ימי רביעי של ריפוי – אמיתות מרהיבות ושנויות במחלוקת 2 – אפריל 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

יקרים, החודש הזה ניתן לכם ארבעה חלקים של נושא שאתאר אותו שוב. זהו החלק השני, והנושא הוא זה: אמיתות מרהיבות שגורמות לאנשים לתהות לגבי מהו אמיתי או שאינו אמיתי, הן שנויות במחלוקת, ואם כך הנושא הוא אמיתות מרהיבות ושנויות במחלוקת. ובחרנו ארבעה נושאים שדנו בהם בעבר פעמים רבות, אולם אנחנו מאחדים אותם יחד בחודש הזה כולו מתוך סיבה. אנחנו מקבצים אותם מתוך סיבה, כך שתשמעו אותם כקבוצה ויתכן שתבינו את מה שאמרנו פעמים כה רבות: הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים. הססתי מעט כאשר רציתי לומר את המילים האלו, שנויות במחלוקת, והסיבה היא מכיוון שהקהל שאני מדבר אליו כעת, המנויים שאני מדבר אליהם כרגע, הם מה שיכנו 'תומכים ומסכימים' עם האמת המסוימת הזו השנויה במחלוקת. ועם זאת אלפים – שאינם מנויים – ישמעו ויקראו את התקשור המסויים הזה.

עליהם לשמוע אותי אומר שוב משהו, שיהיה שנוי במחלוקת יותר לאלה שברחוב מאשר יתכן לאלה שהם עובדי אור או נשמות עתיקות. והנה זה: יקרים, הגלקסיה הזו שלכם שוקקת חיים כמו שלכם. האם שמעתם זאת? ואיני מדבר אודות מיקרובים שאתם עשויים למצוא על הירחים של הפלנטות במערכת השמש שלכם. אני מדבר אודות אלה שאפילו עשויים להיראות כמוכם.

 

לפני זמן, העברנו תקשור מלא אודות זה, סיפרנו לכם על האמיתות של המדע לגבי זה, שהמדע והאסטרונומיה באופן כללי, האסטרונומים האלה מחפשים אחר חיים, מכיוון שהם מבינים כעת שהמרכיבים שיצרו חיים על הפלנטה הזו, בצורה שהם עשו זאת ומהסיבות שהם עשו זאת – קיימים בכל מקום.

כך שעבורכם לחשוב שאתם לחלוטין לבדכם בגלקסיה הזו ושאין עוד חיים, הוא דבר מאוד קומי. כמו אדם שגדל על אי בודד, מכיוון שיתכן והוא ננטש שם עם משפחתו. והוא מעולם לא היה בשום מקום אחר, מעולם לא היו לו קשרים עם אנשים אחרים. הוא מתבונן סביבו באי הזה ורואה את החופים, ותוהה אם קיימים חופים אחרים על הפלנטה הזו.

מכיוון שהוא לא ראה חופים אחרים ולא חשב על העובדה שמה שברא ויצר את החוף הזה, בורא ויוצר מאות אלפים, אם לא מיליונים של חופים, ממש כמו זה שהוא מכיר, בכל מקום.

 

זוהי הפלנטה שלכם. מה שגורם לזה להיות מבהיל, ושנוי במחלוקת הוא שהם לא הציגו עצמם בפניכם כחברה, כמשהו, ואמרו 'שלום'… ויהיו אלה שיאמרו שהם יודעים שהם הגיעו ועזבו וכל זה, אולם איני מדבר על כך.

יקרים, ישנם דברים רבים שעליכם להבין בנוגע לנושא המסויים הזה, לכן הבה נתחיל בהתחלה, אולם נרכז ונעבה זאת מכיוון שכבר העברנו זאת לפני כן.

כל הגלקסיה היא בערך באותו הגיל מכיוון שהיא נבראה כדבר אחד. בתוך היקום וגילו של היקום, הגלקסיה הזו דומה לגלקסיות אחרות, אולם בתוך הגלקסיה הזו הגיל הוא דומה בכל מקום, טריליוני השמשות עשויות מאותו החומר שיצר את השמש שלכם. והזמן שהן היו שם הוא בערך אותו הדבר עבור כה רבות מהן.

המדע גילה, לא לפני זמן רב, שקיימות פלנטות בגודלו של כדור הארץ, באזור ש'ראוי למגורים' שזה ממש היכן שאתם נמצאים, במרחק שאתם נמצאים מהשמש, כל הדברים – המסלול שיש לכם. שקיימות פלנטות ממש כמו זו שלכם באזור שראוי למגורים מסביב לכוכבים בגלקסיה הזו. והם אומרים שהן קיימות במספרים של מיליונים – מיליונים, לא רק מעט מהן.

ואם תתבוננו בכך ותאמרו שהמרכיבים הם זהים, הזמן הוא זהה – מהם הסיכויים שחיים כמו שלכם קיימים במקומות אחרים בגלקסיה שלכם? ולסְטָטִיסְטִיקָנים תהיה הנאה רבה עם זה, מכיוון שהם יאמרו שזה מובטח שהם קיימים שם, וזה אכן כך. אולם עדיין ישנם אלה שמניחים ומשערים שהם אינם קיימים מכיוון שלא שמעתם מהם.

 

תנו לי לספר לכם אודות עובדה מס. 2.

הביולוגים שלכם ואלה שלומדים אודות כדור הארץ יספרו לכם שהחיים על הפלנטה הזו התחילו למעשה פעמיים או שלוש פעמים, ושהם לא נמשכו לאחר ההתחלה הזו. מיליוני שנים חלפו עד שלפתע זה הצליח, פוטוסינתזה הגיעה, החיים התחילו ונשארו והיו מאז. לכם היתה התחלה מאוחרת, יקרים, וזה משהו שתוכלו למצוא בביולוגיה, אלה המומחים המדברים אודות הפלנטה הזו, כמה זמן היא קיימת וכמה זמן היו כאן חיים.

אם תחשבו על כך, מהם הפוטנציאלים שלפלנטות האחרות בגודלו של כדור הארץ בגלקסיה הזו, באזורים הראויים למחיה כמו זה שלכם, לא היו מספר מיליוני שנים של דְחִיָה, הַשׁהָיָה, ועיכוב של חיים בהתפתחות שאתם רואים כעת? שוב, הסיכויים הם בעד זה שאתם 'הילדים החדשים' בשכונה… ואכן זה כך.

מסרנו לכם את המידע הזה שוב ושוב, שנוי במחלוקת ומוזר לרבים כל כך, וישנו המדען המטלטל את ראשו בתנועה של זה נשמע הגיוני. לא ראיתם זאת, לא דיברתם איתם, אולם אני נמצא כאן על מנת לספר לכם – כפי שעשיתי פעמים כה רבות – יש לכם משפחה גלקטית שיודעת שאתם נמצאים כאן.

 

מדוע זה כה מרהיב? הסיבה היא, שמתוך כל הפלנטות בגודלו של כדור הארץ שיש בהם חיים כעת שעשויים להיות מקודמים בהרבה מכם, החלק המרהיב הוא שהם מכירים אתכם, והחלק המרהיב הוא שהם יודעים מה מתרחש כאן, במיוחד מאז שנת 2012.

ישנה משפחה גלקטית שתפגשו יום אחד, ותחשבו שזה כה תמים מצדכם ומהאנושות באופן כללי שהטלתם ספק אי פעם שהם היו שם. שוב – מדוע הם אינם כאן כעת? מדוע הם אינם כאן מדברים אתכם כעת? אותם הסְטָטִיסְטִיקָנים שיסכימו שחייבים להיות חיים אי שם, עשויים לקחת נשימה ולומר שהסטטיסטיקה אינה כה טובה מכיוון שהם לא אמרו 'שלום', הם לא יצרו קשר, יתכן שהם רחוקים מדי – אולם זו אינה התשובה. יתכן ואין להם דרך ליצור אתכם קשר מפאת המרחק – זו אינה התשובה.

הם מחכים למשהו, יקרים. כבר אמרתי זאת בעבר, ברצוני שתעקבו אחר המציאות של תרחיש שאני עומד לתת לכם. הבה נאמר שנניח שמחר ספינת חלל כלשהי תנחת על המדשאה של הבית הלבן כהכנה לומר לכם 'שלום'. מה יקרה לכלי הטיס הזה? [קריון מצחקק בהנאה…] האם עלי לספר לכם? הוא לא יצליח להגיע למדשאה. יירו בהם כבר בשמיים לפני שבכלל יהיה להם סיכוי.

מה שאני עומד לומר לכם הוא מהמשפחה הגלקטית שלכם, מסר: הפלנטה הזו עדיין ברברית, הפלנטה הזו עדיין לא גדלה, מסוכן מדי עבורם להגיע לכאן.

 

כל סרטי המדע הבדיוני שלכם המתייחסים ל ET הם מאוד מעניינים. הם מגיעים אליכם כסכנה, הם עומדים לגנוב את הזהב שלכם, להשתלט על האוקינוסים שלכם ולהרוג את האנושות. חלק אפילו אמרו שהם יגיעו לאכול אותנו ואתכם [קריון מצחקק בהנאה…].

אומר לכם פעם נוספת, אם טרם חשבתם על כך. יקרים, זוהי תודעה שיש לכם ולא למשפחה הגלקטית שלכם שהיא הרבה יותר מקודמת בתודעה ואפילו אהבה. לא כולם, אולם הרוב. אתם הם אלה המסוכנים, וזה מעניין שאתם מאמצים לעצמכם את הסיפורים האלה בסרטים המדעיים שלכם, והמדע הבדיוני שלכם משקף את תודעתכם שלכם לגבי מה שאתם מצפים לו מבחוץ – כיבוש, פגיעה – כאשר הם לבסוף יפגשו אתכם כמשפחה המקודמת הגלקטית, אתם תראו חמלה, אהבה, מכיוון שהם עברו את מה שאתם לומדים לעשות כעת. רבים כל כך עברו דרך תפנית, מִפְנֶה, יש להם אותו כוח בורא יוצר, הבורא הזה שברא אתכם ואת נשמתכם, ברא אותם ואת נשמתם. האם חשבתם מעודכם על כך?

 

מה אם נשמתכם שותפה על בסיס קבוע עם אלה ממקומות אחרים בגלקסיה הזו? מה לו זה היה כך? והתשובה היא שאתם אכן עושים זאת! הידעתם שמאחר והנשמה היא נצחית לחלוטין, אין לה התחלה או סיום – האם אתם הבנתם או אפילו חשבתם על כך? יתכן ואתם עצמכם הייתם על הפלנטות האחרות האלו, יתכן ויש לכם חוויה של יחידת חיים קודמת גלקטיות? זה יהיה מעניין! ובכן, זה כך ואמיתי.

מרהיב, שנוי במחלוקת, קשה לפענוח, כיצד זה פועל – [קריון נאנח..] כל הדברים האלה, יקרים, יגיעו באופן שיסבירו את עצמם במהלך הדרך.

 

הגלקסיה הזו מלאה במשפחה, משפחה נדיבה. ישנם חלק מהם, יקרים, המבקרים את המקום הזה המכונה כדור הארץ, הם מגיעים ועוזבים מכיוון שהם אינם יכולים להישאר, מכיוון שהם אינם אלה שיגיעו מאוחר יותר… אלה שיגיעו מאוחר יותר ייראו מאוד דומים לכם, והם יספרו לכם סיפורים אודות מה שהם עברו, שזה מאוד דומה למה שאתם עוברים. יתכן וחלק מהם יהיו מבוגרים מכם במיליוני שנים ואולי אפילו יותר מכך. הם יהיו המאסטרים, אתם תשמעו מהם..

 

"עד כמה קרוב אשמע מהם, קריון?" והתשובה היא קרוב, ככל שתבצעו את השינויים האלה על הפלנטה הזו, שסיפרנו לכם עליהם שוב ושוב, שהם רק מתחילים כעת..

זוהי האמת, אמת עיקרית. זה מרהיב!

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

ימי רביעי של ריפוי – אמיתות מרהיבות ושנויות במחלוקת 4 – אפריל 2021

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

ההזדמנות לדבר אתכם בדרך זו היתה תמיד משהו שאינו רק מיוחד עבור הצד השני של המעטה, אולם די חדש. המשמעות של 'בדרך זו' היא שיהיו אלפים שיתחברו ויצפו לשמוע מסר, יתכן אחד עם עומק, יתכן אחד רק עם שלווה ושמחה ואדיבות, בעוד שלפני 100 שנים או אפילו 200 שנה, זה היה מבודד רק למעטים בלבד. לפעמים זה היה נראה ככת, לפעמים זה היה נראה כמו קסם, בעיקר טפשות.

למרות שכל הכתבים על הפלנטה שלכם נכתבו באופן הזה, עם מסרים מצידו השני של המעטה שהועברו ישירות לנייר – אפילו זה לא נראה כתקשור.

 

תקשור אמור להרגיע את נשמתכם, זה אמור להיות יד ענקית שנוטלת את ידכם או מחבקת אתכם, ואומרת שהכל בסדר. להעניק לכם, יתכן, נקודת מבט שונה לגבי מי שהנכם. זו הסיבה להיותנו כאן.

זהו התקשור הרביעי מתוך ארבעה תקשורים על נושא מסויים, והנושא עבור הארבעה האלה, וזה האחרון מהם, הוא אודות אמיתות שהן מרהיבות ושנויות במחלוקת. הרביעי הוא פשוט, אולם תנו לי להסביר אותו. הנה הצהרה: האל יודע ומכיר אתכם.

 

מה מלמדת אתכם התרבות שלכם? מהו הדבר הראשון שאתם מגלים? בתרבות שאני מדבר אליה, ברובה, התרבות של שותפי (לי קרול, ת.ג.) – אתם מגלים הפרדה עצומה בין בני האדם והאל. ההפרדה היא כה רחבה וגדולה, שמספרים לכם שעל מנת שהאל ישים לב אליכם, ישנם דברים רבים שעליכם לעשות.

ישנם מכלול של חוקים והשקפות שאומרים שלעולם לא תהיו מסוגלים לדבר אל הרוח, אל האל, אחד-על-אחד, וחייב שיהיה לכם סוג מסויים של מתווך קדוש שיעשה זאת עבורכם. אתם תלכו אליו והוא יילך לאל. הם עוברים הכשרה במשך שנים על מנת לעשות זאת. המערך המסוים הזה מהלידה נותן לכם נקודת מבט עד כמה אתם אמורים להיות קטנים, ושהאל יושב על כס מלכות כלשהו, כמו סוג מסוים של אב, צופה ואינו באמת מכיר אתכם. התפילות שאתם מתפללים – לפעמים שומעים אותן, לפעמים אין שומעים אותן, לפעמים עליהן לעבור באמצעות אחרים. לפעמים עליכם לטפס מדרגות או לספור חרוזים (במחרוזת תפילה, ת.ג.) רק על מנת להניע את האנרגיה, מכיוון שאתם כה נחותים לעומת האל – זה מה שמספרים לכם.

 

ואתם עשויים לומר שזו האמת של כל כך הרבה מכלולים של חוקים והשקפות על הפלנטה – האל גדול, ואילו אתם אינכם גדולים.

ויש לי אמת שנויה במחלוקת עבורכם. וברצוני שתשתמשו לרגע בהגיון רוחני. כמעט כל מכלול חוקים וההשקפות על הפלנטה, וכמעט כל התודעה של הפלנטה, מאמינים שלאחר שאתם מתים אתם הולכים למקום כלשהו. זה מצביע על כך שמעורב יותר מאשר רק דעתם של בני האדם, בעת שאתם יושבים שם ומקשיבים לכך. צריכה להיות נשמה.

הנשמה היא מה שאנחנו מביטים בה, מגלים ועובדים איתה במדיטציות של 'מעגל ה 12' בכל פעם שאנחנו נפגשים. וסיפרנו לכם שהנשמה הזו היא אותו החלק מהאל שהוא 'אתם'.. שהלכה למעשה הנשמה היא חלק מהמקור הבורא היוצר – היא אינה נפרדת כלל. ואם תתבוננו במה שהנשמה אמורה להיות אתם מתחילים להבין שזו אנרגיה רב מימדית, שבאופן כלשהו תודעתכם עטופה בתוכה, והיא נצחית! היא נמשכת לנצח.

כיצד יתכן שיש לכם משהו שנמשך לנצח, במימד הרביעי, או אפילו שזה יהיה בן אדם? זה אינו כך. אם כך הנשמה שיש לכם היא דבר גדול מאוד. ויהיו כאלה שיאמרו שהנשמה 'יושבת' במקום כלשהו, שסיפרו לכם שהנשמה נמצאת עם האל, וכאשר אתם נמצאים בכדור הארץ אתם מופרדים ממנה באופן כלשהו, ולכן אתם כה נחותים ולא ניתן להבחין בכם, וזו הסיבה שאתם קורבנות של הפלנטה וכל זה, ואתם מתחילים לשמוע את כל העקרונות של מה שהאחרים סיפרו לכם לגבי מי שהנכם.

 

יקרים, ברצוני שתשבו לרגע ותשתמשו בהגיון הרוחני שלכם – האם זה מתקבל על דעתכם שנשמתכם, הליבה של כל מה שקיים, איתכם, ותודעתכם, זו שמצטרפת אליכם בכל יחידת חיים, הנשמה הנצחית הזו למן ההתחלה ועד לסיום – נמצאת במקום כלשהו בקופסה, בעוד אתם נמצאים כאן? זה מה שסיפרו לכם. שנויה במחלוקת, מרהיבה, הנשמה הזו נמצאת כעת אתכם ומייצגת את המקור הבורא היוצר שבכם.

 

אתן לכם הצהרה, וברצוני שתזכרו אותה: המקור הבורא היוצר, שהוא האל, רוצה שיגלו אותו, רוצה שיגלו אותו. יש לכם בחירה חופשית להתעלם מכל מה שאני אומר. אלה שעשויים להקשיב לדברים כעת, ושהגיעו לכאן באמצעות חבר כדי להקשיב לברנש המצחיק היושב בכסא ועושה זאת – גם לכם יש בחירה לחשוב שזה מטופש, או אולי חמוד, או – מה אם, מה אם זה היה אמיתי שנשמתכם, בבחירה חופשית, כאן על הפלנטה הזו, מייצגת חלק מן האל, והחלק הזה מעניק לכם בחירה חופשית, וידו כמעט מושטת לעברכם ואומר 'אתם יודעים שאני קיים, אתם יודעים שזה נמצא כאן, אתם מאמינים בחיים שלאחר המוות, אתם יודעים שיש יותר מאשר רק להיות בני אדם – מדוע שלא תצעדו את הצעד הבא ותפענחו זאת?

 

האל יודע את שמכם. ואם זה נכון – וזה אכן נכון! – זה עשוי להיות שנוי במחלוקת, מה זה מאפשר לכם לעשות? [ קריון מצחקק בהנאה..] והתשובה היא, כמעט הכל… לפתע הכל אפשרי, לפתע יתכן ואפילו קיימת תכנית, שאתם וחייכם חלק מגלגל שיניים בֹּרֶג קָטָן במכונה רוחנית ענקית. אתם ראויים להיות כאן.

 

אנשים שואלים ללא הרף, 'מהי מטרתי?' ואני אומר לכם מהי המטרה להיותכם כאן – להיות! כנשמות עתיקות עם תודעה גבוהה, כך שאין זה משנה מה קורה לכם או מי נמצא בסביבתכם – הם יראו את האל שבתוככם. זו הסיבה והתכלית. אנשים יאמרו שעליהם לכתוב ספר, עליהם ללכת לכאן, עליהם לבנות מרכז ריפוי, עליהם לעשות משהו עם חייהם, מבלי להבין ש'המשהו' הזה הוא … אתם.. גדולתכם בעודכם יושבים שם ומבינים שמצאתם את היד המושטת.

 

אנשים משנים את חייהם, ריפוי מתרחש, הפחד מתעמעם, חרדה מתחילה להתרחק – למרות שהבעיות עדיין נשארות! [ קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שהאל יודע את שמכם.

זו הנחת יסוד שעדיין לא הובנה והפכה לשכיחה זה יִמְחֶה דברים כה רבים שמכלול העקרונות וההשקפות האלה סומכים עליהם. הם רוצים שבני האדם יגיעו, יהיו, יעשו, ויתנהגו בדרך מסוימת ויעשו דברים מסוימים. זו מערכת, זו מערכת ישנה, מערכת במימד הרביעי שאינה משקפת את הגדולה והיופי של אל אדיב, נדיב, לא שיפוטי.

 

כל התקשורים האלה יהיו זמינים עבורכם, כולם. עבור כל אחד, לא רק למנויים. והתחלנו עם הנחת יסוד בתקשור הראשון – חזרו והקשיבו לו, שהאל אינו אב חסר תפקוד בשמיים שיענה אתכם לנצח אלא אם כן תעשו משהו. וכמובן ה'משהו' הזה שעליכם לעשות שונה ממכלול עקרונות אחד לשני. מכלולי העקרונות וההשקפות על הפלנטה הם כה חסרי תפקוד, עד שהיתה תקופה – ועדיין זה כך – שאם האמנתם בדרך אחת כיצד לסגוד לאל החמקמק הזה ומישהו אחר לא האמין בזה, הרי שהייתם רשאים להרוג אותו מכיוון שהוא לא האמין בכך.

האם אתם רואים מה אנשים עשו עם גדולתו של האל?

מדוע שלא תשבו לרגע וחשבו לעצמכם האם זו באת הדרך שהדברים אמורים לפעול? זה שנוי במחלוקת, יקרים, סיפרנו לכם שכך יהיה. האל יודע את שמכם, עוד מהלידה, נשמות עתיקות, ורק מחכה שתשאלו את השאלה 'האם זה אמיתי? האם אתה נמצא שם? האם זה אפשרי שאשב בארון הבגדים שלי, ואעמיד פני שאני לבדי, ארים את ידי ואדבר למקור בורא היוצר של היקום?'

והתשובה היא 'כן', מכיוון שזה קיים בתוככם. נשמתכם היא חלק מזה וישנו חיבור וקשר שאתם יכולים לקיים עם זה ללא אף אחד אחר, אדם קדוש או אשה קדושה שם, ללא מבנה, ללא בניין, ללא שום דבר מעבר לתפארתכם ולתפארתו של הבורא היוצר.

האל מכיר את שמכם – האמת המרהיבה ביותר על פני כדור הארץ! והרגע מסרתי לכם אותה.

 

זה כה שנוי במחלוקת ויהיו רבים שילכו וינענעו את ראשם ויאמרו שזה בלתי אפשרי, בלתי אפשרי – עד שהם ינסו זאת. מכיוון שכאשר אתם מתחילים בתהליך הזה עם כוונה טהורה, אספר לכם מה קורה: היד המושטת הזו נוטלת את ידכם ולמעשה מושכת אתכם קדימה, מכיוון שקיבלתם את ההחלטה לגלות את מה שהוא כה אמיתי, כה מפואר, כה יפה, וזה אינו רק מונח שם לאחר שנמצא, זה לוקח אתכם ואומר לכם "אני אוהב אתכם, תודה על שחיפשת/חיפשת, תודה על שהבנת/הבנת, הבה נתחיל כעת את שארית ימי חייך/חייך" [ קריון מצחקק בהנאה..]

 

מן הסתם זה הדבר החשוב ביותר שנתקשר מעולם לכל אחד מכם, והרגע העברתי זאת – האל יודע את שמכם! יקרים, ואין זה משנה מה מישהו סיפר לכם.

חשבו על כך, שבו שם והיו אהובים.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר