מציאת שמחה בעיצומו של כאוס 1 – יולי 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

ברצוני להמשיך בסדרה של תקשורים כפי שעשיתי לעתים קרובות. לא כל הפגישות ששותפי (לי קרול, ת.ג.) מחבר אותן 'ינחיתו' את עצמן לדבר שכזה, בחינה של נושא אחד שיאפשר חלקים מרובים במקום תקשור אחד קצר.

התקשור הזה יהיה רלוונטי למצב של עכשיו. אלה שיגיעו אליו לאחר מכן ולא יביטו על התאריך, הם לא יבינו בהכרח את מה שעשינו.

אתם נמצאים באמצעו של מה שמכונה על ידי חלקכם – הגל השני בארצכם, והסגר, יתכן ולא סגורים כמו בגל הראשון ועם זאת אלה זמנים בהם עדיין אינכם יכולים לעשות את הדברים שאתם עושים באופן נורמלי, אתם נדרשים לעטות דברים שבדרך כלל אינכם עוטים אותם, אינכם יוצאים החוצה וחוגגים ויתכן אפילו שאינכם הולכים לעבודה. אלה זמנים קשים והם גובים את האגרה שלהם.

 

ברצוני להעניק לתקשורים הבאים את הכותרת 'מציאת שמחה בעיצומו של כאוס'.

איני יכול להפחית מערכה של עוצמת הריפוי של השמחה. לאחרונה תקשרתי אודות חלק מהדברים המשמעותיים וההשפעות שבבני האדם כתוצאה מרגשות מסוימים, פעולות ודברים, והשמחה היתה אחת מהם. וברצוני להמשיך כעת אודות זה. ברצוני להעניק לכם מידע שמן הסתם אפילו לא ידעתם. כאשר הנגיף ייעלם ויהפוך להיסטוריה – וזה יקרה – יהיו ידועים דברים רבים שאינם ידועים ורק נחשדים בלבד כרגע.

 

אחד מהם יהיה שהעובדים בבריאות, בתי חולים, אלה שעובדים עם אנשים שאינם בריאים, יראו בגרפים ובתרשימי המספרים שלהם את העלייה של מחלות מסוימות במהלך הנגיף שלכם. במילים אחרות, במהלך הזמן הזה שהגנתם על עצמכם מדבר אחד, יצרתם משהו אחר, שנוצר מכיוון שהכימיה שלכם מגיבה אליו.

הכימיה שלכם בגופכם שמכווננת לתודעתכם בדרך משמעותית ועמוקה כל כך, מגיבה לחרדה ופחד, לחץ, חוסר שמחה – ואתם יודעים שאני צודק! זוהי הזמנה למחלות אחרות להיכנס מכיוון שמערכת החיסון שלכם הרוסה ומובסת כאשר אינכם מרגישים טוב ושרויים בפחד או בחרדה, דואגים ולא שמחים, וזה מה שמתרחש.

כך שאתם עשויים לומר שהפתגם ששמעתם לגבי הצחוק שהוא התרופה הטובה ביותר הוא אכן אמיתי. רופאים השומעים זאת יסכימו, ינודו בראשם ויאמרו שראו זאת.

 

לבני האדם ישנה יכולת, באמצעות תודעתם בלבד, להשאיר את עצמם בחיים גם מעבר לנקודה בה הם אינם אמורים להיות בחיים. מנתחים יכולים לספר לכם על כך, שישנם מקרים רבים כל כך בהם סבתא או סבא ירצו לראות כיצד יתבצע ניתוח בנכדם והם יחכו חודשים עד שזה יקרה והנכד יבריא, ואז הם ימותו, כמעט ביום למחרת.

שאלו את הפסיכולוגים כיצד דבר דומה קורה, במיוחד עם סבים וסבתות שמחזיקים את עצמם בחיים עד שמתקיימים טקסי הבגרות של נכדיהם, ולאחר הם מתים.

זוהי השליטה שיש לכם – גופכם מחובר לתודעתכם. כך שאתם יכולים למעשה לשאת ולתמוך בחיים, אם תבחרו בכך.

האם חשבתם מעודכם שאם יש לכם דבר מה נוסף לצפות לו עשר שנים קדימה, הרי שביכולתכם לשאת את החיים עד אז. כל מה שעליכם לעשות הוא להודיע לגופכם מה אתם רוצים. אתם אחראים ותמיד הייתם אחראים – זהו המידע של קריון כבר מן ההתחלה, אולם הדברים הגדולים מכולם הם שמחה, אושר ושלווה!

לימדנו על הדברים האלה במשך זמן רב, וזה קשור להנחת היסוד הזו שלכל בני האדם, לכל אדם ואדם, ישנה היכולת ליצור בארשת פניהם היזכרות של שמחה שהתרחשה בעברם. זה מצוי בדעתם ובסינפסות של מוחם. הם יכולים ל'משוך' זאת, 'להדביק' זאת על עצמם ולהיות שמחים בזמנים של כאוס.

ניתן לעשות זאת. אין מדובר בתכסיס, זה חייב להגיע מתודעתכם שלכם עצמכם של הרצון, עליכם להבין ולתפוש את דברי, עליכם להאמין בכך.

 

ברצוני לשוב ולחזור לדברים שכבר אמרתי לפני כן: אפילו אם היתה לכם ילדות קשה, יקרים, אתם זוכרים שהיתה שמחה, כילד, כאשר שיחקתם בצעצועיכם, עם חבריכם, עם בעלי החיים שלכם, זמנים בהם הייתם כל כך שלווים עם עצמכם וצחקתם לעצמכם. התקופות האלו עדיין אירעו גם אם היתה לכם ילדות קשה – ואם היתה לכם ילדות טובה הרי שאתם יודעים אודות מה שאני מדבר.

אם היתה לכם ילדות בה הוריכם אהבו אתכם מאוד ועזרו לכם ככל שיכלו, אתם יודעים שהילד הפנימי שבכם שחי אז נמצא עדיין אתכם, מכיוון שאתם זוכרים זאת. גם אם עדיין לא הייתם בוגרים, לילד הפנימי הזה ישנו ניצוץ של היזכרות ש'מודבק' במוחכם.

חלק דוחים זאת, חלק לימדו אותם שהם חשבו באופן מסוים כאשר היו ילדים, ועתה כמבוגרים הם אינם חושבים עוד כילדים ולכן הם אינם אמורים לעולם להתנהג עוד כילדים. קיימת בכך אמת, זה אפילו מצוי בכתובים שעליכם לחשוב עתה כמבוגרים ובכך אתם יותר אחראים כעת. אולם זה אינו אומר שאינכם אמורים לצחוק כילד…

כך מתוכננת תודעתכם, יקרים, היא מתוכננת לשמור את הדברים האלה שגורמים לכם להיות שמחים ושלווים על מדף שקרוב אליכם כך שתוכלו לקחת אותם בזמנים של צרה, כך שלא תרדו במורד 'מאורת הארנב' של קושי וחשכה שקשה להתאושש משם.

אני מדבר כרגע לכמה מכם שנמצאים כרגע במאורה הזו, אני מכיר אתכם. קשה לכם לישון בלילה, וכאשר אתם מתעוררים בבוקר הכל דוהר חזרה, ישנן בעיות, אתם שואלים את עצמכם כיצד תעשו את זה ואת זה, מה יקרה בהמשך.. זה משהו שאפילו לא חשבתם עליו לפני שנה, והנה הוא כאן…אני יודע..

 

קיימים כלים, יקרים, בנויים בכם, שיכולים לשמור אתכם בזמנים אלה שלווים ואפילו שמחים.

דמיינו את היכולת למשוך את הזכרון והרגשות שלכם, כילדים, של הזמנים המאושרים ביותר שלכם. להיות מסוגלים למשוך זאת, במתכוון, ו'להדביק' זאת כעת על עצמכם באופן מודע, על מנת לעבור את הזמנים האלה ללא מחלה נוספת, ללא החרדה שיתכן ויש לכם ברגע זה.

להוסיף לחידה הזו, ישנם גם אלה הטוענים שאין לעשות את הדברים האלה, ושבכל פעם שאתם מתנהגים באופן ילדותי, זה עלבון למגדר שלכם, במיוחד גברים שטוענים שזה כבר אינו הולם את הגבריות שלהם, והם מחליטים שלא לצחקק יותר. ובכן, אם הייתם בסביבתו של שותפי אתם יודעים שהוא נוהג לצחקק הרבה [קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שהוא מוצא עבור עצמו דברים משעשעים אפילו בזמנים של צרות. הוא מתכנן כך שהוא יודע לאן ללכת וכיצד לעשות זאת, והוא גם יודע שזוהי הישועה של בריאותו.

ועל כך ברצוני לספר לכם, על כך ברצוני ללמד.

 

ישנם אלה שניתקו את עצמם מהילד הפנימי שלהם עד לרמה שכזו, שאם תשאלו אותם לגבי זה הם יאמרו שהם קברו את הילד הפנימי שלהם בחצר האחורית לפני זמן רב, ושהוא לא יקום לתחיה מכיוון שהוא כבר מת.. וזה אכן כך עבורם, מכיוון שהם הרגו אותו. אין זה אומר שאין ביכולתם להקים אותו לתחיה מכיוון שהוא תמיד נמצא שם באמת, אולם הם הרגו אותו בתודעתם ובאמת שלהם.

ומה בנוגע אליכם? היכן אתם מוצאים את עצמכם בכל הדברים אודותיהם אני מדבר.. כיצד אתם מרגישים כאשר אתם מתעוררים בבוקר – האם החרדה תופסת את לבכם ברגע שאתם מתעוררים ואתם דואגים כל היום? ובכן אינכם לבדכם, ולכן אני מביא את התקשור הזה, יקרים. אין שום דבר שגוי בכך, זה פשוט אינו צריך להיות כך.

רבים מכם המאזינים כעת לדברים ואלה שיקראו אותם מאוחר יותר יוכלו להתחבר לכך באופן מסוים. ברצוני לשוחח על הדברים האלה בדרך אוהבת, להעניק לכם בהמשך כמה כלים מעשיים שייראו פשוטים מדי, או מוזרים, או משוגעים..

 

זהו המסר של היום, יקרים, לא אשוחח כעת אודות דברים משמעותיים של כדור הארץ או הריפוי שמגיע, ברצוני לשוחח אודות הריפוי שנדרש כרגע, כך שתשארו בריאים ותוכלו למשוך את השמחה ההיא שנמצאת שם, ומובנית במוחכם – זה נמצא שם מכיוון שחוויתם זאת. אינכם יכולים למחוק זאת, למרות שאתם רוצים בכך ואומרים שביכולתכם לעשות זאת. זה מצוי שם ואתם יכולים לתפוס זאת מחדש, אם תבחרו.

השמחה היא המרפאה הגדולה של בני האדם, הצחוק הוא המרפא הגדול של בני האדם. הכימיה שלכם משתנה, האישיות שלכם משתנה, ואפילו נקודת מבטכם לגבי העתיד תשתנה, מכיוון שזה משנה את האופן בו אתם חושבים.

האם אתם זוכרים כאשר הייתם ילדים, ישבתם על הרצפה, אולי שיחקתם, ולא היה לכם שום דבר לדאוג לגביו. הדבר היחידי שדאגתם לגביו היה משך הזמן שעוד נותר לכם לשחק, האם הגיעה וביקשה שתניחו את הצעצועים ולגביכם זה היה הדבר הנורא ביותר שהיה יכול לקרות [קריון מצחקק בהנאה..]

הבה נצית מחדש את הזמן ההוא בו לא היה צורך לדאוג לדבר.

 

אני אשוב, עם כמה כלים, לדיון נוסף,

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר