הליכה חזרה על מנת להגיע לעתיד – ספטמבר 2015
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

לפני שנתחיל, אנו מבקשים מכם שוב לשנות מעט את מציאות החשיבה שלכם. מה מתרחש? מי מדבר? מהיכן זה מגיע? אני מבקש משותפי (לי קרול, ת.ג.) לזוז לגמרי הצדה ולאפשר לזרום למה שצריך להגיע. האם אתם יכולים לחשוב מחוץ לקופסה של מה שאתם יודעים?

הדבר הקשה ביותר לאנושות באופן כללי הוא ללכת למקום שבו לא הייתם מעולם. ההישרדות תלויה בכך שתלכו למקומות שאתם מכירים. אם אף פעם לא הייתם במקום מסוים, ואין לכם אזהרות או אתרעה כיצד הוא עשוי להיות, אתם עלולים להסס להגיע לשם. זה פשוט הגיוני. לעתים רחוקות תפתחו את דלת שרשום עליה 'בלתי ידוע'. בדרך כלל תפתחו דלת עליה רשום 'ידוע', מכיוון שאתם חשים בנוח עם מצב זה. הסיבה כולה שאני מעלה זאת היא למען הדברים שייאמרו כאן בהמשך. ברצוני להגדיל את מה שאתם יודעים אודות האנושות. וכדי לעשות זאת, אדבר על דברים ששנויים במחלוקת.

אלה שיאזינו או יקראו מסר זה בעתיד, עשויים לקבל תפישה שונה לגמרי מאלה שנמצאים כעת בחדר. אולם החדר הזה מכיל אנרגיה שלא ניתן לשכפלה בהקלטה או בתמלול. אלה שחולקים דעות דומות יוצרים מפגש של עקביות ואמונה. ניתן לומר שהאמונה שלכם כאן מעצימה את האמת שאתם נושאים.

 

האם אתם באמת יודעים מי אתם?

 

ברצוני לדבר על האנושות ואני רוצה להעצימה. ברצוני לספר לכם על כמה דברים שהתרחשו במשך הזמן, ולעשות זאת באופן שלא עשיתי בעבר. ברצוני לגעת בנושאים שעשויים לעניין. אני עושה את הדברים האלה מכיוון שההוראה והלימוד היום היא להגדיל את החוויה האנושית, על מנת להראות לכם שאתם גדולים יותר מכפי שאתם חושבים. יתכן והייתם כאן הרבה יותר זמן מכפי שאתם יודעים, וזו תפישה יפהפייה.

כאשר אתם חושבים על ההיסטוריה האנושית, עד כמה רחוק לאחור היא מגיעה לדעתכם? אם תבדקו זאת, לפני כמה זמן החל התיעוד? ההסכמה הכללית השכיחה של ההיסטוריונים באופן כללי, ומה שהמדענים מלמדים אומרת שהתרבות האנושית הייתה כאן רק בערך 11,000 שנים. אני מדבר על החברה האנושית. איני מדבר על בני האדם במובן הביולוגי, מכיוון שנושא זה שייך לאנתרופולוגים. אני מדבר על סוציולוגיה. כמה זמן היו כאן ערים, מערכות, דתות? כמה זמן לטענת המדענים שלכם יש עדות לדברים האלה? נראה שזו חזרה על דברים שכבר אמרנו בעבר, אולם זה הרבה יותר מכך.

החברה האנושית הייתה כאן הרבה יותר מאשר 11,000 שנים. דבר לאט, שותפי, כדי שמסר זה יהיה תמציתי והגיוני.

 

נראה שכל שאתם יכולים ללמוד על החברה האנושית, יקרים, מצביע על התחלה לפני 10,000 עד 11,000 שנים. נראה שאז הכל התחיל, ואז הערים הגדולות יותר צצו. הסוציולוגים יאמרו שאז החלה האנושות לנוע לאיטה מחיים בשבטים למדינות עיר קולקטיביות יותר. כאשר אתם מרחיקים לכת אל העבר

במידה מספקת, אחת מהערים הראשונות, שהייתה לה תודעה תמציתית של ארגון ותוכנית עיר, הייתה מקום שמכונה עמק האינדוס שאתם מכנים היום 'שומר העתיקה'. נראה שזו הייתה ההתחלה והיא מתוארכת לפני 11,000 שנים לערך. כל דבר מאז אותו זמן צועד בעקבות כללי הלינאריות, הסינכרוניות של הגילוי, כאשר דבר אחד הוביל לדבר אחר, ואתם מגיעים לפירמידות במצרים, לאימפריה הרומאית וכן הלאה.

זו ההיסטוריה הנתפשת שלכם. מבחינה מטפורית תקשרנו לכם שוב ושוב שהאנושות היא כמעט בת 50,000 שנים. היו לה ארגון, חברה, ערים, תודעה והתפתחות חברתית. אולם אתם רואים רק 11,000 שנים ממנה.

 

מה התרחש בהיסטוריה?

 

היכן האמת כאן? מדוע אינכם יכולים לראות בקלות את מה שאני מספר לכם? אם זה נכון, מדוע אין ראיות

בעפר? האם ייתכן שהיה אירוע כלשהו שמחק את מה שהיה כאן קודם? האם ייתכן שהוא מחק הכול במידה שכזו שלא ניתן למצוא זאת בחפירות ארכיאולוגיות והוא אינו יכול להתגלות לעיני ההיסטוריונים בני ימינו? התשובה היא 'כן'. מזג האוויר עושה זאת, וגם קרח עושה זאת. זוכרים, איננו מדברים על מיליוני אנשים. זו הייתה אוכלוסייה מצומצמת בהרבה, אולם היא הייתה שם.

 

ישנם דברים מסוגים שונים שיכולתי לספר לכם עכשיו, אולם מה שברצוני לעשות הוא לזרוע את זרעי המידע והאמת אשר יעצימו את ההיסטוריה, ולא יאתגרו אותה. אינני נמצא כאן על מנת לשכתב דברים שמחוץ לאמונה שעשויה להיות לכם. במקום זאת, אני כאן כדי להוסיף למה שכבר נאמר לכם. אז מה שאומר עשוי להישמע דמיוני. ככלות הכול, זה תקשור. אולם, אלה שיאזינו ויקראו את המסר בעתיד, בעתיד הרחוק, יחייכו, מכיוון שמה שאני עומד לספר לכם עכשיו אכן יתגלה בזמן כלשהו. זה רק עניין של כמה דורות לפני שיהיו בידכם מכשירים וכלים לבדיקה שיראו לכם את סוגי הדברים שאסביר לכם עכשיו. דברים מסוימים לעולם לא ייראו. לא ניתן לראותם ללא מכונת זמן. אין דרך שבאמצעותה תוכלו לחזור מספיק רחוק לעבר ולראות את מה שאני עומד לדבר עליו. אולם עדיין ניתן למצוא את החברה שקדמה לזו שהיא בת 11,000 שנים.

 

החברות המפותחות מן העבר

 

הרשו לי לקטוע תקשור זה לטובת דבר משהו שנראה שאינו שייך. במילים אחרות, נראה שהוא מחוץ להגיון של המסר המתוקשר הזה, אולם זה אינו כך. קיימת הרגשה רבת עוצמה בקרב נשמות עתיקות על הפלנטה הזאת שהם התקיימו בעבר ביחידות חיים בהן היתה להם טכנולוגיה מתקדמת. זה דפוס משמעותי. דיברנו על כך בעבר:

רבים מאמינים שיש להם את 'תסמונת האי השוקע' – אטלנטיס. איזה מהם, אני שואל, מכיוון שהיו רבים, ומתי? זה אינו משנה, מכיוון שרבים מכם היו שם! זו ההרגשה האינטואיטיבית של אינספור נשמות עתיקות. אני מדבר למעשה על אמת ההיזכרות האקאשית שלכם.

באופן מדהים ביותר, קיים חתך שלם באנושות שמשוכנע בכך בעקבות ההרגשות שיש לאנשים אלה באמצעות אינטואיציה או חלומות הקשורים לחיים קודמים וכדומה. הם אכן היו חלק מתרבות מתקדמת שהתקיימה הרבה לפני 10,000 שנים. האם תרצו שאאשר זאת? בסדר, זה נכון, מדוייק במאת האחוזים! אולם כיצד אתם יכולים לחוש בכך? הרי אין לכם מכונת זמן, ועם זאת, זה קיים שם. דבר זה כשלעצמו צריך לגרום לכם לשאול: האם ההיסטוריה שלכם נכונה בכלל?


הרשומות האקאשיות האנושיות – מכונת הזמן האישית שלכם

 

ברצוננו באמת לדבר אודות הרשומות האקאשיות שלכם. הרשומות האקאשיות האישיות הפרטיות של הנשמות העתיקות – שזה רובכם – יחשפו בפניכם באופן אינטואיטיבי אנרגיות מיחידות חיים קודמות. כמה מהאירועים האנרגטיים ביותר יעלו לפני השטח בדרך לא לינארית של שנה אחר שנה, אלא במקום זאת, בדרך אנרגטית. כלומר שהאנרגיה בעצמה תופיע, ולא המקום בהיסטוריה. אתם זוכרים את הדברים הדרמתיים ביותר שהתרחשו וזה נשאר אתכם, ולעיתים תכופות זה גם מה שצף בקריאות ובחלומות. אתם יושבים כאן ורבים מכם אומרים, שהייתם שם. אתם יודעים זאת ואתם יכולים להרגיש בכך! היו לכם קריאות אודות זה. אתם אומרים שהייתם חלק מחברה מתקדמת והיו לכם דברים רבים שאין לכם עכשיו. יקרים, אתם צודקים! אולם עכשיו אתן לכם מידע מסוים, וזה אינו מה שאתם חושבים. הדבר נמצא מחוץ לגבול ההגיון שלכם, או מהדברים שנראים לכם הגיוניים. לכן התכוננו למשהו שונה.

 

המוח המוטה

 

המוח האנושי הוא מורכב, ואחד מהדברים השכיחים ביותר שהוא עושה הוא לנתח דברים המבוססים רק על מה שהוא יודע מניסיון. חשבו על כך: המוח אינו יכול לנתח דברים שהוא אינו מכיר ויודע. לכן, אם אתם מאמינים שהייתם חלק מדבר מה שמכונה 'חברה מתקדמת', המוח יעניק לכם תמונה מתאימה, המבוססת על האופן שבו היא הייתה נראית על פי הניסיון העכשווי שלכם.

 

הבה נגדיר את מה שהמוח שלכם מראה לכם כאשר אתם אומרים 'מתקדמת'.

על פי המוח, אם הייתה לכם חברה בעלת טכנולוגיה מפותחת, הרי שהיו לכם דברים מתקדמים הרבה יותר מכפי שיש לכם עכשיו. המחשבים היו עוצמתיים יותר, קרוב לוודאי שהיו לכם מכוניות מעופפות מוזרות, היה לכם ריפוי באמצעות אנרגיית לייזר, אנשים נרפאו על גבי שולחנות שאבחנו וריפאו אותם – באופן מיידי. הייתה לכם תוחלת חיים ארוכה מאוד, נכון? ואילו קריון אומר שזה בכלל אינו דומה לכך!

 

בסרטי מדע בדיוני לא באמת ניתן שום דבר חדש. רוב המדע הבדיוני מראה את מה שיש לכם עכשיו, רק שעובד טוב יותר! אתם טסים טוב יותר, מחשבים טוב יותר, מרפאים טוב יותר, נוסעים טוב יותר – השלכה פשוטה של מה שאתם יודעים. אתם יודעים רק את מה שאתם יודעים! לכן סרטי המדע הבדיוני של העתיד פשוט יראו את מה שיש לכם עכשיו, רק טוב הרבה יותר. כאשר אתם טסים בחלל, עדיין יש לכם חלליות – ככלות הכול, זה כל מה שיש, נכון? הרעיון של משהו שהוא לחלוטין ולגמרי מחוץ לקופסה שחוויתם לעולם לא יעבוד בסרט. אינכם יכולים להתייחס לכך. אפילו ההוגים בעתיד הרחוק מאוד שלוקחים אתכם לחלל החיצון ולתרבויות אחרות, פשוט נותנים לכם חלליות מהירות יותר. מדובר במה שאתם יודעים ולא במה שאינכם יודעים. לכן אני עומד לספר לכם על מה שאינכם יודעים.

 

מציאות משתנה עבור כדור הארץ

 

מציאות חידתית נסתרת היא עניין לא נוח ועשויה להיות דבר מה שמחוץ לחלומות שלכם. אולם היא נורמלית לאלה שחיים בה. אדם פראי שחי בג׳ונגל יחשוב שבעתיד יהיו חניתות משוכללות יותר שעפות בעצמן. זו תפישתו. אולם אם תציבו אותו בעולם התעופה, האינטרנט והרשתות החברתיות – הוא יתחבא בפחד! זה פשוט לא יהיה אמיתי מבחינתו.

על מנת שזה יתקבל על הדעת, עלינו להפוך מעט מסתוריים. כאשר האנרגיה של קריון הגיע לפלנטה לראשונה לפני שנים רבות, בשנת 1989, נתנו לכם מסרים שאמרו שהרשת המגנטית של הפלנטה שלכם אחראית לפעילות של תודעה מוארת. כלומר שהדנ״א שלכם והתפתחות האנושות קשורים יחד לרשת המגנטית.

כיניתי את עצמי 'המאסטר המגנטי' וכעת אתם יודעים מדוע. מדובר ברשת המגנטית ובתודעה האנושית המשתנה. הרשת המגנטית של הפלנטה מתחילה להשתנות שוב. נתנו לכם תקשור אחר תקשור על כך. התחלנו בכך שאמרנו לכם שהיא נעה ונערכת מחדש. היה עליה לזוז באופן דרמתי – והיא זזה יותר בעשר שנים מכפי שזזה במאה השנים האחרונות. המדע אומר עכשיו שכך עשתה והמצפן שלכם מוכיח זאת. הרשת הייתה חייבת לזוז כדי להכין את עצמה למשהו קרב ובא. מה אמרו התקשורים האחרונים על מה שקרב ובא?

 

הרשו לי לחזור על דברים שנאמרו בתקשור 'עתידו של הדנ"א'אתם נעים עתה לאזור אחר בחלל. הגלקסיה שלכם סובבת סביב המרכז, וכל הכוכבים ומערכות השמש נעים באותה מהירות וסובבים ביחס אלה לאלה סביב המרכז. מערכת השמש שלכם נעה למקום חדש בחלל שבו לא הייתה מעולם בתקופה בה התקיימו חיי אנושיים.

שאלו אסטרונום מה מתרחש והוא יאמר לכם שהאנושות כפי שאתם מכירים אותה התקיימה בסוג של בועה של קרינה מגינה סביב מערכת השמש ושההליוספירה של השמש (מעין מערך הגנה על מערכת השמש מחלקיקים אנרגטיים שמגיעים מבחוץ, ת.ג.) שיתפה עם כך פעולה. אולם לפתע הוא רואה שינוי קרב ובא. הבועה מתפוגגת. מה ראיתם שקורה על השמש לאחרונה? היא משתנה. מה ראיתם בדפוסי מזג האוויר לאחרונה? הם משתנים. הכול קשור למקום אליו מתקדמת מערכת השמש שלכם. סיפרתי לכם על כך והראיתי לכם את המדע הקשור לכך.

 

הדבר הבא שאני עומד לומר לכם הוא שאנרגיה חדשה זו בחלל עומדת לשנות את הרשת המגנטית של הפלנטה בדרך רב מימדית על מנת לסייע להגביר את הההתפתחות האנושית. אתם תהפכו לחכמים יותר מכיוון שהרשת המגנטית מוכנה לכך. הכול קשור לשינויים ההתפתחותיים שהדבר יאפשר בתוך הדנ״א שלכם. הייתם מוכנים להתפתח במידה ותעברו את הסמן של שנת 2012 מבלי להשמיד את עצמכם, ואכן עברתם! אולם אתם זקוקים לפיסיקה של התודעה לשם כך, ועל זאת אנחנו מדברים. מדוע שאזכיר זאת כאשר אני מדבר על ההיסטוריה ועל מין אנושי מפותח מן העבר?

כעת אומר לכם.

 

העבר שאינו נראה

 

לפני כ 11,000 שנים, בסוף עידן הקרח האחרון – מיני עידן קרח – התרחשו דברים על הפלנטה הזאת. אתם יכולים לחקור זאת אם רצונכם בכך, ואתם תמצאו את המידע הזה. דברים אלה קשורים למה שאני מכנה 'פעילות פלזמית בלתי רגילה באטמוספירה'. הרשת המגנטית הייתה שונה מאוד מאוד. פליטות אדירות מהשמש, וסוג הדברים מהם עשויים סרטים, היו מגיעות ומכות ברשת המגנטית של הפלנטה. זה הטעין אותה בסוגי פלזמה שונים. אתם יכולים לראות זאת בהיסטוריה המדעית שלכם. הדבר נמצא בליבות הקרח ובמגנטיות שאתם יכולים למדוד בשכבות הקרקע.

הדבר היה שונה אז וברצוני לספר לכם שזה גרם למוות רב. סיפרנו לכם על כך בעבר, וסיפרנו לכם שבאופן חלקי, בני האדם יצרו זאת. האנושות עברה לפחות ארבעה שלבים של חברה במשך העידנים השונים וכמעט והושמדה בכל פעם. אולי תזכרו שהנבואות שלכם מלפני כמה שנים חזו לכם מלחמה סופית בסוף האלף, עם השמדה המונית. זה לא קרה.

זו היתה חברה מספר 4, נעה למספר 5. משנת 2013 והלאה היא מספר 5 – החברה החמישית. אמרנו לכם לבחון את החברה מספר 3 ב'היסטוריה הבלתי ידועה'. לא תמצאו בקלות משהו מהדברים עליהם אני מדבר, מכיוון שההיסטוריה לא חוסלה באמצעות כלי נשק. במקום זאת, הדבר אירע באמצעות פליטת פלזמה – טבע.

 

אולם הרבה לפני כן, לפלנטה שלכם הייתה אטמוספירה שהתקיימה בדרך שונה באמצעות פעילות השמש של ההליוספירה, והיא הטעינה את הרשת המגנטית בדרך שבה האנושות הייתה מסוגלת לפתח דנ״א לכדי לפחות 50%. אתם נמצאים ברמה של 30% עד 35% בזמן הזה. ואתם תשאלו אותי, האם נסוגותם? כן. בסופו של דבר, אתם תגלו עדות לכך – לתרבות מפותחת.

אתם מרגישים שהייתה לכם תקופת חיים שבה הייתם חלק מחברה מתקדמת, ואכן הייתם. זאת מכיוון שהתודעה שלכם הייתה מתקדמת, לא הטכנולוגיה שלכם. יכולתם לעשות דברים עם התודעה שלכם שאינכם יכולים לעשות עכשיו, ויכולתם לעשות אותם בקלות. יכולתם לרפא את הגוף שלכם באמצעות התודעה שלכם. היו אנשים שיכלו אפילו לברוא חומר יש מאין. כל זאת באמצעות חשיבה מתקדמת ומפותחת, לא מכשירים מכניים. אנו נותנים לכם עקרון שלא באמת חשבתם עליו עדיין: התודעה היא פיסיקה. היא שדה אמיתי שניתן למדוד אותו שמשפיע על המציאות הפיסית. האם אי פעם 'נפל' לכם המחשב כשכעסתם או התפוצצה לכם נורה? כיצד זה קרה? זו פיסיקה!

 

הדפוס הישן עדיין נמצא שם!

 

כן, הייתם שם, לא עם מכוניות מעופפות ואנטי כבידה, אלא עם חוכמה ופיסיקה גבוהה שאתם זוכרים היטב. אתם זוכרים חוכמה ותודעה מתקדמות. ישנה סיבה לעובדה שאתם יכולים לזכור אינטואיטיבית את כל הדברים האלה. הם נמצאים בתוך הרשומות האקאשיות שלכם! הקשיבו לי, מכיוון שזה השיעור להיום: אינכם מגלים ארצות חדשות בעודכם מתפתחים – הקשיבו לי – במקום זאת, אתם מביאים לקדמת הבמה את מה שהיה לכם. אתם חוזרים לאחור כדי להשיג את העתיד! הרשומות האקאשיות שלכם מתעוררות לאיטן מאז עברתם את שנת 2012. כבר קיים דפוס או תבנית למציאות מתקדמת זו, ואתם חייתם אותם לפני עידנים. התבנית האקאשית להתפתחות במסלול המהיר שאתם חווים עכשיו כבר קיימת בתוככם. אתם הייתם שם בעבר!

נשמות עתיקות, מה שאתם זוכרים היא חברה מתקדמת שהייתה הרבה יותר מאשר לפני 10,000 שנים. אולם הזרעים שלה מתחילים לנבוט שוב ולחזור על הדפוס שלהם. זה אינו חדש, היא אינה בלתי ידועה והרשומות האקאשיות שלכם מכירות אותה. החוכמה המולדת של גופכם מכירה אותה. מה שהיה ישוב ויהיה מציאות ועבורכם היא לא תהיה חדשה. אתם חוזרים אליה. דיברנו על אטלנטיס, ודיברנו על העובדה שלא כולכם, לא מיליונים מכם, יכולתם להיות כולכם על אי שוקע אחד! ואף על פי כן, כולכם מאמינים שהייתם שם. יש שם מטפורה להשמדת האנושות מסיבות רבות, היא הייתה אמיתית וכולכם חוויתם אותה.

 

רובכם הושמדתם באותם זמנים וזו הייתה חברה מספר 3. למספר 2 היו סיבות משלה, רובן מבוססות על כדור הארץ. אז הייתה החברה מספר 4 של 'ההתחלה מחדש' – ההיסטוריה הנוכחית שלכם בת 11,000 שנים. לכן כל שאתם משייכים לחברה האנושית, כל 11,000 השנים שלה, היא למעשה החברה הרביעית. אני יודע שזה נשמע מוזר מאוד, אולם אפילו חלק מהמידע החכם העתיק שלכם, שמגיע מהעמים הילידים של הפלנטה שלכם, יודעים את הדברים האלה. זה חלק מההוראה שלהם.

יקרים, החברה שלכם הייתה כאן 50,000 שנים. יום אחד המדע יסכים לכך שנראה שישנה היסטוריה אבודה ויראה אותה כפי שהיא. אתם לא עד כדי כך צעירים! רבות מהנשמות שלכם זקנות וחכמות מאוד, ואתם הייתם כאן זמן רב. הרשומות האקאשיות שלכם מלאות בדברים מסוג זה. אבני הבנין של העתיד מצויות בידכם, מכיוון שחוויתם זאת בעבר! בשל כך, אתם לא תפחדו ממנו וכאשר תתחילו לחוות אותו, הוא יהיה משהו שתחושו בנוח לגביו.

 

יקרים, ברצוני שתביטו בעיני ילדי האינדיגו לרגע. הנשמות הצעירות הן מבולבלות. אולם אלה שהם נשמות עתיקות – בטוחים בעצמם! אולי בטוחים בעצמם מעט יותר מדי? הם אינם מתבוננים סביב או פוחדים מכך שהם שונים. במקום זאת, הם מביטים בכם ותוהים מדוע אינכם פוחדים, מאחר שאתם כל כך… אנרגיה ישנה! הם חוו זאת בעבר! הם נשמות עתיקות וזוכרים מה עומד להגיע. הם חוו זאת בעבר ובבטחון שלהם, אתם יכולים לראות זאת. אל תניחו לארשת פניהם לשטות בכם. הם אינם עקשנים. הם פשוט מתעוררים למשהו שהם 'זוכרים', בפלנטה שלא ראתה זאת במשך זמן רב מאוד.

 

חלומות ומכונת הזמן האקאשית

 

הבה נדבר על הרשומות האקאשיות בדרך שונה. יתכן ואתם חולמים חלומות? ברצוני לספר לכם משהו על הזיכרון האקאשי שלכם. הוא אינו הוגן! הרשומות האקאשיות שלכם מוטות ביותר. הם לא 'יקראו' את התנסות יחידת החיים הקודמים שלכם בדרך לינארית, כפי שאתם קוראים ספר ומעבירים דף אחר דף. אתם לא תראו מי הייתם ומה עשיתם, ואז תעבירו דף ותראו מי הייתם לאחר מכן ולאחר מכן… זה מכיוון שהרשומות האקאשיות הרב מימדיות עוסקות באנרגיה, לא בהיסטוריה.

ישנה סיבה באנרגיה חדשה זו לסוג ההשתקפויות שאתם מקבלים בחלומות שלכם. עבור רבים, הרשומות האקאשיות עובדות שעות נוספות ומעניק לכם דברים רבים לעבד אותם. הסיבה היא מכיוון שעליכם לנקות דברים אלה כדי לנוע הלאה. אתם לא תתקדמו עד אשר תנקו את הדברים האלה. זה היופי של החוכמה הפנימית המולדת שלכם.

 

הרשומות האקאשיות נמצאות בתוך הדנ״א שלכם והן משפיעות באופן משמעותי על חייכם על ידי כך שהן מעלות אנרגיה, מאפשרות לכם לפגוש בה ולבקש לשחררה. היפטרו מהאנרגיה הזאת של יחידות חיים קודמות. יש לכם כמה חלומות מעניינים. נניח שטבעתם ביחידת חיים קודמת. נניח שהיה זה לפני 1000 יחידות חיים, אולם זה מה שאתם זוכרים, לכן יש לכם חלומות על טביעה. אינכם יכולים לנשום. אתם נחנקים פיסית ואתם מתיישבים במהירות במיטתכם, ואומרים לעצמכם, הנה הוא שוב החלום הזה! מה שאנשים עושים עם החוויה הזאת מעניין מאוד! עבור נשמות עתיקות, הדבר הראשון יהיה לברר מה המשמעות של זה? מה עליכם לעשות בקשר לכך? החלק הזה מדויק. אולם לעיתים תכופות, אנשים אינם מנתחים באמת מהי המשמעות האמיתית. במקום זאת, הם חושבים שזו נבואה שהם עומדים לטבוע, לכן כדאי שיתרחקו ממים. הם חושבים שזו נבואה לגבי העתיד, מכיוון שאם הם חולמים את אותו חלום שוב ושוב, הרי שזה חייב להיות משהו שעומד להתרחש. והשלב הבא הוא פחד.

 

יקרים, מערכת יפהפיה זו שמכינה את הנשמות העתיקות לעתיד אינה נמצאת כאן על מנת לברוא פחד! החלום ההוא עוסק במשהו שקרה לכם, שמשפיע עליכם בדרך כלשהי גם כיום. אולי הוא קשור לגרון שלכם? הוא קשור לנשימה, או שהוא פחד ממשי ממים שמעכב אתכם. הוא קשור לדברים רבים מיחידות חיים קודמות שיש לראותם, להבינם ולשחררם לתמיד. נשמות עתיקות, אם תכירו באנרגיות האלו בעבור מה שהן, מוגשות לכן על מגש, תוכלו לנוע אל מעבר להן.

אולי תוכלו לומר: "תודה לך, חוכמה פנימית מולדת. תודה לכן רשומות אקאשיות, על שאפשרתן לי לראות את ההגיון הטמון בכך. איני פוחד/ת מטביעה. איני פוחד/ת עוד משום דבר שנמצא שם. הוא לא ישפיע על חיי, ואיני פוחד/ת מהעתיד. אכנס לים או לאגם בשמחה, ללא פחד". בכך מדובר.

כל עוד יש משהו שחקוק ברשומות האקאשיות שלכם שיוצר פחד בתוככם, בחלומות או בחוויות של יחידות חיים קודמות, הוא יעכב אתכם. מה שמתחיל לקרות לנשמות עתיקות הוא שיחידות החיים הקודמות שהן האנרגטיות ביותר או שמכילות את הדברים הדרמתיים ביותר יוגשו לכם על מגש. וכאשר הדבר מתרחש, אני מפציר בכם אל תפחדו ממנו. אל תגשימו אותו מכיוון שהרגשתם בו, ואל תיצרו פחד סביבו. אין זה משנה עד כמה הוא מרגיש לכם אמיתי, זו אינה נבואה! לא! אלה אתם, העובדים עם עצמכם.

 

עוצמת החלומות מן הרשומות האקאשיות

 

כאלה הם החלומות. נשמות עתיקות חולמים לעתים קרובות חלומות אקאשיים. נשמות חדשות רק מתחילים להתרגל לפלנטה. הם חולמים על דברים אחרים. נשמות עתיקות באנרגיה הזאת מתחילים לחלום חלומות בעלי משמעות. יתכן ויש לכם חלום על משפחה, אולם אף אחד אינו ממלא את התפקיד שהם מילאו במציאות ואף אחד אינו נמצא 'במקום הנכון'! אולם ישנה דרמה, איכשהו. שום דבר מכל זה אינו הגיוני. ואולי יש לכם אחות או אח או אם או אב שאתם מרגישים אולם לא מזהים, מעורבבים עם אלה שאתם כן מזהים. אתם נמצאים במקומות בהם לא הייתם מעולם, פוגשים אנשים שאתם מכירים בדרך כלשהי, אולם שמעולם לא פגשתם בהם בחיים האמיתיים. ולעיתים תכופות ישנה תחושת סכנה.

מה משמעות הדברים האלה? אתם מתעוררים מבולבלים ומטושטשים לגמרי. והתגובה האנושית הראשונה היא שאתם חושבים שמשפחתכם עומדת לבגוד בכם. זו אינה נבואה! [קריון מצחקק בהנאה..] זהו הרגל אנושי שכיח באנרגיה ישנה. אתם תמיד לוקחים דברים שאינכם מבינים ומקרינים אותם אל תוך הפחד.

 

במקום זאת, הגיע הזמן להשתמש בחוכמה ולשאול מהי המטפורה? מה משמעות הדבר? התחילו להתבונן ולנתח מה קרה בחלום. שום דבר אינו פשוטו כמשמעו – שום דבר. הרשומות האקאשיות שלכם אינן יודעות מה זה 'פשוטו כמשמעו'. הרשומות האקאשיות מכירות רק רשמים ופוטנציאלים רב מימדים אולם הן מעניקות לכם זאת בחלומות לינאריים.

אם כך יש לכם משפחה בלתי רגילה בחלומות שלכם, שעושה דברים בלתי רגילים. אלה אינם האח או האחות האמיתיים שלכם, וגם לא ההורים האמיתיים שלכם, או הילדים שלכם. במקום זאת, זו מטפורה למשפחה והיא מייצגת מטפורה רוחנית שמשתנה. מתחולל שינוי והוא מבקש מכם להיות זהירים ביחס לאנשים עמם אתם מתרועעים. הסכנה היחידה היא התנהלות עם אלה שאתם מחשיבים למשפחה – אפילו משפחה רוחנית – שנמצאים עדיין באנרגיה ישנה. הם יעכבו אתכם. בכך מדובר.

דרוש ניתוח חכם ונטול פחד של דבר שהוא אינטואיטיבי ומהחוכמה הפנימית המולדת. ישנם חלומות מסוגים רבים ושונים שאתם מקבלים היום שחוכמתכם הפנימית המולדת מבקשת מכם לנתח, להבין ולשחרר. אתם מפענחים את יחידות החיים הקודמות שלכם על מנת להגשים עתיד מאוזן.

 

נשמות עתיקות, היו לכם יחידת חיים לאחר יחידת חיים באנרגיות הישנות האלו. נלחמתם ונלחמתם ונלחמתם שוב. שנאתם אלה את אלה, הרגתם אלה את אלה, ואתם נושאים דברים אלה אתכם בחלומות. חלקם כה מעמיקים עד שהם משפיעים על חייכם ועל הרגשותיכם וכולם יכולים לגרור אתכם מטה באנרגיה חדשה זו. אימהות, עליכן להפסיק לחלום על כך שילדיכן מתים! אני מדבר אל מישהי כאן ולמישהי שקוראת זאת! רק מכיוון שזה קרה בעבר הרחוק מאוד מאוד אין משמעות הדבר שזה יקרה גם הפעם. לכולכם היו ילדים שמתו בזרועותיכם בעת הלידה. הם לא שרדו, ולאם, זהו פחד שחוזר על עצמו שוב ושוב.

נתחו זאת: זה חלום הקשור לעבר. הבינו: זה נמצא ברשומות האקאשיות וגורם למתח. שחררו: היפטרו מזה. זו אנרגיה ישנה ואינכם חלק ממנה. כאשר תעשו זאת, אתם תזדקנו פחות ותחיו חיים משמעותיים הרבה יותר.

 

זו עבודה רבה, ולכן אנו מכנים אתכם עובדי אור. הייתם שם ועשיתם זאת. שרדתם את החברות האלו, כמה מהן היו מפותחות מאוד והייתה לכם אז תודעת חוכמה מתקדמת. אתם מקבלים זאת שוב. אינכם יכולים ללכת למקום מפותח עם זיכרונות אפלים בתודעתכם. מה שאירע ב 10,000 השנים האחרונות האלו, יקרים, נמצא עדיין ברשומות האקאשיות שלכם. ועם חלק מזה יש להתמודד.


זה מסר גדול, נכון? לאל אכפת מכם במידה מספקת שהוא שולח לכם חלומות רעים! מה דעתכם על כך? כאשר אתם חולמים אותם, ברצוני שתתעוררו וברצוני שתחגגו באופן מיידי! יש לכם טעם רע בפיכם או במוחכם. אם לא תזהרו, החלום הרע הזה יהרוס את יומכם מכיוון שאתם נושאים תחושה זו אתכם משום שהיא דרמתית. במקום זאת, ברצוני שתחגגו אותו. האם יש לכם את האומץ לחגוג חלום רע? ברצוני שתתיישבו במיטה וברצוני שתנתחו ותאמרו: "תודה לכן, רשומות אקאשיות, תודה לך, רוח, עזרי לי להבין מה עלי לדעת ולשחררו". תחושת החלום הרע והמכוער שהייתה לכם תתפוגג מיד בזרועות האל. אהבה עושה זאת. אמרו: "אני משחרר אותו! זה נעלם ולא יחזור בעת שאני נע אל תוך תפארתי העתידית".

היפטרו מהישן לפני שתגיעו לחדש!

 

יהיו עוד תקשורים על דברים מסוג זה מכיוון שהם חדשים. הם קשורים לזמנים האלה, ומשמעותם היא שהם קשורים לבן האדם החדש. רבים מכם חוו סוגים אלה של אנרגיות אינטואיטיביות חדשות. יקרים, זכרו: לא עשיתם שום דבר רע ואלו אינן נבואות רעות. אלו הן החוכמה הפנימית המולדת והרשומות האקאשיות שלכם, שמביאות לכם אנרגיות כדי שתוכלו לראותן ולשחררן.

 

זו עוצמת הנשמות העתיקות באנרגיה חדשה זו. אתם מייצגים את התודעה של הרוח שהתפתחה במשך אלפי שנים. היא שייכת לכם. אתם נעים אל תוך עידן שבו אתם יכולים לזכור כיצד זה היה שהיתה לכם חוכמה שלא בראה מלחמה ושלעולם לא תברא מלחמה נוספת. החכם יודע שהמלחמה אינה פתרון. היא רק החמרת הבעיה. ההיסטוריה מראה שכך הוא. דמיינו תודעה של מנהיגות עולמית שזוכרת זאת!

אלו חדשות נפלאות! מעולם לא היה זמן כמו הזמן הזה. אין מדובר ב'היסטוריה שחוזרת על עצמה' כפי שהיה בעבר. הדברים מתחילים להשתנות, וישנם אנשים שמרגישים בכך. חגגו את השינוי. כל שמתרחש בחייכם – חגגו אותו! יש נדיבות של אהבה בחייכם, שתביא לכם דברים טובים. השליכו את הפחד מן העתיד והתחילו לחגוג את מה שמגיע.

 

זה המסר להיום והוא אינו רק מקריון. זה המסר של העידן החדש. האם תוכלו לומר: "אני אוהב/ת את האנושות בשל כך, ובשל מה שקרב ובא?" כאשר אתם חוזרים על מנת להביא את העתיד – אתם יכולים לומר זאת.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר