אם בכל יבשת בפלנטה הזו יהיה חשמל ככל שירצו, באופן מיידי, בשליטתם ובהשפעתם, והם יכולים לתקשר, מחשבים יעבדו, טלפונים יעבדו, האינטרנט יעבוד – בכל תנאים. התוכלו לדמיין מצב בו כולם יוכלו לדבר עם כולם? תרבויות, יבשות, יתחילו לרפא את עצמם, יתחילו סוף סוף לזכות בחינוך. לשם הדברים הולכים.

הכל מדפוס שטרם התגלה, בו מניחים את המגנטים האלה יחד, כך שהם ידחפו וימשכו בדרך שהם יסתובבו לנצח, ואפשר יהיה למזער אותם או שהם יוכלו להיות עצומים. הם יכולים לספק חשמל לספינות ולמכוניות, והם יפעלו לתמיד. ושום משאב לא יילקח מהפלנטה הזו, ולא יוציאו שום דבר.

דמיינו, זו העוצמה והיופי של מקור שמעולם לא השתמשתם בו, לא באמת – מגנטיות.

 

יקרים, הדפוס המסוים הזה נמצא כאן. יתכן שלאחד מכם המאזינים יש אותו. הנה המסר שלי עבורך: אל תפחד להוציא אותו החוצה.

יהיו אלה שיאמרו שחברות החשמל של הפלנטה ירכשו זאת וישלטו על זה, מכיוון שהן רוצות למכור את מה שיש להם. והתשובה היא, לא, הן בצרות, רשת החשמל בבעיה, דלק שמקורו ממאובנים בבעיה, אם לא שמתם לב. כל הדברים שאתם עושים על מנת לייצר חשמל – כולל זה שהיה אמור להיות 'הגביע הקדוש' שזה הגרעין, אינו עובד עבורכם ואתם יודעים שזה אינו עובד עבורכם. כל אחד מהם הוא מסוכן, חוץ מהמגנטיות.

הגיע הזמן, מכיוון שאלה שמוכרים כעת חשמל משתמשים בשיטות הישנות, כולם, אפילו אם הם משתמשים בקיטור מהפלנטה. כולם להוטים שהדפוס הזה יעבוד, מכיוון שאז הם יְיַצְּרוּ את זה וימכרו זאת. מנועים מגנטיים, קטנים וגדולים. זה מגיע, זה מגיע. לא עוד בטריות.

התוכלו לראות עד כמה זה יכול לחולל מהפכה בכל דבר בחינוך הפלנטה?

 

הרשו לי למסור לכם את הדבר האהוב עלי: ישנם דברים שגופכם עושה שקשורים רק לתודעה. קשורים רק לתודעה ולשום דבר אחר. במהלך 20 השנים האחרונות היתה התגלות, הוכח שהתודעה היא אנרגיה, היא יכולה להניע דברים, היא יכולה לשנות פיסיקה. לא תמיד חשבו על זה כך. בעבר, תודעה היתה משהו אזוטרי, יתכן, לא באמת ניתנת להגדרה, אולם היא לא השתייכה לפיסיקה, וכעת היא חלק ממנה. ישנה כעת מודעות איטית שיש לשקול שתודעה חייבת להיות לחלוטין אנרגיה.

חשבו: אם תודעה היא אנרגיה, הרי שכמו האנרגיות הפיסיות האחרות, חייבים להיות חוקים או אקסיומות. יש לכם חוקים של תודעה, יכולה להיות פיסיקה של תודעה. וזה הופך למדע בעל יכולת חיזוי. כאשר תתחילו לפענח ולהבין זאת ותבינו מה הם, יהיו לכם כמה תשובות מעמיקות לכמה מהתעלומות הגדולות של הבריאות: האנרגיה של התודעה היא הסיבה להשפעת הפלצבו! – מישהו נוטל גלולה מצופה בסוכר שאומרים לו שהגלולה הזו תרפא אותו – וזה אכן קורה.

מהו התהליך? כיצד זה אפשרי? אתם נוטלים תמצית הומאופתית, כימיה שהיא כה קטנה ליצירת תגובה כימית ואתם מתקשים אפילו בכלל למדוד אותה – ועדיין היא מרפאה! והגוף זוכה לריפוי.

 

כיצד זה עובד? והתשובה היא האנרגיה והפיסיקה של התודעה, בשילוב עם משהו שנקרא 'נוירוני מראה': (הנוירונים האלה מאפשרים סינכרון בין אנשים, חיקוי, אמפתיה, חיבור רגשי והזדהות עם אחרים, ת.ג.) מה שהגוף רואה ומצפה לו, נוצר לעתים קרובות מעצמו. יתכן ואתם רואים מישהו אחר אוכל ארוחה ואתם מזילים ריר, זו תודעה מעל כימיה, יקרים, האם חשבתם על כך? לנוירוני מראה יהיה תפקיד עוצמתי ונרחב יותר במערכת ריפוי שמגיעה, בה תוכלו להודיע לגוף שמתרחש ריפוי, לשכנע אותו בכך, והוא יאמין לכך באופן כה מלא.

'נוירוני מראה' אינם יכולים להבחין בין מה שאתם מאמינים בו לבין מה שקורה מבחינה כימית. לכן, התודעה מורה לגוף לרפא את עצמו, והוא עושה זאת! עכשיו אתם מבינים כיצד הפוגה/החלמה ספונטנית עשויה לפעול. כאשר אתם משכנעים את הגוף שהריפוי מתרחש, הוא מאמין בכך כל כך שהוא מרפא את עצמו.

זה יהיה תהליך ריפוי חדש. זה יהיה הטוב מכל מה שהיה אי פעם – שימוש באנרגיה של התודעה בדרכים חדשות, מדידות, מדעיות. בלי בינה מלאכותית – בלי מחשבי על הייטק מתקדמים. במקום זאת, מה שיידרש היא האנושות במיטבה שתהפוך לפשוטה ותשתמש במה שהיה תמיד לרשותה. זה הופך להיות הגילוי של מה שהיה לכם כבני אדם תמיד. עוצמתי!

אתם עשויים לכנות זאת 'מעבדות הפלצבו'. זה מגיע. פענוח מה יש לתודעה באנרגיה שאף גלולה לא תוכל לעולם להעניק לכם.

 

ברצוני שתהרהרו בשינויים האלה, מכיוון שגם הם נמצאים ב'שדה' בפעולה. האם אתם חושבים שכאשר גילו שתודעה היא אנרגיה, הם פשוט הניחו לזה? לא, הם רוצים לגלות יותר אודות מה זה. הדבר הראשון שהם הבינו הוא שהם מתמודדים עם אנרגיה רב מימדית. אכן, המדע אולי לא יחשוב מיד על פוטנציאל הריפוי העצמי הקיים, אולם בסופו של דבר, הם יחשבו על כך. התפארת הרב מימדית שלכם יכולה ליצור ריפוי עצמי פעם אחר פעם, והם רואים זאת מדי יום. הם ירצו לדעת עוד כל כך הרבה אודות ריפוי טבעי. מה ביכולתנו לעשות על מנת לעזור לגוף לרפא את עצמו? הסודות לריפוי העצמי נמצאים בתוככם!

 

זה עתיד אמיתי. כמה זמן זה ייקח? זה תלוי בכם. כמה מכם מאמינים בדברים האלה? מכיוון שהאמונה עצמה, ניתן לומר, משדרת מציאות, מכיוון שכאשר אתם מאמינים במשהו, אתם יכולים לגרום לכך להתרחש.

שינויים מגיעים לפלנטה הזו, יקרים, ואמרתי לכם זאת. ואנחנו ממשיכים לספר לכם שאלה שאנחנו מדברים עליהם, יעצימו וישפרו את האנושות, ויגיע זמן בו הדבר האחרון שתרצו מעודכם לעשות האחד לשני, הוא להרוג זה את זה.

קיים תקדים לכך במקומות אחרים שדיברתי עליהם. ראיתי זאת, ראיתי זאת.

 

אני קריון המאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר